Onko mun mies ihan täysjärkinen?
Teen yötyötä, joten luonnollisesti nukun päivät. Jos mieheni on kotona, oletan että hän katsoo 6-vuotiasta sillä aikaa ja laittaa hänelle sapuskat yms.
Nyt se äijä onkin sitten tehnyt niin, että häipyy melkein heti herättyään omille asioilleen, kavereille jne, ja jättää lapsen " yksin" kotiin. Meikkis siitä sitten herättyään ihmettelee, että missä mies on. Lapsi vain sanoi, että asioille lähti.
Mies tuli tänään vasta sitten, kun mun piti jo heti kohta lähteä taas töihin. Meinas vaan, että kyllähän nyt sen ikäinen osaa jo itse ottaa sapuskansa ja huolehtia menemisistään ilman valvontaa. JUMALAUTA!!!! Yhtenä aamuna heräsin siihen, kun lapsi tulee kysymään, että saiskos aamupalaa. Kysyin miksi isä ei anna, kun kerran kotona on. Lapsi sanoi, että siksi kun se sanoi, että ota itse!
Saatanan tampio! Lievästikö yksinkertainen? Täytyy varmaan viedä lapsi päiväkotiin päiviksi, että saan nukkua rauhallisin mielin ilman huolta.
Kommentit (5)
Olisi mielenkiintoista tietää, mitä työtä ap:n mies tekee...
Ettei vain miehesi notku tuolla assalla " muiden samanhenkisten" kanssa pitkin päivää?
Sanot sille, että jos johonkin lähtee, ottaa lapsen mukaansa.
Kuulostaa aika vastuuttomalta tapaukselta. Pitäähän hänen ymmärtää että tuon ikäinen lapsi tarvitsee aikuista ja aikuisen tulee huolehtia hänen tarpeistaan, kuten ruoasta! Ja myös ymmärtää, että sinä tarvitset unta ja että silloin sun on vaikea pitää huolta lapsesta. Melkoinen tolvana tuo miehes on kyllä! Auttaisiko puhuminen? Nakkaa pihalle mokoma hyödytön lotjake!