Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit. 5-vuotis hääpäivä tulossa ja mies lähtee reisuun sinäpäivänä....

Vierailija
31.01.2006 |

Itsellä katkera olo....

Hääpäivämme seuduilla aina mieheni työpaikalla harrastereissu. Samoin syntymäpäivänäni (matka). Siis joka vuosi! 5-vuotis hääpäivä tulossa ja mieheni lähtee silloin reissuun. Ensin työporukan kanssa urheilupäivää viettämään ja sitten tapaa lapsuuden ystävät aivan toisessa kaupungissa. On siis yön poissa. Itsekkin tosin olisin kyseisen päivän töissä, mutta vain aamun joten illalla olisi aikaa tehdä jotain yhdessä. Mutta nyt sitten emme tee! Jouduin jopa vaihtamaan mieheni asioiden takia työvuoroa (lastenhoidon jotta sain järjestettyä) joten olen iltavuorossa. Onneksi en järjestänyt vapaata.

En muista milloin mieheni olisi näitä päiviä jollainlailla muistanut esim. kukilla tms. Mitään suurta en halua mutta edes jotain extraa...

Jos jotain olen halunnut sen olen itse joutunut järjestämään, esim. ulkona syömiset niin lasten hoito tai ennen lapsia niin pöytävaraukset jne. Tuntuu että kaikki jää aina minulle jos jotain haluan.

Kysyin mieheltäni merkitseekö hääpäivämme sinulle jotain? Sanoi että merkitsee, mutta 3 tai 4 vuotta ei ole sillai merkittävä. Johon tokaisin sitten että nyt on 5-vuotis hääpäivä.

Mitä tekisit?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisille juhlat on tärkeämpiä kuin toisille. :)

Vierailija
22/23 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi ap:n ongelma on se ettei mies huomio sitä muutenkaan saati järjestä yhteistä aikaa tai tekemistä. Sitä se itkee. Ei vain ole vielä huomannut sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä olisi kannattanut miettiä, meneekö sen kanssa naimisiin.