Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä naisten osat kiihottavat miehiä?

Vierailija
28.12.2005 |

Yllättävän suuri merkitys on häpyhuulten ulkonäöllä. Suuret häpyhuulet ovat visuaalisesti kiihottavat! Ensimmäisenä naisessa kiihottavat silmät, huulet, hennot ja pitkät raajat, suurehkot rinnat ja taaksepäin näyttävä pyöreä peppu sekä kaareva selkä. Pilke silmäkulmassa on kuitenkin se tärkein.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan arkielämästä voisi myös mainita, että on myös erittäin kiihottavaa nähdä vaikkapa kaupungilla joku iäkkääpikin viehättävä nainen, jolla sattuu olemaan todella kauniit sääret, ja noiden kauniiden säärten ei tarvitse olla kuin hiukkasen näkösällä, ikäänkuin kiusoitellakseen seksikkyydellään, ja olenpa jopa huomannut, että jotkut viehättävät naiset käyttäytyvätkin juuri edellä mainittuun tyyliin. Olen päässyt jopa rakastelemaan tuollaisen naisen kanssa, joka oli minua siis huomattavasti iäkkäämpi, mutta todella viehättävä, ja voin sanoa, että laukesin alta aikayksikön, kun olin niin äärettömän kiihottunut. 

Vierailija
2/72 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persereikä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivot ja kiva ääni. KArvaiset varpaat ja piree stayimg alive biisiä.

Vierailija
4/72 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitän kadulla vastaantulevassa naisessa tietenkin ensimmäisenä huomiota häpyhuuliin, sehän on selvä.

Vierailija
5/72 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei HERRANJUMALA :DDD

Luulin, että minulla on valtavat, mutta venytettyinäkin maksimissaan n. 3 cm per huuli...

[quote author="Vierailija" time="28.12.2005 klo 15:23"]

Yllättävän suuri merkitys on häpyhuulten ulkonäöllä. Suuret häpyhuulet ovat visuaalisesti kiihottavat! Ensimmäisenä naisessa kiihottavat silmät, huulet, hennot ja pitkät raajat, suurehkot rinnat ja taaksepäin näyttävä pyöreä peppu sekä kaareva selkä. Pilke silmäkulmassa on kuitenkin se tärkein.

[/quote]

Vierailija
6/72 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi uskoa että noin moni tykkää isoista häppäreistä! Oon aina hävennyt omiani ja pelännyt että jos joskus miehen löydän niin lähteekö karkuun kun on niin isot.

Vierailija
7/72 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.dradrianlo.com/labiaplasty

Mulla tollaset mitkä tossa ekassa before-kuvassa. Mielummin ottasin noi vieressä olevat :/

Vierailija
8/72 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 11:39"]http://www.dradrianlo.com/labiaplasty

Mulla tollaset mitkä tossa ekassa before-kuvassa. Mielummin ottasin noi vieressä olevat :/
[/quote]

Siis kuka hullu menee silpomaan noin nätin pillun!? Toi eka kuva on tuhannesti parempi kuin tuo jälkimmäinen. Se leikattu on täysin tylsä.

N31

Vierailija
9/72 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihoittavin osa naisessa (ja ihmisissä ylipäätään) on oman empiirisen ja melko kattavan otannan mukaan aivot. Mikäli juttu kulkee ja toinen on fiksu sekä mukava niin kyllä se vetää tulta niin jalkoväliin kuin rintaankin. Ei voi mitään, en yksinkertaisesti voi sietää pinnallisia, ylimielisiä tai/ja yksinkertaisia ihmisiä. En vaan koe minkäänlaista vetoa, oli sitten ulkomuoto miten timanttinen tahansa.

Elämä olisi niin paljon helpompaa jos näin ei olisi, tuonlaisilta naisilta kun tuppaa tulemaan nämä iskuyritykset ja "Lähex kämpille kattoon mun astiaston ;))"  tyyliset lähestymiset 4 tapauksessa 5:stä. No, näillä mennään.

Vierailija
10/72 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 12:09"]Kiihoittavin osa naisessa (ja ihmisissä ylipäätään) on oman empiirisen ja melko kattavan otannan mukaan aivot. Mikäli juttu kulkee ja toinen on fiksu sekä mukava niin kyllä se vetää tulta niin jalkoväliin kuin rintaankin. Ei voi mitään, en yksinkertaisesti voi sietää pinnallisia, ylimielisiä tai/ja yksinkertaisia ihmisiä. En vaan koe minkäänlaista vetoa, oli sitten ulkomuoto miten timanttinen tahansa.

Elämä olisi niin paljon helpompaa jos näin ei olisi, tuonlaisilta naisilta kun tuppaa tulemaan nämä iskuyritykset ja "Lähex kämpille kattoon mun astiaston ;))"  tyyliset lähestymiset 4 tapauksessa 5:stä. No, näillä mennään.
[/quote]

Tuo on vain positiivinen piirre ihmisessä. Saisi olla se kuupan sisältö se prioriteetti kaikille.

N31

Vierailija
11/72 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 11:39"]http://www.dradrianlo.com/labiaplasty

[/quote] kyllä on paha virhe mennä silpomaan tuollaisia ihanuuksia. Kysykääpä vaikka keneltä mieheltä.

Vierailija
12/72 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on aina kiehtonut/kiihottanut kauniin naisen (kaunis nenä), elikkä näinkin arkipäiväinen asia/kohde saattaa kiinnittää huomioni todellakin niin, että saatan tuntea hetkessä sydämen tykytyksä, kun näen vaikkapa jollain yleisellä paikalla kaunisnenäisen naisen. Saatikka silloin kun saan ihan omassa rauhassa katsella naisten kuvia, joilta siis löytyy tämä ominaisuus: elikkä erittäin kaunis ja suorastaan (kiihottava nenä)! Sellaisia naisia ovat esim. Kaunareiden Donna Logan, jonka nenä on varsinkin sivuprofiilista katsottuna todella suloinen ja kiihottava. Mutta myöskin muutamilta muilta näyttelijöiltä löytyy kyllä todella kaunis venä. Sellainen on tietysti, Jennifer Lopez, joka onkin niin kuuluisa tuosta upeasta nenästään. Sitten tulee tietysi, Grace Kelly, jonka nenä lähentelee jo suorastaan täydellisen kaunista ja seksikästä nenää. Sokerina pohjalla onkin sitten jo, kukas muu, kuin itse, Marilyn Monroe! Jonka nenä onkin sitten jo sivuprofiilista katsottuna aivan satumaisen suloinen ja seksikäs! Elikkä, kun naisella on sopivasti, pysty-nenä, niin silloin se on usein miten myös kaunis ja kiihottava!

Vierailija
13/72 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut ja tuuheat pillukarvat.

Vierailija
14/72 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perse,rinnat pitkät vaaleat hiukset tai punpää ja kokonaisuus. Pitäis olla korvien välissäkin jotainM50+.

Vierailija
15/72 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit sääret ja reidet sukkahousuihin verhottuna. Niihin ei koskaan kyllästy :) 

Vierailija
16/72 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokonaisuus

Vierailija
17/72 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PAKARAT !

Vierailija
18/72 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso takapuoli yhdistettynä pieniin rintoihin toimii minulle.

Vierailija
19/72 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 13:59"]

Iso takapuoli yhdistettynä pieniin rintoihin toimii minulle.

[/quote]Siro tapapuoli, rinnat mutta ei kumilla täytetyt.

Vierailija
20/72 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 12:09"]Kiihoittavin osa naisessa (ja ihmisissä ylipäätään) on oman empiirisen ja melko kattavan otannan mukaan aivot. Mikäli juttu kulkee ja toinen on fiksu sekä mukava niin kyllä se vetää tulta niin jalkoväliin kuin rintaankin. Ei voi mitään, en yksinkertaisesti voi sietää pinnallisia, ylimielisiä tai/ja yksinkertaisia ihmisiä. En vaan koe minkäänlaista vetoa, oli sitten ulkomuoto miten timanttinen tahansa.

[/quote]

Nam. Mies minun makuuni, ota ruusu. Inhoan pinnallisia naisia sekä miehiä. Seksikäs ja hyvännäköinen saa olla, mutta rajansa kaikella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän