Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*+*Uuteen viikkoon LOKAMASUT*+*

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo siis 3 lasta, mutta ikinä ennen en ole ovulaatiota metsästänyt tms. (en silti ole erityisen helposti raskautuva, tai siis 2 ekaa yritettiin 10-11kk ja viimesin tärppäs heti)

Nyt kuitenkin, kun näitä palstoja olen ekaa kertaa seuraillut, niin tämä " hulluus" näkyy tarttuvan ja olen alkanut oireita (kaikenlaisia) seurailla. Tästä aamusta alkaen on tullut kirkasta, tahmeaa (mut ei oikeestaan venyvää) vuotoa. Oisko se nyt jonkun merkki? Ja eilen aamuna tuntui selvää pistoa tuolla toisella puolella munasarjojen kohdalla. Nyt mietinkin, että tuleeko ne limajutut jo ennen ovista, sen aikana vaiko heti sen jälkeen?

Nyt kp 17/24(?) menossa ja näitä pohdin, iso kiitos jos joku viitsii vastailla.

Pupuiltu on sännöllisen epäsäännöllisesti, viimeksi sunnuntaina.

Pahoittelut lähtee täältäkin lokakuisista pudonneille ja heille kovasti onnea marrasvaavin yritykseen!

Vierailija
22/42 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tänäänhän on kp 24/30, eikä 23!! Eli näin tarkasti täällä kuumeillaan... ;)!

Mihis se Villis katosi? Ja Jede? Teitiä alkaa jo ikävöimään ;D...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siirryn tuonne marrasmasuihin kaiketikin. Menkat ei ole vielä alkanut, eikä edes oireile, mutta testi näytti negaa. Menossa kp 28/28...

parempaa onnea muille! :)

Vierailija
24/42 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sasasusi: älä vielä luovuta!!! Mulla kaks raskautta takana ja molemmista plussasin vasta noin viikon päästä siitä kun menkat piti alkaa. Ja eka raskaus meni hyvin alusta loppuun...toisesta km. Elikkäs ei se plussa näy välttämättä heti. (=

*poistuu taas*

Wempula

Vierailija
25/42 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sasasusille: eli muista, että toivoa on niin kauan kun tätiä ei näy! Eli älähän vielä marrasmasuihin lähde. Millä testillä testasit? Miltäs lämmöt näyttävät?

Himppu: juuh, täällä ollaan. Ihmeen hyvin meni loppupäivä töissä enkä vilkuillut vauvapalstalle. Jokos sulla on oireita? Mulla on jotain oviksen kaltaisia juilimisia, mutta niin oli viime kierrossakin ja negaa tuli.

Villis

Vierailija
26/42 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ajattelin etten tule koneelle katsomaan missä muut menee, kun en saa ajatuksistani pois tätä jatkuu miettimistä.. mutta eihän sitä voi olla tulematta (olen koukussa :) )

Mulla 24/28-30 menossa. Olin jo eilen alakulossa että täti tulee ihan varmasti kun alavatsassa juimii enemmän ja vähemmän. Toisaalta taas lämmöt koholla (nyt 37.2), rinnat arat ja aika turvonneet, väsyttää ihan hitosti, huomaan jatkuvasti löytäväni pahoja hajuja (olen alkanut töissä siivota taukokeittiötä..), ruoka ei maita.. Mutta mulla on tosi hyvä eläytymiskyky ja mielikuvitukseni saattaa aivan hyvin tehdä näin. Marraskuussa oli täti 10 päivää myöhässä ja olin varma että nyt tärppäsi, mutta ei..

Plussaonnea!

Kiva jännittää yhdessä! Ja jo pudonneet: marraskuu on hyvä kuukausi myös! (hoen tätä itselleni..)

Onneksi tänne voi tällaisia purkaa.. Arvatkaa jaksaako mies kuunnella, olenkohan raskaana vai enkö..

Vierailija
27/42 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villis: on mulla joitain outoja tuntemuksia tuolla alamahassa, mutta tämähän voi niin hyvin olla toiveajattelua, kuten täällä on monet todenneet... Viluttanut on aika paljon, mutta niin yleensäkin mulla ennen tätiä. Tai ainakin on nuo lämmöt yleensä koholla, sitten samana päivänä kun menkat alkaa, niin tippuvat tai jo päivää ennen. Että ota tästä nyt mitään selvää ;)! Esikosta tuli viikkoa ennen tätiä rinnat TOSI kipeiksi, kuopuksesta ei ollut mitään oireita. Näin täällä =).

Hyvät yöt! Nyt alkaa silmät lupsuun...

himputin

Vierailija
28/42 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaanpa pino ylemmäs, josko saatais keskustelu käyntiin.

Himppu: mullakin on uusi oire. Rinnat ovat arat sivuilta, mutta vain vähäsen. En ole itseäni kyllä ennemmin näin tarkkaan tutkiskellut, joten voi olla ihan normaaliin kiertoon kuuluvaa tämäkin. Ei auta kuin odotella.

Mitäs kaikille kuuluu?

Aikooko kukaan testata tänään tai huomenna?

Villis kp 24/28-30

Vierailija
29/42 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en kyllä luovuta vielä, tätiä ei näy, eikä edes oireile. Ajattelin testailla ehkä pe-aamuna uudelleen, jos menkat edelleen poissa.

Lämpö oli eilen illalla 37,2. Apteekin omalla testasin. Jostain luin, et kyseinen testi oli jollakulla toiminut vasta noin viikon myöhästymisen jälkeen. Ja tosiaan olin ravannut vessassa tiuhaan tahtiin koko päivän, joten testimateriaali saattoi olla laimeeta. Toivo siis elää vielä. Kiitos kannustuksesta! +säteitä!

Vierailija
30/42 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa jo kohta hävettää tämä palstalla roikkuminen, kun illan viimeinen ja melkein aamun ensimmäinenkin viesti on täältä ;D... No, huominen " korjaa" asian, kun tavallinen arki taas kutsuu ja tuo kuopus menee hoitoon tervehdyttyään!

Eikä mulla mitään uutta raportoitavaa... kp 25/30 ja ainakin viikko pitäis jaksaa. Jospa sitä testailisi perjantaina 10.2. tai sitten viikonloppuna. Jos siis sinne edes mennään...

sasasusi: miljoonasti +++++++- tuulia sinnepäin, tee uusi testi loppuviikolla :)!

himppu

Vierailija
31/42 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pitihän se testi mennä tekemään ajoissa, vaikka vannoin! Negaahan se näytti. Taidan minäkin marrasmasuihin kohta pinoutua :) Päivän jatkoja kaikille ja plussa onnea muille.

Vierailija
32/42 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sasasusille plussapeukutteluja, kyllä kuulostaa positiiviselta tulokselta :)

).( - Omituiset jutut, osa II. Ovistikkuun tuli siis ensinnäkin yllärinä kaksi viivaa kp 23 kahden pienemmän LH-piikin perään. Maanantaina kp 23 juili siis mahdottomasti vasemman munasarjan kohdalta, ja eilen kp 24 sitten oikean munasarjan.

Onko tavallista, että molempia muniksia kolottaa, vai merkitseekö se, että irtoaa molemmilta puolin yksi munasolu, eli olisi kaksinkertainen mahdollisuus raskautua? :)

Mutta omituiset jutut, osa III onkin tämän päivän juttu: Tänään sitten onkin menkkakipuja! Onkohan tällä jotain merkitystä, vai normaaleja oviskipuja? Aiemmin en muista tällaista olleen oviksen aikoihin, mutta ovisoireet näyttää joka tapauksessa muuttuneen. Nyt siis kp 25/36-38, tarkkaa tämän kierron pituutta en tiedä.

Vai alanko odottaa menkkoja jo huomenna...!?

Coe kp 25/36-38 (kai!)

Vierailija
33/42 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua. Multa on vauvakuume hävinnyt ihan totaalisesti. Viime yönä näin unta että meillä oli joku torven tapainen pehmeä systeemi, joka imaisi rintaani ja tunsin sellaisen pistelyaallon rinnoissa (samanlainen kuin vauvan imun aiheuttama maidon heruminen). En tiedä mikä oli. Aamulämpö pomppasi taas puoli astetta ylös eiliseen verrattuna mutta mulla onkin vähän sellainen flunssaolo. Kp on nyt ehkä 23/30-32 enkä oikeastaan edes toivo olevani raskaana.

Mutta mulle on tullut ihan ÄLYTÖN koirakuume :/ Haluaisin niin kovasti oman pikku koiran! Olen jo rodunkin katsonut valmiiksi ja vieraillut kovasti erilaisilla koirapalstoilla. Kadehdin ulkona koiran kanssa käveleviä ihmisiä! Pitäisiköhän alkaa pehmitellä tuota miestä, joka on niin henkeen ja vereen kissaihminen kuin vain voi olla :/ Sitä paitsi asumme rivitalossa ja olemme laiskoja liikkumaan eli koiran pitäminen voisi olla aika hankalaa.

Että tällaista täällä.

Vierailija
34/42 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli testasin tänään kp 28/?, vaikka olinkin lähes varma negatiivisesta tuloksesta. Ja vaikka pieni toivonkipinä elikin, nyt se on lopullisesti sammunut tämän kuun osalta. Joten marraskuisiin siirryn, onnea teille muille!

Vierailija
35/42 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän luulen, että tätiä saan ensi viikolle odotella, siihen malliin tuossa äsken kipinöin noille muksuille... :/.

Vierailija
36/42 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Viime kierto oli pitkä kun mikä... Taisi olla peräti 50 pvä... Nyt sitten kp 19/30-50 ja olen jo täysin valmis piinailemaan:) En tällä kertaa metsästänyt ovista, mutta ov tuntemukset olivat kp12 kieppeilla.

En ole mitannut edes lämpöä... Uhhh! Sydämmessäni olen vaan koko ajan tätä toivottua raskautta kantanut:))) Pupuiltu on ainakin sadaksi vuodeksi eteenpäin:))) Ei pidetty edes " joka toinen päivä" vauhtia, vaan mentiin " joka päivä" meininkillä:) Katsotaan nyt!

Greippimehua löytyy kaapista, muttei olla paljon juotu...

Esikoisen kanssa tärppäsi silloin, kuna aloitettiin mieheni kanssa kummatkin foolihappokapseleiden syönti, nyt unohtui...

Toivottavasti ei tarvitsee edes ensi kuussa muistaa, kun silloin on jo raskaaaana:)

Peukutuksia piinailijoille!

tipinen kp 19/30-50

Vierailija
37/42 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain neidin nukahtamaan päiväunille, ni ehdin kirjoitella kuulumisia.

Nyt menossa kp23/28-30. Täysin varma en kierron pituudesta ole ku vasta kahdet menkat ehti olla. Tyttö on 9kk ja vielä imetän lähinnä öisin.

Oma olo ollut aika omituinen jo 5-6päivää. Alavatsaa jomotellut ja muutenkin vähän outo olo. Tytön kakkavaipat on alkanu etoa enemmän ku aiemmin.

Vielä ku malttaisi vajaan viikon olla testaamatta ja toivoa, että tätiä ei näkyisi. Välillä sitä ajattelee, että jos vain itse saa " vauvakuumeella" aikaan oireita. Kovasti toivoisin pääseväni lokamasuihin. :)

Plussasäteitä kaikille! :)

Vierailija
38/42 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kp24/27-29 menossa. Ja eka yrityskierto. Kaikenlaisia tuntemuksia on kropassa.

Kaksi lasta ennestään ja kolme raskautta. Elikäs yksi keskenmeno mahtuu historiaan myös valitettavasti. Mulla on aina ollut paljon oireita jo ennen plussatestin tekoa. Olen oikeestaan tiennyt aika varmasti olevani raskaana ennen testin tekoa. Nyt on aika hyvä fiilis kans siinä mielessä. Oireita siis löytyy jo, tosin aika lievänä! Täytyy malttaa tässä vielä olla intoilematta liikaa. Sanoisin kyllä, että viimestään kolmen päivän päästä, silloin kp27, uskoisin jo tietäväni ilman testiäkin että missä mennään.

Mulla siis nuo oireet olleet senverta selkeitä, ettei ole voinut erehtyä. Esim. rinnat selvästi tulleet raskaammiksi, nänninpihat laajentuneet ja tummuneet. Etovaa olo aaltomaisesti pitkin päivää. Vihlontaa nivusissa. Jatkuva pissahätä ja painontunne alavatsassa. jne. Noitahan riittää. Ollut siis aina raskautuessani niin kokonaisvaltaisen raskaana olevan olo heti alkumetreiltä, että ei ole ollut epäselvää.

Mutta voihan sitä keho tehdä tepposet ja nyt ei sitten oliskaan näin tässä tulevassa(nyt tästä tai jostain muusta kierrosta alkavassa) raskaudessa. Katellaan...

Olishan se ihana saada lokavauva...." haaveilee" . Kaikille hyvää oloa ja mieltä :)

Vierailija
39/42 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sta sen kanssa. :)

Vierailija
40/42 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan testauksiin jatkossa!

Täällä on verinen valkovuoto loppunut. Ilmeisesti se sitten vain jotenkin liittyi ovisaikaan. Tavallista taaperrusta päivästä toiseen. En jaksa uskoa raskautumiseen ja vauvakuume onkin selvästi taas laskussa. Ehkä sitten piinapäivinä viimeistään taas heräilen. (tai sitten jo huomenna)

babyunelma kp 21/28-30