Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mää tulin just baarista!

Vierailija
25.06.2008 |

Hitto soikoon, mä en muista, koska viimeks oisin ollu ryyppäämässä ilman huolen häivää! Nyt olin melkein, täytyy vaan töihin kyetä klo 12.00. Mutta jopa olikin hauskaa!!!!

Kauheesti meinas tulla kirjotusvirheitä=))))

Varmaan tulikin, en jaksa enää oikolukee=)))

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätys!

-ap-

Vierailija
2/4 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

elä saa fuduja, ryyppäämisen takia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enka nyt ainakaan kahteen asti keikkua...Tai no, kyllähän sitä parikymppisenä saattoi juoda pikkutunneille, sitten nukkua 6 tuntia ja olla suht kunnossa sen jälkeen, mutta näin kolmekymppisenä krapula on jo sitä luokkaa kunnon baarikierroksen jälkeen, ettei työpäivästä tule mitään.

Nykyään käyn tosi harvoin baarissa (onhan se välillä kivaa!), ja silloin kun käyn ja juon ilman huolen häivää, tahdon kanssa tehdä sen ilman huolen häivää, eli niin, että seuraava päivä on vapaapäivä, joka kulutetaan pizzan ja limun kera sohvan pohjalla tv:tä katsellen...

Voimia sulle ap; tänään taitaa olla aika rankka työvuoro edessä.

Vierailija
4/4 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on aika huono...=) Mutta mä kyllä tiesin, että näin käy ja otin riskin. Oikeasti, mulla oli niin hauskaa, että kyllä mä tän kestän! Mä oon viimeksi käynyt baarissa näin varmaan 5 vuotta sitten ja nyt kun kerran mahdollisuus aukesi, olihan se käytettävä hyväksi=)

Töitten jälkeen tuun kyllä kiltisti kotiin tänään=) Nyt vaatteet päälle, burana huuleen ja duuniin!

-ap-