Minkälainen käsisaippua sinulta löytyy tällä hetkellä wc:n lavuaarin reunalta?
Meillä löytyy Bliw:n mustikantuoksuinen saippua pumppupullossa. :-)
Kommentit (91)
Lidlin Cien-merkkinen Honey&Cream-nestesaippua.
Hyväntuoksuinen, riittoisa, edullinen ja hyvinmuotoiltu pumppupullo, jossa loistavasti toimiva pumppu.
En vaihda enää takaisin Dermosiliin, Bliwiin, Palmoliveen, Rainbow'hun enkä mihinkään muuhunkaan vuosia käyttämiini. Paras on löytynyt ja siinä pysytään!
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 21:39"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 21:19"]
Palmoliven almond milk. Josta tulikin mieleeni se hetkin, kun tajusin ettei se ole Palmo Live vaan Palm Olive.
[/quote]
Tämä on juuri se saippua, jonka jälkeen aivastelen ja kädet haisevat tuntikausia. Aivan karmean hajuinen!
Lemon Juice & Glycerinen rosmariini-sitruuna on ihanaa!
[/quote]
Juuri näin.
Palmoliven Almond-nestesaippua on aivan järkyttävän hajuista! Karsein haju, jota voi olla olemassa!
Se tuotekehityslaborantti, joka moisen myrkyn on keittänyt kasaan, on taatusti ollut täysin hajuvammainen. Litku on niin hirveää, että siihen pitäisi pistää myrkyn merkki ja käyttää vain kaasunaamarin kanssa!
Yves Rocher vadelma-suklaa käsisaippua
Miksi ihmeessä joku alapeukuttaa tässä ketjussa?
Itsetehty kookosöljy-merisuolasaippua.
Biltemasta osti 90c maksavan käsisaippua pumppupullon. Ihan hyvin pesee ja tuoksu on joku kookosmainen. Mitä sitä rahojaan tuhlaamaan mihinkään hifisaippuaan.
Methodin Waterfall pumppusaippua ja Lushin Honey I Washed the Kids palasaippua.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 19:20"]
[/quote]
Mä en ymmärrä alapeukuttamista ylipäänsäkään. Luulisi että ihmiset jotka vastustavat tai inhoavat tai muuten vain negailevat jotain asioita jo kirjoitetuissa viesteissä haluaisivat kertoa oman näkemyksensä, mutta sitähän nämä viestittömät alapeukuttajat eivät tee.
No, eipä noista niin väliä.
Mulla on retrosaippuaa niin vessassa kuin keittiössäkin, käytän siis edelleen palasaippuaa kun sillä tuntuu tulevan puhtaampaa. Tällä hetkellä on vessassa joku sellainen matkoilta ostettu jossa on jotain vähän kuorivaa hippusta seassa, ehkä yrttejä.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 19:20"]
[/quote]
Taitaa olla niitä, jotka eivät a) ymmärrä lukemaansa b) eivät osaa peukuttaa oikein - siis haluavat antaa yläpeukkua, mutta kursori osuu väärään paikkaan c) alapeukuttavat aina "periaatteesta" ihan aiheesta riippumatta.
Bliwin tuoksuherne ja Yves Rocherin Hamamelis.
Toisessa Vivian Gray ja toisessa Bliw karhunvatukka
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 18:45"]
Mä laitoin täyttöpurkin suoraan altaan reunalle ja laitoin siihen vaan sen pumppuannostelijan. :D
Ap
[/quote] Mun piti peukuttaa, mutta kun puhelimella täällä olen, niin meni alapeukuksi! Siksi mun alapeukku. :) t. se toinen mustikka
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 18:46"]
Ostan käsisaippuaksi yleensä ison (3l?) kanisterin halppissaippuaa. Laimennan sitä pumppupulloon, joka vaahtouttaa saippuan. Kauniista pullosta siis tursuaa ihanan pehmeää ja ylellisen tuntuista pesuvaahtoa ;)
[/quote]
Mistä saa tai millä nimellä tuollaiset tavallista saippuaa vaahdottavat pumppupullot? Sellainen olisi kiva, lapset ehkä muistaisivat ottaa sitä saippuaa.
Dermon pinkki "puristuspullo" tai mikä lie...
Imperial leather, pala saippua. Luotto saippuani!
Alakerrassa on Dubaista Bloomingdalesilta joku suklaaherkku-saippua ja yläkerrassa joku Lushin keijukais-saippua.
Lemon Juice & Glycerine vaahtosaippua rosmariini-sitruuna. Kotimaisuus on meille tärkein valintaperuste, mutta nuo vaahtosaippuat on myös riittoisia, tuntuvat miellyttävältä, huuhtoutuvat helposti pois ja tuoksu on ihana!
Sinistä Bliviä Palmoliven "akvaario" pumppupullossa. Muksu tuon akvaarion silloin välttämättä halusi, kun ne ilmestyivät.... nyt kun se ei enää ole NIIN tärkeä, niin täyttelen tarjoussaippualla.
Lidlin Cien clear jotain, tuoksuu vähän sitruunalta. Ihajjees.