Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turhaan mietin,olenko 45-vuotiaana liian vanha

Vierailija
30.01.2006 |

saamaan lasta jos kerran Monacon Carolinekin on raskaana ja hänellä sentään jo 49 vuotta mittarissa:))))

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaudelta ja synnytykseltä jotka kummatkin ovat melkoinen rasitus elimistölle vanhemmalla iällä.

Eikä kenenkään ole pakko hoitaa lapsenlapsiaan. Minun 58-vuotias äitini esimierkiksi ei jaksaisi hoitaa poikaani. En ole siltikään katkera. Äitini on ihana mummo pojalleni siitä huolimatta.

Vierailija
22/24 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummoäiti, musta on jotenkin kornia kun on viiskymppinen pikkulapsen äiti. Mutta se on vaan mun mielipide, ja itse tulen toimimaan sen mukaan. Tai sitten en, mielipiteetkin saattaa muuttua ajan saatossa : 9

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemaan äitinä hormoonien ja kasvavan vatsan kanssa. Sitten lapsen kasvattaa ihan pienestä pitäen, joten lapsi kasvaa siinä koko ajan äidin huomassa. Adoptiolapset, ainakin Kiinasta tulevat ovat useimmiten vähän isompia, joten he tipahtavat siihen omina persoonallisuuksinaan kuin kuu taivaalta, vaikkain adoption odotusaikakin on noin 2 vuotta. Lisäksi perintötekijät vaikuttavat kait lapsen ominaisuuksiin myös jonkin verran eli synnytämässään lapsessa on omia ominaisuuksia, joihin on helpompi sopeutua.

Eiköhän suurin osa tämän päivän 45-vuotiaista ole niin hyvässä kunnossa, että pystyy odottamaan ja vieläpä synnyttämäänkin.

Vierailija
24/24 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini ei ainakaan ole tehnyt mitään tyttäreni hoitamiseksi ja hyväksi. Hän on tällä hetkellä 68-vuotias ja jaksaa kyllä matkustella vaikkapa Pärnussa ym., mutta oman lapsenlapsensa 4-vuotissynttäreille ei innosta tulla. Myöskään hän ei 54-vuotiaana hoitanut siskoni tyttöä, vaikka oli silloin työttömänä kotona siis mummo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme