Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*+*Uuteen viikkoon LOKAMASUT*+*

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nyt kp 26 vaikka vahingossa jo ehdin kirjoitella toisiin ketjuihin että kp 25. Jälkijättöistä... :)

Eilisiä " menkkakipuja" on tänäkin aamuna hiukan. Enpä tiedä mitä näistä ajattelisi, tuskin enää ovulaatioon liittyvät kun siitä varmasti on jo ainakin 2 vrk, varmaan kolmekin.

Päivän hyvät uutiset sain vaa' alta, joka sanoi että olen laihtunut puoli kiloa, jippii! :) Vielä 3 kg on paino plussalla siitä, mitä oli normaalipaino ennen esikoista. Olen tässä ajatellutkin, että jos ei tuota kakkosta heti tule niin saanpa ainakin laihdutettua vähän pois.

Onko teillä muilla " rinnakkaisprojekteja" ?

Coe kp 26/36-38

Vierailija
42/42 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut töissä kiireitä sekä sairasteltu flunssaa koko perheen voimin. En näy olevan listallakaan, en muista ilmoittauduinko mukaan silloin viime kuukautisten aikaan, mutta olkoon... Lokavauvaa nyt yritetään.

Mulla on kp26/28-33 ja mitään tuntemuksia ei ole kun tämä flunssa vie voiton kaikista muista olotiloista. Mulla on ollut ongelmana nuo epäsäännölliset kierrot viime kesästä alkaen. Sitä ennen mulla on ollut kierrot lähes kellontarkat 28 pv. Mutta tosiaan kesällä oli ensin 30 pv, sitten 31 ja viime kierrot sitten 33, tosin yksi kierto tuossa välissä oli taasen 28 pv. Ovulaation ajankohdan olen tarkistanut tikuilla ja hieno vahva viiva tulee aina, joten ajankohdasta ei pitäisi olla epäilystä. Mutta sitten taas nuo muut tuntemukset antaa ymmärtää, että ovulaatio olisikin myöhemmin, esim. tässä kierrossa sain ovisplussan perjantaiaamuna, lämmöt romahti tiistaiaamuna ja lähtivät nousuun keskiviikkona. Sitten taas kun noita limoja olen seuraillut, niin se kuuluisa limaklöntti tipahti vasta seuraavana perjantaina, siis viikon päästä ovisplussasta... vähän on vaikea seurata perässä.

Mutta kun coecahill tuossa kyselit, että onko muilla näitä rinnakkaisprojekteja, niin minulla myös on elämäntaparemontti käynnissä. Kuulemani mukaan kun esim. liiallinen sokerinkäyttö voi haitata hormonitoimintaa, samoin myös ylipaino, niin aionpa nyt sitten hoitaa nämä ongelmat pois projektia haittaamasta. Tavoitteena on päästä samaan painoon kuin olin ennen esikoista (8 kg vielä). Jospa se sitten tasoittaisi nämä mun kiertoni, toivottavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla