Nyt kun VAALIasiat ovat takana päin, kysyn, että mitä luulette: Kävikö av:lla " ammattilaiskirjoittelijoita" vai olivatko
kaikki viestit ihan tavallisilta " av-mammoilta" ? Tarkoitan nyt enemmän niitä kantaa ottavampia kirjoituksia, en välttämättä mitään " Sale on ihq" ja " Tarza rulettaa" -juttuja.
Kommentit (12)
Vierailija:
Sen verran kiivaana kävi tämä Tarjan mollaaminen, että en usko että kukaan normaali äiti siihen jaksaisi ryhtyä... Kyllähän he tietävät että täällä käy paljon väkeä ja aina he jonkun pään saivat käännettyä. Tosin eivät minun, koska äänestin Tarjaa:-)).
Vierailija:
Sen verran kiivaana kävi tämä Tarjan mollaaminen, että en usko että kukaan normaali äiti siihen jaksaisi ryhtyä... Kyllähän he tietävät että täällä käy paljon väkeä ja aina he jonkun pään saivat käännettyä. Tosin eivät minun, koska äänestin Tarjaa:-)).
" mä ainakin äänestä A:ta kun te B:n kannattajat koko ajan haukutte sitä" , niin omat koirat alkoivat haukkua. Ihan sympatian toivossa.
Vaalit kiinnostivat minua todella paljon ja otin useimpii fiksuihin ketjuihin osaa. En usko, että tänne nyt kukaan ns. ulkopuolinen eksyisi tai ylipäätään jaksaisi nähdä vaivaa ja kirjoitella palstalle.
Vierailija:
Vaalit kiinnostivat minua todella paljon ja otin useimpii fiksuihin ketjuihin osaa. En usko, että tänne nyt kukaan ns. ulkopuolinen eksyisi tai ylipäätään jaksaisi nähdä vaivaa ja kirjoitella palstalle.
Pidätkö av-mammoja ihan tyhminä, että ei voi olla vakkari av-mamma jos osaa kirjoittaa jotain " älykästä" ? Luulenpa, että niiden älykkäiden kommenttien kirjoittajat eivät kirjoittele niitä älyvapaita juttuja tänne päivitttäin.
Vaan siis olivat aktiivisimmillaan vaalien alla.
Vierailija:
Pidätkö av-mammoja ihan tyhminä, että ei voi olla vakkari av-mamma jos osaa kirjoittaa jotain " älykästä" ? Luulenpa, että niiden älykkäiden kommenttien kirjoittajat eivät kirjoittele niitä älyvapaita juttuja tänne päivitttäin.
Minä kirjoittelin yhteiskunnallisia kommentteja täällä myös. Ja olen " tavallinen" (mikä se sitten onkaan???) kotiäiti. No, ehkä hieman tavallista poliittisesti valveutuneempi. Puolsin aluksi Hautalaa, sittemmin Halosta.
Ilmeisesti täällä vaan käy paljon kokoomusäitejä. Vasemmistolaiset ja vihereät taitaa olla enimmäkseen niin fiksuja (minua lukuunottamatta) että keksivät fiksumpaakin tekemistä, kun täällä luuraamisen.
Eipä tarvinnut paljon älliä, että huomasi että kokoomuslaiset täällä yrittivät käännyttää päitä. Likaista peliä sanon minä, hyi! Kyllä valtaosa viesteistä oli nimenomaan Saulia ylistäviä ja Tarjasta haluttiin kaivaa kaikenlaista sontaa esille... Ihan kuin nyt sillä olisi väliä mitä yksityiselämässäänkään tekevät.
että kokoomus kävi kampanjaansa myös täällä av:lla. halosen kampanja oli niin ajastaan jäljessä ettei niiltä kyllä sellaista usko. lisäksi kaikki tekstari- ja nettiloka mitä heitettiin oli 99% niinistöläistä. huvittavaa oli lukea tästäkin ketjusta ihan päinvastaisia väitteitä, vaikka jokainen joka täällä on viimeaikoina käynyt on nähnyt miten päin asia oli. se ei siitä kieltämällä miksikää muutu.