Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***30+ ESIKOT UUSI VIIKKO***

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän tapaaminen oli varmasti ollut ihana ja hauskaa, että Jaipur ja muut odottajat (ketä oli paikalla; jännityksellä ajattelen yhäkin Oliveraa, RouvaSukkulaa ja Leneä) pääsivät näkemään vauvoja - ja jo äideiksi tulleet toisiaan ja toistensa vauvoja. Millainen se näyttely oli? On hieman haikea olo, etten päässyt mukaan, mutta seuraavaan tapaamiseen yritän tulla.

Meillä oli tänään neuvolalääkäri. Tyttö kasvaa melkein silmissä ainakin mitä painoon tulee. Kuten kirjoitin, kävin neuvolassa viime viikollakin pulauttelun vuoksi. Puklaamisessa taitavat vain ylimääräiset tulla pois, koska viikossa lisäpainoa oli tullut yli 300 grammaa! Ruoka maistuu ;) Nyt neitomme painaa jo 4835 grammaa eli alamme hätyyttelemään viiden kilon rajaa. Pituutta sen sijaan oli tullut viikossa vain puoli senttiä... Meillä oli nyt eri mittaaja, joten pituuden kanssa on vähän niin ja näin. Joltain palstalta luin kerran, että neuvolassa pituudeksi oli mitattu vähemmän kuin synnytyssairaalassa - tuskin sen kirjoittajan vauva kuitenkaan oli kutistunut...

Kanika: Olen joskus (aamulla, jolloin rinnat ovat tosi täynnä) yrittänyt lypsää tai pumpata pahimpia maitopaineita pois. Lisäksi minulla on imetyksen aikana melkein aina harsovaippa lähettyvillä. Lasken pahimmat maitosuihkut harsoon ennen kuin jatkan imettämistä. On tosiaan aikamoista, kun pikkuisen naamakin peittyy maitosuihkuun. Kerro Kanika huomenna teidän neuvolakuulumiset!

Meidän tyttö kärsii jonkin verran vatsavaivoista, jotka aiheutuvat suihkutisseistä ja ilman ahmimisesta syönnin aikana. Lääkäri suositteli Cuplatonia. Onko kenelläkään kokemuksia siitä?

Vielä digikameroista: Meillä on Canonin Ixus, tosin jo hieman vanhempaa mallia. Kamera on tosi hyvä. Voin suositella Ixusta myös siksi, että entisessä työpaikassani mediakoulutuksen parissa ammattikuvaajakin suosi kyseistä kameramallia. Opiskelijat oppivat digikuvausta juuri Ixuksella.

:)

Katja ja joulutyttö

Vierailija
42/59 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa mukavaa puhua taas aikuisten kans - ja kyllä mie vissiin olinkin äänessä. Anteeksi jos hölöttelin liikaa :}

Huokailin tuossa just miehellekin, että voi miten ihanan pieniä teidän vauvat oli, kasvotkin niin pikkuruiset. Tuntuu hullulta ajatella että meidän Pinjakin on ollu noin pieni! Nauttikaa, nauttikaa, kohta teilläkin on tuollaiset " isot" tylleröt ku mulla ja Beibillä - nyyh...

Imetysvinkki toimi hyvin, lapsi sai ruokaa Stokkan kahvilassa ja ihan hyvin meni. On se tainnu olla enemmän minun korvien välissä se ongelma ku tississä ;)

Meillä on Canon Powershot ja aivan loistava kamera. Paristoilla, mutta meillä on laturi ja vaihtoparistot. Paristot kestää tosi kauan kertalatauksella. En tiedä mikä numero tuosta powershotista on jo menossa, meillä taitaa olla 85 ja on jo kohta pari vuotta vanha.

Muutamalla tutulla on Ixus ja kovasti ovat omiaan kehuneet. Taitaa ne nykyään kaikki olla hyviä, enemmän on varmaan kiinni siitä minkä kokoisen haluaa, paristoilla vai akulla ja millainen ulkonäkö miellyttää.

No Lene; juoksitko junalle?

Jokohan Rouva Sukkula ja Olivera ovat saaneet nyytit kainaloon...

