Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

162 cm ja 71kg, muita samoissa mitoissa olevia? Tunnetko itsesi lihavaksi?

Vierailija
31.01.2007 |

Itse en tunne olevani _lihava_, vaikka pientä pyöreyttä ja ylipainoa onkin.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt saa olla pullea, näyttää söpöltä, mutta jos pitkä on vähänkin pyöreä, näyttää paljon pahemmalta. ärsyttävää.

t. 178 cm, jonka lihavat kaverit rupes sanoon et älä enää laihduta kun olin saanut painon 65 kiloon imetyksen lopetettuaan... vielä pari kiloa kun sais lähteen!

Vierailija
2/37 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

162/55 on hyvä paino. Itse painan vähän enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 55 kg ja liian hoikka. Ei sovi tuijottaa noihin lukuihin liikaa

Vierailija
4/37 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 169 cm ja kun painoin 71 kg (mielestäni liikaa, nyt raskaana ja painan paljon enemmän) vaatekoko oli 40-42. Paita oli isompi, koska olen isorintainen.

Vierailija
5/37 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkaan en ihan ole peilikuvaan tyytyväinen :/

164cm ja 72kg.

Vierailija
6/37 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kyllä pulskaksi tunnen itseni. Suurin osa " läskistä" on kyllä rinnoissa, ne tekevät mm. sopivien vaatteiden löytymisen tosi vaikeaksi. Sitten tuota mahaakin on ihan kiitettävästi.. Mut en minä lihava kuitenkaan ole.

Vierailija
7/37 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin.

Te jotka painoindeksiltänne ylipainoisina käytätte koon 38 vaatteita, oletteko te niitä nuoria naisia jotka puristatte niitä kamalia makkaroita ihan liian pienillä vaatteilla ja saatte itsenne pahemman näköisiksi kuin olettekaan.

kyselee yli 30 v täti joka ei ymmärrä tätä nykymuotia.

Vierailija
8/37 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja painan nyt 62kg, ja koen olevani pullea. painoin kesällä 76kg, ja keväällä varmaan vielä enemmänkin... silloin koin kyllä olevani LÄSKI! ja olinkin. siksi rupesinkin vähän tarkkailemaan syömisiäni ja tekemisiäni... ongelmani ei ollut ruuan määrä vaan laatu. söin " laihikselle" ruvettuani varmaan enemmän kuin ennen, mutta söin terveellisemmin ja ihan tavallista kotiruokaa. siis jätin pizzat ja hampit harvinaisiksi herkuiksi:) nyt olen rv 14 ja paino on tippunut n.7kg siitä mitä se oli ennen raskautta, erittäin voimakkaan pahoinvoinnin takia... nyt viikon ajan olen taas saanut syötyä, ja ette arvaa kuinka ihanaa on syödä oikeeta ruokaa! se hyvä puoli on, että nyt mikään kovin rasvainen ruoka ja esim. suklaa ei maistu ollenkaan:D himoitsen lähinnä perunamuusia ja esim. jauhelihakastiketta:D nyt tietenkääntavoitteena ei ole laihtua, mutta toivon ettei paino kovin paljoa nousisi, ja synnytyksen jälkeen, heti kun vaan pystyy, aloitan taas kuntokuurin:) nytkin kyllä aion jatkaa uimista ja kävelylenkkien tekoa:)

Vierailija
9/37 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olen ylipainoinen. Haluaisin takaisin ihannepainooni, johonkin 52-55kg.

Olen kuitenkin sitä mieltä et jos olet onnellinen kilojesi kanssa, mitä väliä sillä on mitä muut ajattelevat!

Vierailija
10/37 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoindeksisi on 22.4 eli olet nyt normaalipainoinen!

Jos laihdutat 10 kg painoindeksisi on 19.3 ja olet alipainoinen!

Vierailija
11/37 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin 3 vuotta sitten 64kg ja kaikki sanoivat minua laihaksi! Liian laihaksikin. Silti aion ehkä laihduttaa samoihin mittoihin nyt kahden lapsen jälkeenkin :)

ap

Vierailija
12/37 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on monen muotoisia.

Vierailija
13/37 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on tärkeintä!

Vierailija
14/37 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavaksi koen itseni, raskausaika oli vaikea, olin vuodelevossa ja söin hillittömästi. 10 kiloa on painoa jo tippunut näiden kahden kuukauden aikana. Toivoisin pääseväni 55-58 kg painoon. Nyt en varsinaisesti laihduta, koska imetän. Paino tippuu kuitenkin aika tasaisesti, kun saa liikkuakin normaalisti.

Vierailija
15/37 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

painan nyt 68 kg. Raskausviikkoja 35.

Jos hoikka haluat olla niin sinulle hyvä paino olisi sellainen 54-58 kg.

En kyllä ymmärrä kuka sinua on hoikkana pitänyt jos painosi ollut 64, mutta tietty vartalon mittasuhteetkin vaikuttavat.

Minunkin mielestäni olet yli seitkytkiloisena et vain pyöreä vaan ihan kyllä ylipainoinen tai lihava.

Minun normaalipainoni on n.55 kg, mutta harrastan kyllä liikuntaakin joten siinä painossa olen hokka. Painon lisäksi vaikuttaa tietty timmeys ja lihakset siihen miltä näyttää suhteessa kiloihin.

Vierailija
16/37 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun painoin 70 olin ihan sopivan kokoinen. sitten laihdutin, juuri painoindeksin takia, 60 kiloon. Ja kaikki sanoivat mua ihan liian laihaksi. Nyt painan 66 kg, ja vieläkin kaikki luulee mua hoikaksi. Ja arvaa painon 10kg pienemmäksi, niin teki työterveyshoitajakin.

Kiinnostaisi tietää minkä mallinen olet? Mulla on sika levee lantio, ja ohut vyötärö.

Vierailija
17/37 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman mittaine ja painan hiukan alle 50kg, urheilen ja olen normaalivartaloinen. Ihmiset eivät kommentoi painoani mitenkään! Onko todella niin, että 162cm ja 60kg on ihmisten silmissä laiha, vai sanotaanko vaan niin, että laihduttanut henkilö tuntisi olonsa hyväksi?

Jos minä painaisin 70kg olisin todella lihava, en painoin viimeisimmilläni raskaana 60kg!!!

Vierailija
18/37 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei kukaan ikinä arvaa millä kymmenluvuilla minäkin tässä painossa olen!

Malliltani olen leveä lantioinen ja harteikas. Luusto on iso, nilkan ympärys 21 cm ja ranne 17 cm (juuri mittasin)! Minulla on myös isot kädet ja jalat, siis suhteessa pituuteeni.

Painaessani 64kg olin todella suosittu myös miesten keskuudessa baareissa, se oli sitä opiskelijaelämän hurmaa. Nyt kotiäitinä ja tyytyväinen elämääni ;)

ap

Vierailija
19/37 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(my ass!!) ovat?!?!

Kaikki mammat joita mä tapaan puistossa jne. ovat kyllä ite pitkälle ylipainoisina. AP:lle sanoisin: tuommoset luvut ja vastaavat eivät todennäköisesti kerro sinusta yhtään mitään.

Yleensä kaikki valehtelevat painonsa ja pituutensa. Kyllä väittäisin, että Suomesta löytyy paljon enemmän naisia, joilla paino alkaa 9:llä tai 8:lla kun 5:lla tai 6:lla.

Vierailija
20/37 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, on lihava olo. Varsinaista pyöreyttä kun ei ole, vaan maha löllyy, käsivarret samoin ja reidet hankaa yhteen. YÖK! Heti kun imetys loppuu aloitan sellaisen laihiksen ettei jää kuin luu ja nahka! Ensin tavoitteena 65, sitten 60 ja jos pääsee 57kg niin se on se " oma" paino mikä joskus oli se paras (48kg ei ollut hyvä...).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi