VOI PAS*A, Garnier "luonnolliset värit", voinko värjätä uudestaan HETI??!!
Ostinpa sitten Garnierin uutta hiusväriä jota telkkarissakin on mainostettu "mitä naiset pitävät hiusvärissä tärkeimpänä ominaisuutena"...."luonnollisuutta".....
Joopajoo. Letti tuli aivan kamalan näköiseksi, kärähti ja on jotenkin tahmea. Helvetti että ottaa päähän, ois pitänyt pysyä vaan vanhoissa tutuissa tuotteissa. No, ei auta itkut, mutta voisko tähän päälle vetää uuden värin??? Ainut, että mulla on vaaleaksi värjätty tukka, tämä on nyt vihertävän harmaa...Epäilen siis että jos vaaleata laitan niin menee aivan pilalle, pitäiskö vaan valita joku musta väri. Niisk. Kampaajalle ei ois varaa mennä :( Kalju varmaan pitää vetää.
Kommentit (6)
Mä värjäsin viimeksi sillä kullanruskealla (7.3) ja ihan kivat näistä oikeastaan tuli. Tiettyä harmautta näkyy jossain valaistuksessa, mutta esim. luonnonvalossa ovat kyllä kivan luonnonvaaleat.
hiukseni luonnostaankin sinne päin, mutta en ollut tyytyväinen tulokseen. En osta enää ko.ainetta.
punaista sävyä pitää olla jonkin verran, se vähentää vihertymisen riskiä. Mutta mene kampaajalle ap, menet vaan ojasta allikkoon.
yleensä siellä aina varoitetaan käyttämästä VAALENNETTUIHIN hiuksiin just tuosta syystä.
väri oli 8, "luonnollisen vaalea"....... No ei ihan kyllä ole nyt sellaista mitä haettiin. Ai että harmittaa. Kun laitoin hoitoaineen päähän, ihmettelin että miten tää muka hoitaa, oli todella surkean tuntuinen kun levitti hiuksiin. Hiukset eivät siis tulleet sellaisiksi liukkaiksi ollenkaan, jäivät vaan huonon tuntuisiksi. Tää tukka on aivan kamala, täytyy varmaan soittaa kampaamoon ja kysyä mitä maksaisi pelastus, liikaa kyllä mun kukkarolle.
ensin pitää tehdä värinpoisto. Eli voit toki ostaa kaupasta värinpoistoaineen (tekee hiukset ihan valkeiksi) ja sit siihen päälle vetää VAROEN jonkin sävyn. Mut hiukset siinä vähäsen kärsii...