Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täyte traktorikakkuun?

30.01.2006 |

Hei.

Poikamme täyttää ensi kuussa 2v ja olen suunnitellut tekeväni traktorikakun, koska traktorit ovat hänen mieleen. Olen jo piirtänyt mallin (yhdestä pojan traktorista) ja olen ajatellut tehdä pohjat uunipellille ja siitä sitten leikata traktorimuotoon. Mutta kysymys kuuluukin että mitä laitan täytteekksi? Jollain hyviä ehdotuksia?

Entä koristelu? Voiko värjätä kermavaahto elintarvikeväreillä, vai meneekö " ruokahalu" jos kakku on vihreä tai punainen? Onko parempi vaihtoehto karkkeja? Kaikki vinkit otetaan vastaan.

Kiitos jo etukäteen!

MussePigg ja poika (pian 2v)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo monen vuoden ajan valmistanut pojalleni auton mallisen synttarikakun, ja viime vuotinen oli kaikessa yksinkertaisuudessaan kaikkien aikojen menestys. Eli : taytteena vaniljakiisselia (kaupasta valmiina maitohyllysta) ja omenasosetta, paalle suklaakuorrutus :

1) kiehauta 1dl vetta ja lisaa 125gr suklaata + 1-2tl pikakahvia, sulata ja jaahdyta

2) vatkaa hyvin 150gr voita ja 1.5dl polysokeria

3) vatkaa hyvin yhteen

Kuorrutukseen lakurullat renkaiksi (niita aukomalla saa myos helposti puskurit, ikkunoiden sarmat, pyyhkimet ym) ja eri varisista karkeista valot ym.

On joskus ollut myos erilaisia paallysteita joita olen sitten karamellivareilla varjaillyt, mutta esim punaisesta tulee aika tyttomaisen vaaleanpunainen ja vihrea ja keltainen ovat aika hurjan varisia.. Mutta ei ne kylla ole lapsilta koskaan ruokahalua vieneet nekaan, vaikka tama suklainen nayttikin parhaiten kaikille maistuvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän