Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisen pesämunan sinä sait vanhemmiltasi?

Vierailija
31.01.2006 |

Saitko rahaa, auton, asunnon vai mitä?

Säästätkö pesämunaa lapsellesi?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajokortin isä ajatti, kun siitä oli puhetta. Ensimmäisen lainan yhden osan takaajina olivat, joka maksettiin kiiruusti pois. Olen myös sisarusparven vanhin.

Ja ai niin, hääkuluihin osallistuivat, kuten myös miehen vanhemmat. Oltiin silloin 20-kymppisiä ja häät minipudjetilla seurakuntatalolla. Itse kokattiin ruuat.

Vierailija
22/24 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, ajokortin äiti maksoi, kuten myös yliopisto-opiskelun kustannukset (sitä kylläkin kesti vaan 3 vuotta). isältä lainasin 2500e että sain ostettua auton viime syksynä, sen kylläkin maksan takaisin. " ennakkoperintönä" sain pesukoneen ja kuivurin. ovat myös takaajina meidän asuntolainassa. ja jos joku ihmettelee, niin, kyllä, olen ainoa lapsi. ja ei, vanhempani eivät ole erityisen rikkaita, mutta hyvin toimeentulevia kuitenkin. ovat muuten tällä hetkellä meksikossa kahden viikon reissulla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotiaasta olen elättänyt itseni. Ei ole autokoulua maksettu, ei lainaa taattu, ei mitnn..

Vierailija
24/24 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajokortin ja auton (halvan) sain. Oikeastaan en muuta. Ukkini antoi vajaa 15 000mk, jotka kasvoivat korkeakorkoisella reiluun 25 000 mk. Sittemmin vanhemmat ovat antaneet 1000 ¿ esim. jouluna ja kerran maksoivat meidän perheen 2 vk ulkomaan matkan, samoin ensi syksynä. Autoon antoivat 13 000 ¿. Mutta eivät jakele rahaa. Työtä on opetettu tekemään.