Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain Niinistöä äänestäneille-muut älkää edes avatko

Vierailija
29.01.2006 |

Miten päästä mielipahasta eroon? Harmittaa ihan vietävästi, että jäi noin pienestä kiinni. Harmittaako teitä? Mua ihan oikeasti kauhistuttaa, miten noin suuri osa suomalaisista on äänestänyt Halosta, vaikka hän on tehnyt niin tyhmiä tekoja ja on kaikenlisäksi kommunisti. Mä olen niin pettynyt. Tuntuu, että jos joku sanoo äänestäneensä Halosta, että en haua edes jutella sellasen ihmisen kanssa. H-A-R-M-I-T-T-A-A!!!!

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustelemaan.

Vierailija
22/45 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat ihan rauhassa olla oikeutettu olemaan kotona jos työnteko loukkaa sun ihmisarvoasi. Toivottavasti sua ei sitten haittaa, että kaikki tuet, johon olet oikeutettu, on tilapäisesti vaan maksamatta, kun ei ole rahaa. Ne kyllä tulee heti, kun joku laittais vähän fyrkkaa tähän hyvinvointikassaan, sitä me kaikki demaritkin jo oikein odotellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totean rehellisesti, etten pysty olemaan sellaisten ystävieni seurassa pitkään aikaan, jotka äänestivät isänmaahamme jälleen voimakkaasti vasemmistolaisen presidentin. En kykene arvostamaan sellaisia ihmisiä vaikka kuinka yritän. Enkä voi sille mitään, että halveksin erityisesti Halosta äänestäneitä lapsiperheitä.

En tiedä kuinka tästä selviää. Tai kyllä minä jotenkuten selviän, mutta huolettaa Saulin kohtalo; toivottavasti hänestä ei tunnu siltä, että olisimme häneen pettyneitä. Olemme pettyneitä suomalaiseen yhä elävään kommunismiin - emme Sauliin.

Vierailija
24/45 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

18.6 %:a äänestivät tasan tarkkaan Niinistöä.

ME jos joktkut tiedämme miltä, tuntuu kun häviää täpärästi (Aho 6-v. sitten) ja silloin kokoomus ei edes suostunut... siis Niinistö itse julkisesti sanomaan " Minä tuen Ahoa presidentiksi" .

Keskustalaisille on aivat turha purkaa katkeruttaan sillä se on surastaaan loukkaus , sillä ME jos ketkä olisimme halunneet kommunisti Tarjan ois vallasta.

Vanhasen 18.6 %;n äänisaalis siirrettynä suoraan Niinistön ensikierroksen äänisaaliiseen teki n. 44%:a. Loput 4%:a on tullut rkp:lta, krisuilta jne...

Vierailija
25/45 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen meinannut muuttaa jyväskylään, mutta alueen maine laski silmissäni huomattavasti!

Vierailija
26/45 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni se, ettei Saulia harmittanut tappio, osoittaa TAAS kerran vain sen, että Sauli on realisti, ja oli varautunut tappioon ennalta. Reilusti onnitteli Tarjaa kuitenkin. Olisipa ollut mielenkiintoista nähdä, mitä Tarja olisi julki lausunut tappion hetkellä, kun niin itsevarma on ollut voitosta koko ajan..

Vierailija
27/45 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryhmäkoon vuoropäiväkotiin, että ehditte toteuttamaan sosialismin aatetta: kaikki työn sankari tasa-arvoisina rakentamaan hienoa yhteiskuntaa. Älkää sitten sanoko että olisi kiva hoitaa lasta kotona.

Vierailija:

Totean rehellisesti, etten pysty olemaan sellaisten ystävieni seurassa pitkään aikaan, jotka äänestivät isänmaahamme jälleen voimakkaasti vasemmistolaisen presidentin. En kykene arvostamaan sellaisia ihmisiä vaikka kuinka yritän. Enkä voi sille mitään, että halveksin erityisesti Halosta äänestäneitä lapsiperheitä.

En tiedä kuinka tästä selviää. Tai kyllä minä jotenkuten selviän, mutta huolettaa Saulin kohtalo; toivottavasti hänestä ei tunnu siltä, että olisimme häneen pettyneitä. Olemme pettyneitä suomalaiseen yhä elävään kommunismiin - emme Sauliin.

Vierailija
28/45 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kokoomus nakkelee, ettemme olisi olleet tukeneet ja äänestäneet Niinistöä?

Moni keskustalainen on viimeiset kaksi viikkoa tehnyt vaalityöptä konkreettisesti Niinistö Cafeissa ja eri tilaisuuksissa.

Pyyteetön tahto on ollut oikeisto yhteistyö ja Niinistön nostaminen presisentiksi.

Älkää nyt hyvän tähden meidän päälle kaatako Niinistön niukkaa häviötä.

Halosen naiseus ilmeisesti puree moneen oikeistolaiseen naiseen. En keksi muuta selitystä. Eli sellaisiin, jotka eivät välitä siitä, mitä puoluetta Halonen edustaa.

PETTYMYKSESTÄ pääsee ajan kanssa.

Uskokaa pois.

Harmitti minuakin vietävästi kun Vanhanen tippui.

Surin hänen puolestaan, samoin kuin Esko Ahon niukkaa häviämistä ja Jäätteenmäen ajojahdinkin aikana surin Annelin puolesta. Lipponen oli Jäätteenmäenkin kimpussa kuin rakkikoira.

Aika parantaa ja elämä jatkuu.

Uskotaan huomiseen ja kyllä meidänkin ehdokkaat joskus pärjäävät vielä, uskokaa pois.

Vierailija
29/45 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta elämä jatkuu ja ihan samanlaisena kuin tähänkin asti. Siis kaikilla meillä; rikkaat rikastuu, köyhät köyhtyy, työttömät pysyy työttömänä, kunnat köyhtyvät ja niiden on pakko leikata palvelujaan. Yrittäjäksi ryhtyminen on vaikeaa, duunarit potkitaan pellolle, kun yritys siirtää toimintansa Kiinaan. Pätkätyöt jatkuvat naisvaltaisilla aloilla, lapset hoidetaan vauvasta asti päiväkodeissa, vanhukset eivät saa kotiapua, kuolevilta koitetaan viedä korvaukset kipulääkkeistä. Elämä on synkkää ja tulevaisuutta ei kukaan halua ajatella. Tarja puhuu maailmoja syleilevästi ja demarit puolustaa em. hyvinvointiyhteiskuntaa.

Ai niin, yks asia muuttuu: liitytään Natoon.

Vierailija
30/45 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kansa tulee penkomaan demarien ruumisarkut ja luurankokaapit viimeistä kassakaappisopimusta myöten!

Vierailija
31/45 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunteletko sinä ollenkaan mitä hän puhuu. Tämä oli Saulille huvia ota sinäkin tämä asia kevyesti. Sauli sai julkisuutta siinä kaikki.

Vierailija
32/45 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Suomen kansa tulee penkomaan demarien ruumisarkut ja luurankokaapit viimeistä kassakaappisopimusta myöten!

Vierailija
33/45 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin minun suusta tämä teksti:

"

PETTYMYKSESTÄ pääsee ajan kanssa.

Uskokaa pois.

Harmitti minuakin vietävästi kun Vanhanen tippui.

Surin hänen puolestaan, samoin kuin Esko Ahon niukkaa häviämistä ja Jäätteenmäen ajojahdinkin aikana surin Annelin puolesta. Lipponen oli Jäätteenmäenkin kimpussa kuin rakkikoira.

Aika parantaa ja elämä jatkuu.

Uskotaan huomiseen ja kyllä meidänkin ehdokkaat joskus pärjäävät vielä, uskokaa pois. "

Vierailija
34/45 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun porvarihallitus veti naruista, Suomi ylivelkaantui ja sen korkoja maksetaan vieläkin.

Vierailija
35/45 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 40 arvio meni oikeaan. Olen oikealle kallistuva nainen, mutta viimeksi oli aika saada naispresidentti ja myös helsinkiläinen presidentti.

Nyt naisasia ei enää ollut niin tärkeä, mutta koin, että Halonen on yksinkertaisesti tehnyt hyvää työtä presidenttinä, Niinistöstä taas ei vielä ole tietoa, millainen presidentti hänestä olisi tullut.

Mutta teitä lohduttaakseni, preidentti ei nykyvaltuutuksilla vaikuta vanhusten hoitoon, päiväkoteihin ja muihin sisäpoliittisiin asioihin, joita joku luetteli.

Erityisen vasemmistolainen en todellakaan ole, pikemmin liberaali. kaikki ahdasmielinen koti, uskonto ja isänmaa -turina on aina varma tapa saada minun ääneni kaikkoamaan jonnekin muualle. Tämä estää aina viime kädessä äänestämästä Kokoomusta. Meitä kaltaisiani on Suomen suurissa kaupungeissa paljon. Miettikää porvarit sitä eduskuntavaaleissa!

Vierailija
36/45 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että arvot ovat koti, uskonto ja isänmaa.

Vierailija
37/45 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sen vuoksi, että Suomessa liikkuu kuitenkin nyt 48 % täysi-ikäisiä, jotka eivät " allekirjoittaneet" Halosen mandaattia, eli ei ollut mikään ylevä ja selkeä voitto Haloselle.

Asia olisi ollut ehkä selkeämpi vähän selkeämmällä voitolla.

Nyt sapettaa kovasti se, että Sauli oli siinä ja siinä ja kuitenkin suht. vulgaari toritäti voitti.

Vierailija
38/45 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

nro 40 arvio meni oikeaan. Olen oikealle kallistuva nainen, mutta viimeksi oli aika saada naispresidentti ja myös helsinkiläinen presidentti.

Nyt naisasia ei enää ollut niin tärkeä, mutta koin, että Halonen on yksinkertaisesti tehnyt hyvää työtä presidenttinä, Niinistöstä taas ei vielä ole tietoa, millainen presidentti hänestä olisi tullut.

Mutta teitä lohduttaakseni, preidentti ei nykyvaltuutuksilla vaikuta vanhusten hoitoon, päiväkoteihin ja muihin sisäpoliittisiin asioihin, joita joku luetteli.

Erityisen vasemmistolainen en todellakaan ole, pikemmin liberaali. kaikki ahdasmielinen koti, uskonto ja isänmaa -turina on aina varma tapa saada minun ääneni kaikkoamaan jonnekin muualle. Tämä estää aina viime kädessä äänestämästä Kokoomusta. Meitä kaltaisiani on Suomen suurissa kaupungeissa paljon. Miettikää porvarit sitä eduskuntavaaleissa!

liberaali ja oikealle kallellaan. suren syvästi, että on paljon kaltaisiasi naisia, joiden ansiosta meillä on taas kuusi vuotta halonen vallassa. minä äänestin myös kuusi vuotta sitten halosta ja nyt niinistöä. minulle oli tärkeää saada se lasikatto rikki - ja nyt taas tärkeintä, että olisi saatu paras mahdollinen presidentti. niinistössä olisi ollut ainesta.

on yksi asia, joka ei lakkaa ihmetyttämästä. mikä niissä kokoomuksen arvoissa on niin pahaa (en ole kokoomuksen jäsen)? mikä vikaa on kodissa, uskonnossa ja isänmaassa?

Vierailija
39/45 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ennakkoääniäkin olis saanut alkaa antamaan vaikka vasta viikon päästä ekasta kierroksesta olis tulos voinut olla toinen. Mun paras kaveri on hyvin vasemmistohenkinen Halos-fani ja soitteli äsken ja kehui kuinka Tarja oli kauniisti sanonut ajavansa oikeudenmukaista maailmaa. Laitettiin vielä väittely pystyyn aiheesta vaalien tuloksen kunniaksi.

Vierailija
40/45 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... olisi Suomi mukavampi maa ilman tätä oikeisto " älymystöä" . Käsittämätöntä että nykyään jopa pienipalkkaiset duunarit samaistuvat vallattomaan leskimieheen. Aina kaikki ei parane vaihtamalla, niinhän olet miehellesikin sanonut...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan