Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö rintojen kohotusleikkaukseen, jos olisi yloimääräistä rahaa?

Vierailija
30.01.2006 |

ja lapset tehty?

Ja siis rinnat olis sellaiset tyhjät hernepussit- rumat ku vanhalla akalla.

Minä olen harkinnut leikkausta, nyt kun saimme vähän extra-rahaakin...pelottaa vaan vietävästi, jos jokin meneekin pieleen.

Minulle rinnat ovat itsetunnon kannalta todella tärkeät ja tuntuu, että osa naisellista viehätysvoimaani on tipotiessään, koska häpeän näitä patalappuja niin paljon....

Mitä mieltä, menisitkö sinä?

En haluaisi edes välttämättä silikonia vaan pelkän kohotuksen- että saisi se tuolta polvien tasolta ees navan korkeudelle;)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä heti kun rahatilanne sen sallii ja laittaa siis silikonia kanssa täytteeksi. Eli ei pelkästään kohotus vaan kunnon täytteet.

Vierailija
2/9 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menisin ehdottomasti! Tai siis mun minitisseillä menisin siis ottamaan silikonit. Toki hitusen pelottaa epäonnistuminen (joka todella harvinaista). Ja vaikka epäonnistuisi, ei tulos voi olla pahempi kuin nyt.

IKINÄ en käy yhteissaunoissa tai muuallakaan, missä rinnat joutuu olemaan paljaana. Mä kärsin tisseistäni niin paljon, että jos vaan jostain rahat saisin, painuisin heti tissini suurennuttamaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menisin hyvälle tunnetulle kirurgille täällä Suomessa, mutten ikinä esim. sinne tallinnan klinikalle.

Rahaa vaan ei oo sitä 4000e....

Vierailija
4/9 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kevi niin, että imetyksen jälkeen toinen tissi B- ja toinen C-kokoa. Ottaa aivoon ja hankaloittaa elämääkin, kun ei löydy rintsikoita. Pelkään, että mieheni alkaa katselemaan muita :( Ei vaan ole rahaa korjaukseen.

Vierailija
5/9 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin lasten ruokailua. Ihan sama miten niille myöhemmin käy. TOSIN, näyttää siltä, ettei niille käy kuinkaan, joten ehkä olen jäävi sanomaan.

Vierailija
6/9 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana yksi vuoden imetys ja toinen imetys menossa. Rinnat ovat melko tyhjät ja riippuvat, nännit sojottavat tosin vielä eteenpäin eikä alas ;)

En menisi kohotukseen mistään hinnasta, pelkään leikkauksia, enkä halua yhtään ylimääräisiä operaatioita.

Vierailija
7/9 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta millaiset tissit voi kohottaa? Muakin kiinnostaisi mennä, mutta en tiedä riittääkö oma tavara :) Mulla c-kupit, mutta tosiaan roikkuvat sellaiset...

Vierailija
8/9 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kun laittaa silikonit uusia niitä monta kertaa elämässään vielä...

Vierailija
9/9 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissisi ovat eri kokoiset? Et suinkaan tosissasi ole..? Entäs jos kyntesi katkeaa, lähteekö mies?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan