Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAALISMUSSUKOIDEN IV TAPAAMINEN HELSINGISSÄ

29.01.2006 |

Aloitinpa aiheesta ihan oman pinon, niin saadaan sitten sumplia sopiva päivä ja paikka. Viikkoa 8 on siis ehdoteltu! Ideoita ja ajatuksia niin paikasta kuin päivästäkin otetaan vastaan...

-Monkey-

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla joku sellanen, jossa voisi syödäkin... mulla ainakin tohon aikaa hirvee nälkä =) Aika siis kyllä käy mullekin ja mieluummin Itiksessä näkisin, mutta jos sitten tasapuolisuuden nimissä jossakin keskustassa näkisimme tällä kertaa... Vai?

-Monkey-

Vierailija
22/59 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaisin että tavattaisiin joku kerta vaikka vantaalla esim jumbossa. Mun on ainakin vaikea lähteä helsinkiin kun en siellä osaa autolla liikkua enkä oikein paikkoja tunne muutenkaan. Olisi kyllä tosi mukavaa joskus tapaamisiin tulla, näkisi vähän kenen kanssa täällä oikein kirjoittelee.

Kati Rv 35 tasan ja 35 päivää jäljellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mä ehdotan keskustaa sen vuoksi että kun itse autottomana pojan kanssa tulen Espoosta niin esim toi Jumbo ei onnistu sitten mitenkään. Musta se olisi kaikista reiluinta nähdä keskustassa koska osa porukasta on just Vantaalta, osa Espoosta ja osa sitten Helsingistä. Tuskin kukaan haluaa tulla tänne Omenaankaan mikä olisi mulle kaikista helpoin paikka. Tää nyt vaan on mun mielipide mutta onpahan kerrottu, nyt tosiaan olen sitten poissa maisemista pariviikkoa eli päätökset jää sitten teille muille tehtäviksi ;)

Vierailija
24/59 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopii tuo aika, mikäli en ole just synnyttämässä tai jotain muuta ilmaannu. Minulle sopii noin niin kuin periaatteessa vaikka Inari, koska auto on mitä suurimmalla todennäköisyydellä käytössä (jos nyt mies ei satu tarvitsemaan). Tasapuolisuuden nimissä ehdotan kuitenkin Helsingin keskustaa, koska tulemme kaikki ympäri suur-Helsingin aluetta. Keskustaan on kuitenkin varmasti vähän kauempaakin (siis Vantaan ja Espoon perukoilta) tulevien helppo päästä, koska julkiset ovat niin hyvät. Minäkin haluaisin jonnekin, josta saisi myös jotain ruokaa, koska todennäköisesti tuohon aikaan poden nälkää ja pelkkä kahvi/tee/kaakao ja leivonnaiset saavat voimaan nälkäisenä pahoin.

Vierailija
25/59 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jo unohdin mikäs e oli mutta käy se silti:) Jos vauva on jo syntynyt, en välttämättä pääse tulemaan, mutta jos mies on isyyslomalla niin sitten tule yksin. Jos ei vielä ole syntyny, ollaan neidin aknssa tulossa. KEskusta käy meille, viimeksi kun hieman sovittiin että jokatoinen kerta keskustassa. Kyllä tuo Jumbokin käy, bussi menee tosta 1km päästä suoraan sinne:) Meille ei välttämättä tarvitse olle ruokapaikka, aamulla kun nukutaan sen verran pitkään. Mulla on myöskin allerkioita, joten mikätahansa paikka ei käy. Lisäksi pitäisi olla sellainen johon pääsee vaunuilla, siis jos neiti on mukana.

Paikaksi siis ehdotan myös keskustaa (taspuolisuuden vuoksi) ja ruokapaikkana voisi toimia joku kiinalainen. Niistä kun tiedän mitä saan syödä ja ovat suht halpojakin.

Joss nyt oikeen sekotan niin tietenkin 21. päivä jälkeen olisi paras, koska mulla tulee äippärahat 21.2 ja sit mulla on rahaa. Ennen sitä en pysty syömään lähteä, eikä ole kiva katsoa kun muut syö :(

Eli siis tuo aika (olikos 20.2.) sopii, muta ehsotan sman viikon torstaita 23.2.. Myös tiistai ja perjantai käy. Tiistaina on toisen palstan lounas-tapaaminen, silloin ei siis sovi.

Tilipas pitkä veisti, ymmärsiköhän joku?

-Santtu 35+5

Vierailija
26/59 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sokoksen puolella on pääovi. siitä kun sisään ja jatkaa eteenpäin jää kahvila oikealle puolelle (siellä taaempana oikealla vielä pilkottaa k-kauppa tai market tai mikä k se nyt onkaan..) mutta tämä on ainut " keskellä oleva kahvio" . Olisikohan nimeltään Cafe Rouge.

Ja lounasajan tapaaminen siis ma 20.2. klo 12.

Caddie

Vierailija
27/59 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos nyt sitten keskustassa nähdään.

Mun puolesta voidaan jatkossa nähdä vaikka siellä Jumbossa tai Isossa Omenassa tai vaikka Sellossa. Tasapuolisuuden nimissä joka puolella, niin pääsee halukkaat paikalle edes joskus. Mä olen kyllä valmis reissailemaan ympäriinsä!

Vierailija
28/59 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukaan ilmoittautunut tällä hetkellä:

monkey

pinja72

NapNap

Minttulia

Santtu_81

oskarinoma

Suzy2

fiona77

Sport75

-Lily-80

Suhni

caddie

bertta76

Sera-82

pikkarainen

...mihinkähän tällanen joukko mahtuu? =)

Vierailija
29/59 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutena tapaajana haluaisin tulla mukaan, jos olo on sen mukainen, että onnistuu? m

Mulle sopisi parhaiten Jumbo, mutta keskustaankin kyllä pääsen ihan hyvin. Sillä ei niin väliä saako kunnon ruokaa vai vaan pullaa. Olisi kiva nähdä muita samassa " tilassa" olevia.

Oskarinoma 32+0

Vierailija
30/59 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=orange]TAPAAMINEN MAANANTAINA 20.2. KLO 12.00?! Mutta siis missä? En mäkään siis välttämättä ihan ruokaruokaa tartte, mutta mielelläni tuohon aikaan jotain suolaista söisin, ettei huono olo ehdi iskeä.

-Monkey-

Vierailija
31/59 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mielelläni tulisin nyt kun aikaa on (eikä enää töitä).

Mullekkin sopisi tuo Jumbo parhaiten, mutta keskustakin käy. Voisiko paikka olla sellainen, että sieltä saisi sekä ruokaa, mutta myös muuta jos ei halua ihan ruokaa syödä??

Vierailija
32/59 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, miullekkii sopii toi 20.2. klo. 12.00. ja paikkana keskusta sopii hyvin, niinku aiemmin kirjotinkii ni se Sanomatalon Wayne´s coffee ei miusta ollu kovinkaan kiva paikka, mut jos kaikki muut tykkää siitä ni sit sekin käy, kun en oikein osaa ehottaa mitään muuta.

Nyt tietty vielä kun meillä ei ole kärryjä mukana ni mahdutaan hieman ahtaampaankin paikkaan kun myöhemmin.... Jotain pikkusuolaista söisin varmaan siihen aikaan mielelläni, ihan ruokaruokaa en välttämättä tarttee...

Eikös niiden vaunujen kanssa sit pääse ilmasiks koko helsinki-vantaa-espoo alueella julkisissa kulkuvälineissä? Sit kun on ne vaunut mukana ni sit voisin ihan hyvin kulkea myös Jumboon tai vaikka IsoOmenaan.... kun ei tartteis maksaa " ylimääräistä" ;)

Vierailija
33/59 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantai 20.1 klo 12 sopii minulle ja keskusta käy hyvin. Voi lähteä samalla vähän shoppailemaan (jos vielä jaksaa)!

Sport75

Vierailija
34/59 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri vähän aikaa sitten kysyin siskoltani tota juttua, että vieläkö pääsee ilmaiseksi vaunujen kanssa. Kyllä kuulemma pääsee! Ainakin Helsingissä, Vantaalla ja seutulinjojen busseissa. Espoosta en ole varma...

Vierailija
35/59 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vielä lapsia tulee mukaan?

Vierailija
36/59 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumbo käy kyllä mullekin...

-Monkey-

Vierailija
37/59 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikka sitten seuraava tapaaminen voisi olla Jumbossa tai Isossa Omenassa tai vaikka Sellossa...?

Vierailija
38/59 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdutaanko me sinne Kampin kahvilaan JOS kaikki mukaan ilmoittautuneet ovat tulossa?

-Monkey-

Vierailija
39/59 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsen siis tapaamiseen! Nähdään!

Vierailija
40/59 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kipeänä ollaan. Kattelen nyt vielä illan, mutta voi olla etten pääse tulemaan :(