Lue keskustelun säännöt.
Kelaatteko te koskaan teinivuosien " rakkauksia" ?
31.01.2006 |
Hämyisiä bileitä, auton takapenkkejä, kiihkeitä rakastumisia jne... Ja kaikki oli kuitenkin vielä niin viatonta, pelkällä suuteluasteella ja kädestä kiinni pitämistä.
Miltä se tuntuisi elää vielä kerran, samalla lailla? Ihanat muistot :)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla