Huvittaa Halosen märiseminen heti vaalien jälkeen.
Kuinka hänet " leimattiin" vasemmiston ehdokkaaksi.
Miksei lähtenyt ehdolle sitoutumattomien listalle vaan vasemmiston listalle? Nyt hänet sitten ON LEIMATTU vasemmiston ehdokkaaksi.
Meni viimesetkin mielenkiinnon rippeet siihen naiseen.
Kommentit (12)
Voi leppana ku hän nyt leimautu vasemmiston ehdokkaaksi.
Jotain vikaa siinä vasemmistossa täytyy olla kun Haloskakin sitä häpee.
Heinähatun narinat siittä, että " eihän vaan oikeistopuolueet ala tekemään laajempaa yhteistyötä...?"
Täällä on parjattu hänen puhevikaansa, ulkonäköään ja pukeutumistaan. Siitä olemattomasta vappupuheesta on myös jauhettu mielin määrin, ennen kuin asia oikaistiin. Halosen seksuaalisesta suuntautumisesta on esitetty vaikka mitä spekulaatioita ja pahimmillaan hän on ollut saamassa pedofiilin leimaa. Halosta ja hänen tukijoukkojaan on syytetty vaalivilpistä, lamasta ja yrittäjien kansanmurhasta. Tässä on vain muutamia asioita, joita tämän palstan keskusteluissa on nostettu esiin. Eikö kaiken tämän jälkeen ole ihan oikeutettua mainita kampanjoinnin likaisuudesta?
kun hän itse asettautui " koko kansan presidentiksi" eli halusi edustaa koko kansaa ei vain vasemmistoa, ja hänen tukijoukoissaan oli tuhansia/kymmeniä tuhansia ei-vasemmistolaisia
Vierailija:
Jos hän itse on asettunut vasemmiston ehdokkaaksi.
Jos SDP ja Vasemmistoliitto esittelee Halosen " omana ehdokkaanaan" nii siittä ei saa koko kansan presidenttiä ei sitten millään! Oma moka!
Luulis että olisi sen verran viisas ja kauas katsova että olisi tuonkin asian ottanut huomioon jo ei sitä kestä että, hänet " leimataan" .
Henkilökohtaisesti olen ja moni muukin on sitä mieltä että, joka Halosta äänestää on kommari. Vaikkei sitä itselle pysty myöntämäänkään. Varmasti ei pystykään jos ehdokas itsekin sitä asiaa häpeää. Arvot vaan on niitä kommunisti arvoja joita Halonen ajaa. Arvovaalithan nämä pitkälle olivat.
Kun itkeskelevät sitäkin, että porvarit tekivät vaaleissa yhteistyötä. Oon entistä varmempi, etten koskaan ääntäni anna demarille!
Halonen olisi voinut kieltäytyä vasemmiston ehdokkuudesta ja sanoa että alkaa sitoutumattomien listalle. Hänen valintansa.
Koska kukaan muu ei pyytänyt, Halonen oli vasemmiston ehdokas. Eli miksi häntä ei olisi saanut sellaisena pitää?
Koittakaa nyt hyväksyä että Halonen voitti ja elämä jatkuu.