162 cm ja 71kg, muita samoissa mitoissa olevia? Tunnetko itsesi lihavaksi?
Itse en tunne olevani _lihava_, vaikka pientä pyöreyttä ja ylipainoa onkin.
Kommentit (37)
TUonne 65 kiloon yritän itsekin laihduttaa, mutta 52 kiloisena oliisn luultavasti aika karmea näky (siis liian laiha). Suht hyvä minun on olla tämänpainoisenakin, mutta haluan ennen seuraavaa raskautta ns normaalipainoiseksi.
Tunnen itseni vähän pullukaksi. Nyt on taas vaihteeksi sellainen kausi, etten jaksa välittää siitä. Kismet on tosi hyvää!
Minä kun olin mitoissa 162/69, niin menin ihan hyvin kokoon 38, joissain " isommissa" mallistoissa jopa 36:een. Nyt painoa 15 kiloa enemmän ja olen koossa 44... Eli aika hyvin se vanha sanonta: 5 kiloa/ koko. Ja todellakin tuntuu, että kadulla on enemmmän kokoa 40-42 kuin 36!
ovat aina loppu,pieniä taas löytyy!
Normaalipainoni on 60 kg, johon aion palautua kevään aikana. Nyt on kulunut vuosi kuopuksen synnytyksestä ja lopetin juuri imetyksen (en pysty laihduttamaan ja imettämään samaan aikaan). Lähtöpainoni oli 73 kg, joten matkalla entiseen ollaan jo. Tiedän kokemuksesta että onnistun.
Ennen esikoista painoin 57kg se oli minulle hyvänolon paino, viikko synnytyksen jälkeen painoin saman, mutta se hirveä vauvamaha mikä sai tuntemaan itseni läskiksi. Eli ei paino kaikkea kerro siitä tunteeko itsensä läskiksi.
eri määriä. Itse olen 163 cm pitkä ja painan 48, enkä todellakaan näytä anorektiselta tai liian laihalta! c-kupin rinnat löytyy, samoin rasvaa lanteilta. Olen vain kovin pikkuinen ja siroluinen, raajoiltani ja vyötäröltäni kapea.
Juuri viikonloppuna paras kaverini kommentoi sitä, kuinka oli lukenut 45-kiloa painavasta anorektikosta (165 cm pitkä), joka oli sairaalahoidossa, ja ajatellut minua, jolla vain muutama kilo enemmän painoa, ja olen hänen sanojensa mukaan " elämäni kunnossa, enkä ollenkaan riutuneen näköinen vaan kauniisti hoikka."
Jos minä painaisin 71 kiloa, olisin TODELLA LÄSKI (olen joskus painanut 57 ja ollut silloin jo aika pyöreä).
t.163cm, 48kg ja sopivan hoikka, ei anorektinen
aion laihduttaa vielä 10 kiloa. Ja kyllä,tunnen itseni lihavaksi vielä.
20kg jo laihduttanut. Väh. 10kg vielä saatava pois, mielellään 15kg.
6 vuotta sitten painoin 47kg enkä tuntenut kovin laihaksi oloani sillonkaan. Nyt lapsen saannin jälkeen en toki ihan noin matalalle tähtää.
Ikää nyt 28 vuotta joten en ihan lapsi ollut noissa laihoissa mitoissa, yli 20 kuitenkin.
Et suinkaan ole mikään " pikkasen pyöreä" , anteeksi nyt vaan.
Tuon kokoisia katsotaan tv-ohjelmista ns. superlihavat, +side life jne.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, on lihava olo. Varsinaista pyöreyttä kun ei ole, vaan maha löllyy, käsivarret samoin ja reidet hankaa yhteen. YÖK! Heti kun imetys loppuu aloitan sellaisen laihiksen ettei jää kuin luu ja nahka! Ensin tavoitteena 65, sitten 60 ja jos pääsee 57kg niin se on se " oma" paino mikä joskus oli se paras (48kg ei ollut hyvä...).
Jos sinulla nyt maha ja käsivarret löllyvät, reippaan laihdutuksen jälkeen ne löllyvät vielä pahemmin. Ellet ole n 20v, jolloin nahka voi vielä kiinteytyä.
Vierailija kirjoitti:
Normaalipainoni on 60 kg, johon aion palautua kevään aikana. Nyt on kulunut vuosi kuopuksen synnytyksestä ja lopetin juuri imetyksen (en pysty laihduttamaan ja imettämään samaan aikaan). Lähtöpainoni oli 73 kg, joten matkalla entiseen ollaan jo. Tiedän kokemuksesta että onnistun
Olen ollut koko aikuisikäni 166, 50. Raskauksia toki lukuunottamatta. Minua kuvataan hoikaksi, ei suinkaan laihaksi: kroppani on poikamainen ja sääret lähtevät kainaloista. Ekassa raskaudessa lihoin 15kg, mutta imettäessäni kilot tippuivat yrittämättä. Että aina pituus/paino eivät korreloi keskenään, kropan rakenne ratkaisee paljon.
Olen siis 164/71,5kg ja en mielestäni läski ainakaan ole.