*+*Uuteen viikkoon LOKAMASUT*+*
Kommentit (42)
Tämä viikko lähti mukavasti käyntiin...pikkuneiti antoi nukkua puol ysiin asti (yleensä kampee seiskan aikaa ylös). Ja miehelläkin on aamuvuoroviikko, joten jää aikaa sit illasta vielä...
Juu, tän kierron simpat on sit laitettu muhimaan joten odotellaan nyt sit ihan " rauhassa" tuleeko valmista (= Tänään sattui huvittava juttu mulle: heti alkuraskaudesta (kaks siis takana) mä oon syönyt hirveesti makaronia ketsupin kera ja tänään se tapahtui taas. Ruoka, joka oli valmiiks tehty ei maistunu vaan piti keittää itselle pelkkää makaronia...sattumaa tietty, mut toivottavasti se on enne (=
Wempula
P.s Hyvää viikon alkua kaikille meille ja plussatuulia++++++++++++
Kp 23/30 ja viikko (ainakin) pitäisi vielä kyetä odottelemaan, ennenkuin testaan... Jos siis aihetta. Lauantaina tuntui alamahassa muutama sellainen " pistos" , kuin olisi nuppineulalla terävästi tökkäisty... Oletettu ovis oli viikko sitten su-ma.
Yksi testi tuolla kaapissa majailee, mutta jospa sitä kuitenkin koittaisi malttaa mielensä ja odotella menkkojen alkamispäivän yli... Lauantaina ryystin muuten lasillisen punaviiniä ;)! Siitä kun on ollut täälläkin kovasti puhetta, niin päätinpä katsoa josko siitä olisi apua =). Se näemme siis ensi viikolla.
Peukutuksia nyt kovasti kaikille lokamasuille bd bd bd ! Sinne plussajunaan kyllä mahtuu aivan taatusti vaikka kaikki meistä :)! +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
himppu
Päässä huippaa ja tuntuu et silmät sumenee. Mahassa juilii aivan kuin juuri ennen tädin tuloa. Ehkä hieman pahakin olo. Äsken pyyhkäisyllä vaihteeksi aivan kirkasta paperiin. Pönttöön tuli kuitenkin pissatessa jotain ihme " roippeita" kooltaan isompi pari senttiä ja pienempi vajaan sentin. Aivan kuin jotain kudosta. Ei siis veristä vaan vaaleaa. Ei ollut valkovuotoa. Mitä ihmettä?
Mitä yleensäkin noi kirkasta verta (pienessä määrin) sisältävät välivuodot oikein tarkoittaa? Mikä kierrossa silloin mättää ja tarvitseeko sellaiseen jotain tutkimuksia tai lääkitystä????
Babyunelma *ihmeissään ja hieman huolissaan*
kp 28/28-36 ja oireita on kumpaankin suuntaan.. Välillä mahassa nipistelee joka yleensä enteilee menkkoja, tosin esikon odottelussa niitä menkkakipuja oli vielä plussan jälkeenkin :) Eli kaikki oireet voi viitata joko tätiin tai vauvaan, ei auta muuta kuin odottaa. Tilasin kyllä testejä ja voipi olla etten malta olla testaamatta kun ne saapuvat. Vaikka vannoinkin itselleni, etten ennen tuota kp36 rajapyykkiä edes ajattele asiaa! Eka yrityskierto (sekin vain puolivälistä). Ei ole ollut hormonaalista ehkäisyä käytössä, joten luomusti pitäisi toimia.
Nyt sitten jännään ja toivon plussaa niin itselleni kuin muillekkin.
..ja onnea jo kaikille lokamasuille jotka ovat plussanneet..
babyunelma: voi kun sulla on kummallisia kipuja ja vuotoja. En kyllä osaa auttaa, mutta tiedän että on olemassa ainakin jotain kiinnittymisvuotoa? Voisko se olla sitä?
Täällä kp 23/28-30. Oletettu ovis olis viikko sitten ja jotain pieniä menkkatuntemuksen kaltaisia jomotuksia menee ja tulee. Mieli on kuin tuuliviiri ja tajusin että sehän enteilee tädin saapumista, voi pirhana sentään. Päivällä olin niin positiivisella mielellä että nyt kyllä on tärpännyt , mutta nyt olen jo palautunut taas maanpinnalle. Uhkasin jo testailla sunnuntaina, mutta jos YHTÄÄN on järkeä päässä niin odotan ainakin vielä viikon. Eli jos yritän sinnitellä tiistaihin saakka, tai edes maanantaihin... riippuen oireista ja ei-toivotusta tädistä. Saapa sitten jännitystä itsellekin vielä enemmän. *repii elämyksiä joka asiasta, huoh*
Olen vähän pudonnut kelkasta, joten ketkäs kaikki ovatkaan nyt piinaviikolla ja koska aiotte testailla? Olisi kiva saada testikaveria! Aadalla ja Himpulla ainakin taisi mennä vielä n. viikko testaukseen, eli suht samoissa mennään.
Mitäs Vilttitossulle kuuluu? Huhuilit minua kerran niin huhuilen nyt takaisinpäin ;)
Villis
yritän nyt ryhdistäytyä ja pinoutua edes hiukan enemmän kun tähän mennessä. =)
Joku kyseli piinailijoita, kai mut siihen porukkaan voi lukea, kp 31/32-33, eli ihan parin päivän sisään on täti odotettavissa.
Kuka se oli kellä tuntemukset vaihteli pessimististä optimistiks, täällä sama homma. Välillä haikailen plussan perään kun tissit on arat ja paleltaa, välillä taas menkkaoireet (kipeä finni+mahajomotukset) saa mielen ihan matalaks. Kamalaa tää vuoristorata kyllä on, todella rasittavaa. Melkein toivon että jos täti on tullakseen, tulis sitten jo että pääsis tästä jahkailusta.
Mä kanssa oon vannonut, että yhtään testiä en enää ikinä tee ennenkun sit kun menkat on myöhässä, enkä ole edes testiä vielä ostanut, ettei tule ylimääräsiä houkutuksia.
että näillä mennään.=)
mutta viime kierrossakin oli jotain tällaista minimaalista välivuotoa enkä siis silloinkaan raskaana ollut. Maha on ollut kipeä koko päivän ja olen tosiaan hiukan huolissani. Jos en plussaa tästä kierrosta niin täytyy varmaan ottaa yhteyttä johonkin, että jos asian saisi selvitettyä. Ainakin täytyy tikutella ovistikuilla taas ens kierrossakin, et jos tää kuitenkin liittyis siihen. Tosin ovistesti näytti nyt plussaa jo pe kp16 ja siitä nyt 3 päivää eli ei enää kai voi oviskaan olla?
Joo, mulla on täällä ihan ultimatepiina meneillään, huomenna alkaa jos alkaa. Oireita on mullakin, mutta kun voivat liittyä kumpaan tahansa vaihtoehtoon. Lämpö on edelleen yli 37 ja rinnat kipeytyy koko ajan enemmän ja mahassa tuntuu hassulle. Ei varsinaista menkkajuilimista, mut vähän sinne päin. Pahaa oloa ei oo tänään ollut, koko viikon muulloin kylläkin... Yleensä ennen menkkoja mulla on rinnat tosi arat, mutta nyt niitä särkee! Se antaa toivoa jostain muusta kuin tädistä.. Tosin mulla on hyvä mielikuvitus! ;) Kattoo nyt sitten huomenna, yritän olla nostelematta toivoani turhaan vielä. Testailuseuraa musta saa huomenna tai viimeistään keskiviikkona, sen kauempaa en luultavasti kestä olla, mikäli sitä ei-toivottua visiittiä ei huomenissa kuulu...
Peukut pystyssä meille kaikille!
Sasasusi: mikäs tilanne siellä on? Oireesi vaikuttavat kyllä hyvältä, varsinkin kun on nuo lämmöt koholla!! *peukutuksia*
Itse aion myös seurata tuota lämpöjuttua ja testaan vasta (LUPAUS) jos täti ei tule kun kp:t on täynnä ja jos lämmöt ovat koholla. Olen tässä seuraillut ja näyttää siltä että melkein kaikilla on just noi lämmöt koholla kun ovat tehneet plussatestin. Tätäkään en tiennyt 2 kk:tta sitten kun aloitin kuumeilun, kaikkea oppii.... ;)
Villis kp 23/28-30
Täällä tuo kuopus sairastaa, joten kotipäivä on tiedossa.
Villis: kannustan pitämään lupauksen :)! Voitais sit koittaa ehkä testailla samoihin aikoihin... Ajattelin itse tuota ensi viikon keskiviikkoa, silloin olisi kp 32/30. Ellen malta jopa viikonloppuun... *epäilee*
Ihmettelen myös itseäni, miten nyt voikaan olla näin malttamaton?? Itseasiassa, huomasin tässä (tai sitten osaan tosi hyvin kuvitella =) ) että tissit on ihan aavistuksen kipeät... Huomasin sen siitä, kun mulla ei ole IKINÄ rinnat kipeinä, ei edes ennen menkkoja! Esikoisen kohdalla tuo tarkoitti siis raskautta... Mutta enpäs nuolaise ennenkuin tipahtaa ;), katsellaan nyt.
Pakkas-kirpeää tiistaita lokaisille :)!
himppu kp 23/30
Lapsi sairastaa ja äiti (lupauksistaan huolimatta) piinailee. Kp 27/28 ja ei mitään oireita suuntaan tai toiseen. Viime kierrossa kp 27 jo tuli vähän tuhrua, joten tänään jo saatan tipahtaa täältä pilvenreunaltani. Mutta loppuun saakka näköjään elättelen typeriä (ja mitä todennäköisemmin) turhia toiveitani:/ Kyllä ihminen voikin olla omituinen olio...
Palailen kun on jotain uutta kerrottavaa.
-L-
oma (.) kp 22 menossa ja ovis oli lämpöjen perusteella kp 16 tai 18 (Fertility friendsin mukaan kp 16). Eilen illalla nippas kohdun seudulta ihan vähän. Siis iiiihan pikkuriikkisen. Varsinaisia oireita ei nyt taas ole, leukafinnit vaan on alkaneet hävitä (niitä on aina oviksen aikaan). Lämmöt on normaalia korkeammat vaikkakin sahailua tapahtuu hiukan. Alunperin mulla oli la 24.10 mutta se siirtyy hiukan aiemmaksi, siihen 20.10. paikkeille, koska mun luteaalivaihe on 16 vrk. Normaalisti oviksen mukaan laskettuna la olisi 18.10.
Täti tulisi ehkäpä kp 32 eli 10 pv vielä. Voisin siis testailla jo perjantaina 10.2.!
Kuinka kauan greippimehua pitää muuten vielä juoda? Oletetun tädin tuloon asti, niikö?
hei vain,
Olen tässä taustalla seurannut teidän jutustelua ja nyt rohkenin itsekin mukaan. Olen sen verran monta kertaa tippunut korkealta, että en ole enää viitsinyt liittyä mihinkään joukkoon, koska kuitenkin sieltä pitää taas poistua tädin tultua....(ai pessimistikö?)
Mutta nyt tuntuu (taas kerran) että olis tärpännyt, nyt kp 28/28-35. Mahaa kyllä nippailee vähän menkkamaisesti, mutta selkä kipua ei ole (mikä yleensä enteilee tädin tuloa), lämmöt on pyörineet tuossa 37.1-37.4. , väsyttää, nälättää ja rinnat kipuilee.....
Ennestään meillä ihana 2-v. neiti, mutta en yhtään muista millaiselta tuo raskautuminen (oireet) tuntuivat ? Tätä toista olemme yrittäneet toukokuusta 2005 asti, joten kyllä kohta saisi onnistaa !
Yritän sinnitellä testauksen kanssa ainakin tuonne kp 35, ettei sitten taas harmita, mutta katsotaan jaksanko odottaa.
+++++++++++säteitä kaikille,
t.Tiitutoo
perkuleen perkule, ei tuonut plussaa kolmaskaan kierto. =( =( Aamulla kun kävin vessassa, oli tuhrua jo tullut. Huomenna tai ylihuomenna " piti" vasta alkaa.
Sinänsä hyvä, että piinailuvaihe jäi oletettua lyhyemmäks, mutta voi luoja että ottaa päähän.
Eipä ole ainakaan vielä näkynyt tätiä, joten hyvillä mielin olen. tuossa jo mietin, pitäisköhän kipaista apteekin kautta, kun siippa vie mut syömään... Kyllähän se tänään jo näkyis jos on mitään näymistä. En vaan haluais turhaan testailla, jos menkat sit tuleekin...
Tämä nyt on tosiaan vasta ekan vauvan toinen yrityskierto, joten tuota oirekokemusta ei ole kertynyt, mutta jotenkin erilaiselta tuntuu kun edellisessä kierrossa ennen kuin menkat sit alkoi..
Nyt täytyy mennä syömään, etten näänny nälkään!
+++onnea muillekin!
Pahoin pelkään, että perässä tullaan...Koko päivän olen hysteerisenä yrittänyt bongata -tai oikeastaan olla bongaamatta- tuhrua, ja toistaiseksi näyttää hyvältä. Vaikka kyllähän se järki sanoo, että tuskin on lokavauvaa meille tulossa. Järki vaan ei kulje käsi kädessä tunteiden ja toiveiden ja vallattoman mielikuvituksen kanssa;)
Tosin kävin äsken vakoilemassa marraskuisten pinoa ja äkkäsin sieltä linkin henkilökohtaiseen ovulaatiokalenteriin (Kiitos vaan Anzq, jos täällä vielä käyt lukemassa:) jonka mukaan meidän onneton pupuilu tässä kierrossa
periaatteessa
olisi saattanutkin kantaa hedelmää. Uudelleen on todettava, että ihmeellinen on ihmisen mieli kun viitsii tällä tavalla itseään kiusata:/ Onneksi huomenna työpäivä niin ei ole aikaa pohtia tätä asiaa ihan koko ajan!
-L-
meilläkin ollaan flunssan kourissa, tai siis pikkuneiti on...
Oma (.) kp nyt siis 18/25 ja oireita on jo ainakin omasta mielestä(= Elikkäs kainaloista asti silleen " repii/vihloo" ja tänä aamuna olin maistavinani metallin makua suussa. Taitaa olla puoliks mielikuvituksen tuotetta nää mun jutut!!!???? Ei se mitn.....ainahan sitä saa toivoa (=
PLUSSAONNEA piinailijoille...ens viikolla on sit meitsin vuoro. Ja tarrasukkia jo plussanneille bd bd bd
Wempula
Pahoitteluni pudonneille. Tänään on taas pessimismin vuoro eilisen optimistisuuden jälkeen joten uskon, että perässä tullaan...
Täällä oli ovis ilmeisesti lauantaina ja nyt on parina päivänä tullut hailakkaasti veristä valkovuotoa pari päivää. Ei uutta, tämä on nähty viime kierrossakin, mutta ihmettelen vain, että miksi ihmeessä näillä kiertopäivillä jo... Koska se on plussaamatonta kiertoa tarkoittanut ennenkin niin eiköhän nytkin... :-(
babyunelma kp 19/28-30