TV-sarjoja, joiden loppu ärsyttää?
Niin, minkä sarjan loppu ärsyttää? Ja tässä tarkotan siis sitä, millä tavalla joku sarja on loppunut. Itse en vain pääse yli Gilmoren tyttöjen lopusta - miksei sr hölmö Rory vaan suostunut Loganin kosintaan, argh. :D
Kommentit (89)
Täydelliset naiset.Miken tappaminen aika turha ja muutenkin aika tylsä loppu hyvälle sarjalle.
Mad Menissä toivoin loppuun asti että Don ja Betty olisivat palanneet yhteen!
TWIN PEAKS! Onneksi sarja ilmeisesti jatkuu pian <3
No ainakin se äskettäin näytetty Kadonnut-sarja, jossa loppuratkaisu jätettin auki. Ja Täydellisten naisten loppu oli huono, kaikki vaan lähtivät omille teilleen.
Miksi Rachelin piti kuolla Rimakauhua ja rakkautta -sarjassa????
Lost. Loppu oli ihan syvältä, vesitti koko sarjan.
Kadonnut ja The affair. Molemmissa jotenkin hätäinen loppu, vaikka itse sarjassa kyllä jaariteltiin.
Good wife Williä ei olisi pitännyt tappaa vaan se olis kuulunnu yhteen Alician kanssa.
Lähes kaikki mitä televisiosta tuli, oli siinä määrin ärsyttävää että lopetin television katsomisen. Nyt roikun täällä :(
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 13:48"]Kadonnut ja The affair. Molemmissa jotenkin hätäinen loppu, vaikka itse sarjassa kyllä jaariteltiin.
[/quote]
The Affair kyllä loppui oudosti, mutta sehän oli vain 1. kauden lopetus ja jatkoa on tulossa.
Miss Fisherin lepsuminen Jackin suhteen! Ei kait Phryne lankea yksiavioisuuden suohon?
Pako! Ei se ollut varsinaisesti huono loppu, mutta vähän kismitti kun Michaelin piti kuolla :D
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 13:49"]Good wife Williä ei olisi pitännyt tappaa vaan se olis kuulunnu yhteen Alician kanssa.
[/quote]
Öh, eihän Good Wife ole loppunut edes. :D
Hart of dixiessä nolo ja tyhmä loppujakso
How I met your mother. Ärsytti, kun Ted halusin kuitenkin lopussaki aina vaan Robinin...
How I met your mother, Lost, Gossip Girl
Serranon perhe. Tuntuu typerältä, että kaikki tapahtumat paljastuivat viimeisessä jaksossa uneksi.
Mun mielestä Roryn ois pitänyt päätyä Jessin kanssa yhteen!!