Kenen JULKKIKSEN kuolinuutinen on jäänyt mieleesi? Miksi?
Itse voisin sanoa Prinsessa Diana. Olin tuolloin ala-asteella ja muistan kuinka katsottiin telkkarista nuo hautajaiset.
Kommentit (38)
Henkilökohtaisin tunne menetyksestä oli kun kuulin Gösta Sundqvistin menehtyneen :-(
Ja Armi Aavikko, sekin yllätti ja suretti, tai siis koko sen elämä ja kohtalo.
Ja tahdon Speden tuotannosta itselleni; pikkupojat
kuka muistaa elokuvan? En vaan ole löytänyt... :(
Olin ekalla luokalla ja ihmettelin sitä touhotusta mikä koulun ylempiluokkalaisissa alkoi ja kotipihassa ja jatkui kotona...
Seuraava muistettava kuolema oli Prinsessa Diana. Mies ahersi siihen aikaan päättötyötään yötä ja aamuja myöten ja aamulla aikaisin rupesi voivottelemaan. Oli katsonut teksti-tv:tä ja herätti siinä minutkin. Minä en uskonut asiaa, en millään. Sitten kohta tulikin ylimääräinen uutislähetys. Diana oli juuri sinä kesänä niin hehkuva, kukoistava... upea yli kolmekymppinen nainen.
Iski perusturvallisuuteen. Murha lintukodossa.
Sauli Lehtosen. Kuoli niin nuorena hirvikolarissa. Iski jotenkin tietoisuuteen että kuka tahansa voi kuolla koska tahansa... : (
Loogisen naisen pikkupojat, mukana mm. Hannele Lauri.
Pojat on Mikko Niskasen ohjaustyö vuodelta 1962, pääosissa mm. Vesa-Matti Loiri.
Gösta Sundqvistin myös.
Olin silloin aloittanut/aloittamassa kasiluokalla ja muistan lukeneeni lehdestä aamupalaa syödessä. Musiikintunnilla laulettiin Leevien biisejä.
David Bowien kuollessa tuntui siltä, kuin läheinen sukulainen olisi menehtynyt. Kuin pala itsestä olisi kuollut.
Alan Rickman. Olin just joulunpyhinä seurannut hänen facebookiaan ja päivityksiään, hän kirjoitteli siellä kaikenlaista. Ei sanaakaan sairaudesta tms. Kaikki vaikutti olevan hyvin. Oli melkoinen tymäys hänen kuolemansa, jotenkin täysin epäuskottava. Hän oli niin mukava, sellainen tavallinen ihminen.
Lemmyn ja Ozzyn, varsinkin Lemmyn kuolema järkytti
Osallistuvatko Mumma ja Puppa Prikit Pardotin hautaukseen ??
Vierailija kirjoitti:
Lemmyn ja Ozzyn, varsinkin Lemmyn kuolema järkytti
Entäs Pilty Animal Taylor tai Faast Eddie Klark ?? Koko pändi vainaana .
John Lennon, ensimmäinen, Diana, seuraava, Elizabet II, seuraava, olihan tuossa välissä Palmekin...
Näitä on... Sammy Babitzin, silloin oli vielä liian lapsi...
No, kuis vanha mä oon!
Heillä on sama kuolinpäivä (eri vuosi tietenkin). Tuo päivä on mun syntymäpäivä:(