Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskallanko leikata pitkän tukkani...

Vierailija
31.01.2006 |

30.vuotta sama pitkä letti,mutta en vaan oo uskaltautunut lyhentään.Kadun kuitenkin..vai enkö?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ravata jatkuvasti parturissa. Aina on vähän ylikasvanut ja nuhjuinen tukka. Pitkä on niin helppo!

Vierailija
2/6 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vedä ihan siiliksi kuitenkaan heti. Muutos on hyväksi. Itse mulla oli hiukset peffaan asti ja sitten leikkautin ne 5cm pituisiksi. nyt taas puolessa selässä menossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois lyhentää vähän kerrassaan, niin ei katuisi niin paljon, kun voi kasvattaa äkkiä takaisin. Toisaalta, jos kaikki pois, niin voisi säästää letin. Mulla on ollut aika pitkä jo 20 vuotta, mutta viisi vuotta on ollut todella pitkä. Nyt peppuun asti. Ehkä teen pikkuletin ja leikkaan sen juuresta asti muistoksi ja loput leikkaan puoleen väliin. Näin harkitsen. Luulen, että sulla on ollut todella pitkä pitempään, kuin minulla. Mielestäni niin pitkä, kuin minulla ei ole näin vanhalla enää siisti. Teen siitä sykerön niskaan.

Vierailija
4/6 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että pitkä tukka on helppohoitoisempi kuin lyhyt. Sen kerran kun leikkasin lyhyeksi teini-ikäisenä luulin, että lyhyt olisi helppo, muttei todellakaan.

Vierailija
5/6 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että hiukseni kasvavat jotenkin pikavauhtia tai jotain. korvien tasalta puoleen selkään kestää kasvattaa 2-3 vuotta.

Vierailija
6/6 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä tukka on ja pysyy kait...Etuhiukset jo kerran leikkasin n. 4 vuotta sitten ja sitäkin kaduin ihan sairaasti. Nyt on etutukka kasvanut takasin. Varasin jo kerran ajan parturillekki , että leikkaisin tukan. Viimehetkellä kuitenkin peruin kun kampaaja sano, että tässä iässä hiukset ei enää kasva niin vauhdilla takas.