Nyt valmistelemaan Pinjan ekaa saunareissua

Voikaahan hyvin ja tavataan taas pian!

Toukkis ja Pinja 2kk3vk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos minunkin puolesta kahvittelu-/lounasseurasta, oli mukavaa! Ja kiitos Jaipurille kun hoitelit tuota " pönkijää" sen aikaa että sain haettua kahvia. :) Ajattele, enää parisen kuukautta niin sitten siulla onkin jo oma vauva sylissä. Tajusin muuten äsken, että kun lähdin hakemaan sitä kahvia ja sanoin sulle jaipur että hätätutti löytyy sieltä laukusta jos tarvitsee, niin enkös ottanut sen laukun sitten mukaan sinne kahvinhakuun. Hatara pää...

Ei se julki-imetys muuten niin kamalaa ollutkaan. :)

Ja metromatkakin sujui oikein hyvin, joten eiköhän me uskalleta uudestaankin lähteä maailmalle, tämä olikin eka pidempi reissu.

Alkoi muuten himottaa hankkia ne kätevät Gracon matkarattaat, jotka Sonjalla oli. Näin sitä luodaan itselle uusia tarpeita...

Ja kutsu kuuluu... :)

Vierailija
44/59 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ja kiitos kaikille onnitteluista! Ajattelin nyt tulla hieman kertomaan kuulumisia vaikka tämäkin aika pitäisi kyllä käyttää nukkumiseen. Pojuli nukkuu kainalossa ja mies on ruuanlaittopuuhissa. On tämä hurjaa tämä väsymys, muuten kaikki onkin ihan loistavasti.

Rintojen kanssa meinasi tulla ongelmia kun maito lähti nousemaan, aika kamalaa kun olivat niin pinkeät ja kipeät että ei meinannut kärsiä liikkua yhtään. Otin sitten käyttöön kuumat suihkut ja kaalinlehdetkin, varmaan auttoivat ja tietysti itse imettäminen on korjannut nyt tilanteen. Maitoa tulee todella runsaasti ja se on ollut helpotus. Koko kasvoi B:stä D:hen, mies sai eilen käydä hakemassa uudet liivit kun C-kupilliset kiristi niin hemmetisti. Imetys on kyllä aika vaikea juttu, koko ajan mietityttää että onko ote oikea. Nännit meni hieman rikki, mutta nekin on nyt paremmat eli ilmeisesti ote ei ole ihan väärä. Se imetyksestä ja rinnoista.

Synnytys oli mulle ihan mielettömän upea kokemus, ei todellakaan kivuton, mutta rytmitys meni jotenkin ihan nappiin. Mulla alkoi lauantaina aamutuimaan tosi kipeät menkkakivut, jotka tuli heti säännöllisesti 10 minuutin välein. Niistä en vielä ajatellut, että synnytys lähtisi käyntiin, mutta sitten alkoi vettä hulahtelemaan niin sen jälkeen ei ollut enää epäselvää. Suorastaan tuuletin täällä kun olin niin iloinen, että vihdoinkin päästään toimeen! Supparit oli siis ihan siedettäviä, siksi ei pidetty lähdön kanssa kiirettä vaikka laitokselta käskivätkin lähteä tulemaan samantien. Mies oli ihan sekaisin, minä ohjeistin ja käskytin jotta sen sai toimimaan järkevästi. Mm. sen eka vaatevalinta oli kauluspaita ja siistit sammarit mitä se käyttää töissä... Mä sanoin sille, että ei tässä palaveriin olla lähdössä, että tiedossa on verta, hikeä ja kyyneleitä että vaatteet vaihtoon. Laitat t-paidan ja verkkarit. Sitten se itkee kun verkkarit on likaiset... ja minä lohdutan että ei se haittaa, ei siellä kukaan ehdi niitä huomaamaan.

Matka laitokselle meni iloisesti jutellessa, eivät tainneet hoitsut oikein eka uskoa että oikeasti olisin tulossa synnyttämään, kysyivät millä asialla ollaan ja minä meinasin, että pitäisi vissiin synnyttää. No, tilanne valkeni niille melkolailla samantien kun kunnon supparit pamahti sopivasti päälle ja alatutkimus paljasti mun olevan jo 4 cm auki. Siitä sitten suoraan saliin ja enpä niitä suppareita jaksanut kovin pitkään kärvistellä vaan pyysin epiduraalin. Tässä vaiheessa klo oli 13 ja sitten vaan odoteltiin. Laitettiin toinenkin satsi epiduraalia ja meininki oli leppoisa.

Söin lounaankin ja siinä sitten kahvia hörppiessä alkoi ponnistuttamaan. Kello oli puoli 5. Oltiin lyöty miehen kanssa vetoa, että monelta vekara on maailmassa, minä veikkasin viittä, mies kuutta. Tunnin verran mä ponnistelin seisaaltaan nojaten sänkyyn tai mieheen, välillä äkistelin kontallaan ja muutaman kerran sängyssä kyljellään. Mulla meni ihan hermot kun mitään ei tapahtunut ja valitinkin siitä kätilölle, joka tiesi kertoa että tämä tunnin ponnistelu on ollut vasta siirtymävaihetta, että nyt vasta alkaa hommat! Ja oikeassa oli. Olin ajatellut jakkaraa, mutta totesin etten jaksa olla enää pystyssä ja homma hoidettiin loppuun sängyssä. 35 minuuttia oli varsinaista ponnistusta ja ihan helvettiähän se oli. Olin vähän arka ponnistamaan kunnolla, mutta kyllä se rohkeuskin sitten löytyi ja sen myötä tulostakin syntyi. Poitsu putkahti ulos tasan kello 18 ja mies oli voittanut vedon! Fiiliksistä ei tarvinne kertoa sen enempää, mahtavaa ja liikuttavaa ja fanfaarit soi!

Varsinainen perhehuone oli varattu, mutta järjestivät meille sellaisen kahden hengen huoneesta. Muutenkin koko sairaala-aika oli tosi hienoa, meitä kohdeltiin hirveän hyvin ja huomaavaisesti, opastettiin riittävästi ja tarvittaessa, muuten saatiin olla keskenämme.

Tässäpä tätä raporttia, en tiedä jaksoiko kukaan lukea loppuun, mutta ainakin tämä oli mulle itselle sellainen pääntyhjennys. Ja tästä vauva-arjesta, se on ihanaa ja raskasta, mitään rytmiä ei ole ja mun on pakko oppia nyt lepäämään joka välissä, vaan se on vaikeaa kun ei malta.

Kysymys: oletteko antaneet tuttia, missä vaiheessa ja miksi?

Täältä tällä erää tähän, pasta-ateria on valmis!

t- virginie

Vierailija
45/59 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti vielä sanoa, että ponnistamiseen toi lisähaastetta pojan painon (4094) lisäksi se, että käsi oli poskella ja pikku sormissa oli jo kunnon terävät kynnet, jotka kynsivät tuon alaosaston sitten mukavaisesti. Yhtään syvää repeämää ei tullut vaan pelkkää siksakkia, jota tikattiin noin parinkymmenen tikin verran. Hyvin on paraneminen lähtenyt käyntiin, uimarenkaan päällä istun mutta sekin joutaa kohta pois.

Päivänjatkoa! Ja onkohan Oliverasta kuulunut mitään?

Vierailija
46/59 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin tiedon jo odotuspuolelle, tässä tännekin:

Oliveralle lämpimät onnittelut!! Sain viestin tänään, että heille syntyi 2.2 klo 20.20 pikkuherra, 3920 g, 51 cm.

Lisäkuulumisia innolla odotellaan :)

susumi&vaavi 2vk 6pv

Vierailija
47/59 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehelle pikkupojasta! Tulethan sitten kertomaan kuulumiset, kunhan ehdit ja jaksat. Kiitos Susumi viestin välittämisestä :)

Oli kiinnostava lukea synnytyksestäsi Virginie. Teidän arkennekin on tainnut alkaa ihan mukavasti. Me olemme tarjonneet joulutähdellemme tuttia, jonka hän toisinaan huolii ja toisinaan ei. Syitä ovat vahva imemisen tarve (neuvolan th sanoi, ettei äidin rinta saa olla huvitutti) sekä se, että Duodecim-lehden (juttua lainattu Kaks Plussassa ja Vauvassa) mukaan tutin imeminen pienentää kätkytkuoleman riskiä. Lisäksi tutista vieroittaminen on aikanaan helpompaa kuin peukalosta vieroitus ;-)

Meidän tyttö on oppinut uusia " sanoja" . Hän jokeltelee kovasti jo nyt ja viikon ajan tuttujen " gyyn" , " gään" ja " aan" ohella kuulimme eilen illalla ihkauuden jutun: " höy" .

Katja ja joulutyttö 5vkoa+6pv

Vierailija
48/59 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietysti kummankin koko perheelle.

Lene: se olis nyt sitten sun vuoro tehä tyttö. :) (ellei rouva sukkula ehdi ensin..?)

Meillä Dina maisteli tänään ekan kerran kiinteitä. Vähän oli hölmistynyt ilme pikkusella kun perunasosetta lusikoin suuhun. :D Ekat lusikalliset hän sitten kohteliaasti mitään sanomatta työnsi kielellä ulos suusta mutta sitten taisi jo tottua makuun kun loput menikin ihan hyvin jo alas. :) Pakko kyllä käydä ostamassa se videokamera että saa ikuistettua noita ilmeitä! :D

Dina on alkanut nyt liikkumaan entistä enemmän, eli nostelee jalkoja kohti kattoa ja tavoittelee niitä käsillä, sekä nostelee yläkroppaa ja koittaa pungertaa itteään vatsalleen ja ylöspäin ja millon minnekkin. Saa nähä antaako tuo äitille 4-kuukautis lahjaksi vatsalleen kääntymisen. (Ensi tiistaina siis tulee 4-kuukautta) Hyvin lähellä on jo ollut.

Jotenkin on kamalan haikeeta kaikki nämä muutokset lapsen kehityksessä (samalla tietysti hienoa) Kun vieläkin muistaa kuin eileisen päivän sen ajan kun oli raskaana ja kun vauva syntyi. Ja nyt tuo syö jo perunaa ja tekee hampaita.. Nauttikaa tosissaan joka hetkestä vauvojenne kanssa, tää aika menee niin hirvittävän nopeesti. :`)

Voikaahan hyvin! :)

t. mari

Vierailija
49/59 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienestä pojasta! Meidän pojilla on sitten tasan kuukausi ikäeroa :)

hetkonen, palaan pian. syöttöpuuhat kutsuu

Kanika

Vierailija
50/59 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva Sukkulalta saapui tänään puolen päivän aikaan seuraava viesti:

" Astronautti erkani täsmällisessä aikataulussa emoaluksestaan tänä aamuna 3.2.2006 klo 6:10. Tytsykkä on kaunis tummatukkainen, painaa 3430g ja on 52 cm pitkä. Lennonjohto on hiukkasen tokkurassa vieläkin nukutuksessa suoritetun istukan irrottamisen jäljiltä. Koko perhe voi hyvin!"

Valtavasti onnea myös Oliveralle ja perheelle!

Vierailija
51/59 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi viestin lyhyys. vauveli heräsi syömään. kylläpäs hän taas paukuttelikin. nyt vauva jatkaa taas unia ja äiti voi surfailla netissä.

paljon onnea Oliveralle ja miehelle! jännä sitten lukea, miten synnytys meni.

Virginien synnytyskertomusta oli uskomatonta lukea, koska meidänkin poika painoi syntyessään 4094g ja syntyi käsi poskella! myöhemmin tosin paljastui, että kätilö oli kertonut meille, ja kirjoittanut sairaalasängyn lappuun, väärän syntymäpainon. hänellä olivat numerot menneet sekaisin. meidän vauvahan painoi 4049g.

Kiitos Katjalle ja Toukkikselle digikameravinkistä. taidan mennä poimimaan Stokkan kantistarjous-Ixuksen :)

Kiitos Katjalle suihkutissi-vinkit. mullakin on aina harso saatuvilla. Muistaakseni Frida on kirjoittanut käyttävänsä Cuplatonia.

Meidän neuvolantäti oli tänään sairaana :( ei sitten päästykään neuvolaan. Uusi aika on maanantaina. Toivottavasti neuvolantäti on silloin terveenä paikalla. Kuuluisiko vauvalla olla eka neuvolalääkäri, kun vauva on 5-viikkoinen? Sullahan, Katja, ainakin oli niillä viikoilla, vai mitä? meillä ei neuvolalääkäristä ole puhuttu vielä mitään.

Mukavaa viikonlopun alkua esikoille! Ja paljon supparituulia Lenelle ja rouva Sukkulalle!

t.Kanika ja poika 4vko 4pvää

Vierailija
52/59 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

astronautin menestyksekkäästä erkaantumisesta! Hienoa! Jännityksellä odotellaan viestiä siitä, minkälainen kokemus synnytys oli.

t.,Kanika

Vierailija
53/59 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA ihanasta tyttösestä :) Kuulumisia tosiaan odotellaan, kunhan kotiin ehditte. Onpas nyt ollut vauvarikasta aikaa!

Kanika: Minusta tuntuu, että neuvolalääkärin tarkastukset ovat eri aikaan eri neuvoloissa sen mukaan, miten aikoja on tarjolla. Olenkohan väärässä? Miten muilla on lääkärintarkastus ajoittunut? Meidän tytön lääkäri oli tosiaankin eilen 5 viikon ja 5 päivän iässä. Th pohti sopivaa aikaa ja antoi meille tuon eilisen.

Vauvauutisista iloiten,

Katja ja joulutyttö

Vierailija
54/59 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti vielä kiittämäni kahviseurasta Stokkalla :-) Olin aika väsynyt ja mietteliäs joten en ollut parasta mahdollista seuraa, mutta oli kiva nähdä kaikkia, myös odottajia. Tylsää ettei tahdo enää pysyä kaikkien kuulumisissa kärryillä kun en ehdi aina lukemaan molempia pinoja. No, ei aikaakaan kun loputkin pääsevät vauvapuolelle. Huhtikuukin tulee äkkiä :-) Ihanaa kun tulee kevät. (Vaikkei viellä nyt siltä vaikutakaan.)

Nyt tyttö sylissä ja toivon että nukahtaisi niin menisin itsekin unille. Mies lähti kaverilla käymään. Onnistuin käymään yksin saunassa ja jopa föönaamaan tukan (osittain) vauvan ollessa hereillä! Kannoin tytön sängyn kylppäriin ja avasin saunan oven jotta kylppäriin tuli oikein lämmin. Sitten tytöltä vaatteet pois ja koppaan ilmakylpyä ottamaan. Pieni sai heti vaippaihottumaa kun kokeilimme harsoja. Harso on parissa tunnissa aivan läpimärkä eikä kuivaliinasta ilmeisesti ole paljon apua. Tylsää. Täytyy nyt vähän vuorotella kestojen ja kertisten kanssa. Nuo bambuvaipat joita ostin kokeeksi ei tunnu yhtä märiltä, ja lisäksi ovat tosi helppoja! Harmi että niitä on vain kaksi ja ovat aika kalliita. Taidan silti käydä ostamassa niitä lisää. Niin, piti antaa helppo vinkki rauhattoman lapsen rentouttamiseen: vaatteet pois ja föönillä lämmintä ilmaa iholle pehmeinä aaltoina. Meidän tyttö rentoutui välittömästi, jalat vaan retkahti reporangoiksi :-) Silmin nähden nautti kovasti.

Nyt tyttö vaikuttaisi nukkuvan, kokeilenpa itsekin... Kahtenä iltana on nyt valvoskellut pari-kolme tuntia itkien, saa nähdä miten tänään käy. Toivottavasti nukkuisi kun ei ole miestä jakamassa vastuuta. Miten ihmeessä yksihuoltajat jaksaa vaativien vauvojen kanssa??

F & F 3 vkoa 4 pvää

Vierailija
55/59 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa saada lisää tyttöjä joukkoon! :)

Jännityksellä odottelemme synnytyskertomuksia. :)

Ihania ensihetkiä vauvan kanssa kaikille tuoreille äideille ja pikaista palautumista synnytyksestä!

T: Mari

Vierailija
56/59 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylin täydeltä Onnea!

Onnea Oliveralle ja miehelle potrasta pojasta!

Onnea RouvaSukkulalla ja miehelle suloisesta tytöntylleröstä!

Toipukaa rauhassa ja tulkaa sitten kertomaan kuulumiset ja fiilikset. Nuuhkikaa, suukotelkaa ja nauttikaa, millään muulla ei nyt ole mitään väliä, ei siivouksilla ei ruuanlaitoilla, vain se pikku nyytti :)

Lenelle kovasti suppareita, että pääset myös tositoimiin!

Toukkis

Vierailija
57/59 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan taas hengissä, kun mies valvoi puolestani kuuteen aamulla ja minä hoidin vain syötöt. Iiris nukkui olohuoneessa vaunuissa ja hyvin nukkuikin, syötin kolme kertaa klo 10-6 välillä ja välillä oli pitänyt kuulemma käydä vähän vaunuja heijaamassa. Täyden kympin saa mies kyllä nyt, on itse kovassa flunssassa, mutta taisi huomata, että meikäläisen voimavarat olivat totaalisen loppu...

Nyt on sitten taas syöty tunnin välein kuudesta lähtien ja nukutaan autuaasti sylissä...

Kävimme torstaina näyttämässä lonkkalastaa Lastenklinikalla, kun tuntui, että Iiris ei rauhoitu millään. Iiris ei nuku päivällä ollenkaan muuten kuin sylissä, herää samantien tai vartin päästä, jos laittaa selälleen(lastan takia nukutetaan selällään), vaunuissa nukkuu ulkoillessa niin kauan kun liikettä riittää. Lastassa ei ollut mitään vikaa ja sieltä väläyteltiin jopa koliikin mahdolissuutta. Itse en koliikkin kyllä jaksa uskoa, pikemminkin tuntuu siltä, että Iiris on vain aika vaativa ja lasta epämukava. Koska iiris kyllä pääsääntöisesti rauhoittuu syliin. Toivottavasti lastan saa pois keskiviikkona, kun menemme kontrolliin, silloin lasta on ollut kuusi viikkoa. Sitten näkisi muuttuuko meininki.

Niin, meillä on annettu Cuplatonia koko ajan, neidillä on ollut jonkin verran ilmavaivoja, osittain saattaa kuulemma johtua asennosta ja siitä ettei lastan kanssa pääse jalkojaan heiluttelemaan normaalisti. Tuntuu, että siitä on ollut apua.

Pappi kävi eilen ristiäisasioissa, tuntui oikein mukavalta ja viihtyikin meillä pitkään. Meillä mies ei kuulu kirkkoon, mutta minä halusin ristiäiset. Niin, meillä ristiäisten kanssa meinasi käydä hassusti. Kirkko oli kyllä varattu, mutta sopimamme kahvitila ei! Onneksi kysyimme asiaa kun kävimme keskiviikkona tilaa katsomassa, koska tila olikin sitten varattu jo muuhun tarkoitukseen. kaikeksi onneksi saimme sitten toisen salin käyttöömme!!!

Toivottavasti pääsisin mukaan seuraavaan tapaamiseen ja se kuusijärven lenkki kuulostaa myös hyvältä!

T. swheatie ja iiris

Vierailija
58/59 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kaikille perjantai seurasta. Olihan kylmää eilen ja vielä kylmempää tänään.

meillä on nuo käytetyt vaunut rikki. :( Yhden pyörän mekanismi hajosi eli on ostettava uudet kumit alle. Oli hankalaa eilen kun piti koko ajan potkia rengasta ettei se rullaa omille teilleen.

täällä on kanssa suihkutissit. Välillä on tytön naama ja tukka maidossa kun niin suihkuaa. Harsoa on vain pidettävälähistöllä.

digi-kamerasta. Meilla Panasonicin DMC-LZ2, joka on ostettu viime keväänä. Siinä on 6XZoomi, ja erittäin tyytyväinen olen ollut. Saa sekä hyviä maisemakuvia että lähikuvia. Ostin Stokkalta kanta-asiakastarjouksesta hinta kaikkineen muistaakseni 450-500e.

aurinkoista viikonloppua!

j+beibi

Vierailija
59/59 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kiitos perjantai seurasta. Missähän mun ajatukset oikein on?