Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouduitko koskaan koulussa muiden kun myöhästymisten tai tekemättömien läksyjen takia jälki-istuntoon?

Vierailija
30.01.2006 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

keikuin tuolilla ja jäin kiinni tupakoinnista.

Vierailija
2/4 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä se hakkasi ja huusi " Päästäkää minut sisään!" ja me toisella puolen ovea hakattiin ja huudettiin " Päästäkää meidät ulos!"

Ja kun opettaja yritti puoli tuntia heittää mua ulos luokasta, minä juoksin pulpetteja pitkin karkuun...

Ja kun piilotettiin tussilla värjätty terveysside fyssanmaikan pöytälaatikkoon...

hih hih... oltiin kamalia silloin! Nyt vähän nolottaa, mutta ei niin paljoa etteikö naurattais myös :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin idioottia. Kannattaa ollakin nolo. Ja kyllä, huumorintajua minulla on, mutta tässä (opettajan) työssä toivoisi joskus saavansa opettaakin sen sijaan, että pitäisi lastentarhaa yläasteikäisille, jotka kuvittelevat olevansa hauskoja, mutta itse asiassa vain käyttäytyvät todella, todella huonosti.

Toisen ihmisen (niin, kun se opekin on ihminen!) kiusaaminen ja tahallinen häiriköinti ei ole hauskaa edes jälkeen päin.

Vierailija
4/4 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhästelin ja jätin läksyt kyllä tekemättä aika usein, mutta ei siitä seurannut mitään muuta kuin sitä, että opettajat jatkuvasti lähettivät asiasta palautetta vanhemmilleni, jotka taas olivat sitä mieltä, että niin kauan kun keskiarvoni oli yli 9, enkä tehnyt mitään rikollista, ei ollut isompaa huolta muutamista läksyistä yms. :-/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän