Muita vauvoja, jotka saa lähinnä valmisruokia??
Minä en ole ikinä ollut ruoanlaittoihminen ja siten myös vauvani syö valmisruokia, onko muita??
Mikä paras
Kommentit (9)
olen kyllä yrittänyt tarjota omatekemiä muttei huoli :)
Meillä lapsi ei ole koskaan syönyt valmisruokaa...aina ollaan tehty lapselle kotiruokaa
Tai oikeastaan kolme niitä lasta on ja kaikki on kyllä alle vuoden ikäisinä saanut melkoisen määrän pilttipurkkeja ja tuttelipuuroja/-vellejä. Ei siitä tarvii mitään stressiä ottaa.
Vierailija:
Meillä lapsi ei ole koskaan syönyt valmisruokaa...aina ollaan tehty lapselle kotiruokaa
täällä kysyttiin MEITÄ joilla on lapsia jotka syö valmisruokia
Mulla on kaksi teiniä jotka on kasvaneet todella hyvin vaikka vauvoina valmisruokia söivätkin - koulu- ja urheilumenestys hyvä
kolmas vauva hoidetaan samaan malliin: jos päivän ruoka sopii vauvalle, ok. Jos ei sovi, syököön purkkiruokaa.
Onnellinen äiti, onnellinen lapsi.
Mun mielestä siinä ei ole mitään ihmeellistä.
Vierailija:
Miks pitää väkisin änkeä lapselle purkkiruokaa, kun kotiruoka on paaljon terveellisempää ja lapsi oppii moniin makuihin, toisin ku purkkiruoissa...
Kehtaatko aivan tosimielessä verrata tupakan polttoa raskausaikana purkkiruoan antamiseen vauvalle?! Mieti vähän, ennen kuin kirjoitat!
istelemaan. :/
Hyvinpä tuo on silti kasvanut ja kehittynyt. Ehken paremmin kuin kotiruokaa syöneet...