Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvakuumetta pukkaa ja olen rapakunnossa, apuja!

Vierailija
30.01.2006 |

Olen huomannut haaveilevani toisesta lapsesta jo jonkin aikaa, mutta olen niin rapakunnossa että pelkään raskautta. Eka oli vaikea raskaus, jouduin lepäämään paljon ja kunto laski. Sektio jouduttiin tekemään ja siitäkin toipuminen oli vaikeaa.Mies on puhunut toisesta jo pitkään, mutta ymmärtää fiilikseni.

Nyt kiloja on n. 8 liikaa ja esim. vatsalihakset ovat ihan surkeat. Jotain tarttis tehdä, mutta mistä hitosta saisin motivaatiota?? Auttakaa ja tsempatkaa. Haluaisin olla hyvillä mielin suht hyvässä kunnossa jos toinen tärppäisi.. Tuntuu vaan tosi vaikealta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla hyvässä kunnossa häntä varten. Luulis lapsen olevan motivaatioksi ihan tarpeeksi.

Vierailija
2/4 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiloja ei ole oikeastaan kuin ehkä 1-2 kg verrattuna painoon ennen raskautta (poika nyt 10 kk) mutta kroppa ei ole enää niin tiukka ja kiinteä kuin ennen koska en jaksa käydä kuntosalilla. Pelkään, että uuden raskauden myötä kiinteä kroppa olisi enää vain kaukainen unelma. Ehkä tämä on turhamaista mutta toisaalta, miksi ihminen ei saisi ulkonäöstään huolehtia. Huolehdimmehan me kodin ja autonkin ulkonäöstä:) Tosin raskaus itsessään ja oma lapsi on maailman ihanin asia, ulkonäkö tulee sitten paljon jäljessä.

Ehkä sinua ap auttaisi, että jättäisit jotain ruokavaliostasi pois ja lisäisit vaikka ulkoilua lapsen kanssa (jos et nimittäin jaksa käydä vaikka jumpassa tai salilla). Itse laihduin muutaman kilon, kun jätin perunan ja riisin pois sekä vähensin rasvaa. Lisäsin myös ulkoilua pojan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan tiedoksi vaan, että kyllä ne lihavat ja kenties heikkokuntoisetkin synnyttävät normaalisti ja jaksavat rakkaudella lapsensa hoitaa

Vierailija
4/4 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kyse ei siis ole ulkonäköseikoista vaan ihan fyysisistä ongelmista joita pelkään. Urheilen kyllä 2 x viikossa mutta tälläkin hetkellä selkä on tosi kipeä. Raskaana ollessa vaivat vaan lisääntyvät. Kuntoiluintoa lannistaa vielä tammikuussa aloitettu työ, tuntuu ettei jää aikaa tehdä yhtään mitään lapsenkaan kanssa kun on jo nukkumaanmenoaika.. Ja ekan raskauden ongelmat kummittelevat koko ajan takaraivossa.

Juu ja niinkuin joku sanoikin että lapsi pitäisi olla tarpeeksi kova motivaatio, niinpä. Ei vaan näytä auttavan, toiveajattelulla ei pääse hyvään kuntoon...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän