Onko kokemuksia Make Up Storen tuotteista?
Ajattelin mennä semmoiseen 50min. henkilökohtaiseen meikkausopastukseen, jonka hinnalla (60¿) saa sitten valita itselleen tuotteita. Itselläni ei ole mitään kokemusta ko. tuotteista, onko hyviä? Entä kenelläkään kokemusta tuosta meikkausopastuksesta? Suositelkaahan myös tuotteita... :)
Kommentit (9)
henkilökunta on osaavaa..Mulla on jotain niitä tuotteita, ihan hyviä. Just ne hileet ovat aivan ihania. Upeita värejä ja todella riittoisaa tavaraa!!!!!!!!!
se oli jotenkin liian kuiva, saa sutia kauan ennenkuin väriä on tarpeeksi... vai liekö sitten ollut jo valmiiksi kuivunut..
en muutenkaan tykännyt siitä meikistä joka mulle tehtiin, pyysin kevyen meikin ja sain kauhean sotamaalauksen!
meikkivoide ihan ok, tosi peittävää ainakin ja ihan kestäväkin!
Osaava meikkaaja (toki meikki oli vahvempi kuin itse olen tottunut, mutta tärkeämpänä pidin opetusta), neuvoi tosi hyvin erilaisia niksejä kauniimpaan meikkiin.
Meikkivoide ollut todella hyvä ja riittoisa. Luomiväri todella pigmenttipitoisia --> riittoisia.
Itsellä suht herkkä iho (mm. lumenen tuotteet ärsytävät), mutta Make Up Storen tuotteet ovat sopineet hyvin. Hyvät puhdistusvälineet ja puhtaat meikkisudit ym. on toki oltava.
Mielestäni tuo 50min. meikkisessio on hyvä. Tokihan sillä on hintaa, mutta toisaalta samalla tulee uusittua meikkirepertuaaria hyvän opastuksen kanssa.
Suosittelen lämpimästi!
Sekä minä että kaverini ollaan hurahdettu noihin Make up storen " hileluomiväreihin" . Ne on ainakin ollu tosi hyviä ja kestää suunnilleen ikuisesti :)
mä käytän cover all mixiä, jossa on kolme eri peiteväriä ja studiofoundation värivoidetta, joka on mielestäni parempi kuin vastaava joe blascon tuote. kaikki muutkin hyviä mitä olen ostanut. kannattaa kokeilla ja myyjät asiantuntevia ja kivoja.
Luomiväri paakkuuntui luomivakoon, mutta kaikilla ei käy näin.
ihana sävy, mutta aina luomivaossa, vaikka ostin kyseisen merkin pohjustusvoiteenkin. Ripsarista tykkäsin kyllä, ei Lancomen veroinen, muttaei myös Lancomen hintainen.