Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia ulkomaanmatkailusta loppuraskauden aikana?

Vierailija
30.01.2006 |

Siis en tarkoita että ihan viimeisillään lähtisin (lentoyhtiötkään eivät taida huolia kyytiin jos laskettuun aikaan alle kuukausi) mutta esim rv 29-32, olisiko järkeä lähteä vaikkapa Etelä-Euroopan lomalle?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se oli aika älytöntä, siellä oli ihan liian kuuma ja vaikka raskaus oli siihen mennessä mennyt todella helposti (eka raskaus) niin lomalla alkoi supistella, turvottaa ja heikottaa, kuumuus siis oli liian rankkaa. siellä oli n.+30C silloin. Ja lentomatka ei tuntunut kivalta.

mutta eihän näitä ikinä voi etukäteen tietää, kannattaa jutella oman neuvolatädin ja -lääkärin kanssa että miten juuri sinulle suosittelevat.

Vierailija
2/5 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis en tarkoita että ihan viimeisillään lähtisin (lentoyhtiötkään eivät taida huolia kyytiin jos laskettuun aikaan alle kuukausi) mutta esim rv 29-32, olisiko järkeä lähteä vaikkapa Etelä-Euroopan lomalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan ehdottomasti lähteä. Pienen vauvan kanssa ei matkustella ja jatkossa rahaakaan tuskin on niin paljon kuin nyt kun reissuun pitää maksaa koko pesue.

Tuntemani terveydenhoitaja oli itse ulkomailla rv35 ja suositteli kovasti!

Ap

Vierailija
4/5 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä kesällä ihan törkeen kuuma, että ei välttämättä kannata sinne suunnata. Mutta onhan noita lomakohteita pohjoisempanakin, tai toisaalta toukokuu ei ole vielä erityisen kuumaa etelässäkään.

Vierailija
5/5 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin kyllä niin huonokuntoinen ja äärettömän väsynyt, että en olisi missään tapauksessa halunnut reissata minnekään!!

Ja kaverin synnytys käynnistyi vk 32 reissun päällä, kun istukka repesi! Onneksi tällä oli kuitenkin onnellinen loppu ja sekä vauva että äiti selvisivät!

että hyvää matkaa vaan!