Mitkä naisten osat kiihottavat miehiä?
Yllättävän suuri merkitys on häpyhuulten ulkonäöllä. Suuret häpyhuulet ovat visuaalisesti kiihottavat! Ensimmäisenä naisessa kiihottavat silmät, huulet, hennot ja pitkät raajat, suurehkot rinnat ja taaksepäin näyttävä pyöreä peppu sekä kaareva selkä. Pilke silmäkulmassa on kuitenkin se tärkein.
Kommentit (73)
Kädet, olkapäät, selkä, pylly, rinnat, kaula, vatsa, reidet, pimpin seutu tilpehööreineen, polvet, pohkeet, jalkaterät ja varpaat.
Ja tietysti kauniit kasvot.
Joo mittasin häppärit ihan mielenkiinnon vuoksi, eipä oo tullu aikaisemmin mitattua! Eli 10 cm oli mittaa. Kai ne sit on normaalia isommat, vai? Mites muilla?
Mutta tietysti on plussaa se että on muutenkin sopivan kokoinen (minua pienempi), ja pimpistä sen verran kun siihen asti on päästy niin sellainen kiinteen ei mikään heltta, mitä on kiva lipsutella...
T: iiro
Kiihottaa todellakin. Laita kuva omakuva.net:iin, vai mikä sen paikan osoite nyt olikaan? Pääsee ihailemaan niitä, vaikka oletkin siellä anonyyminä!
joo tahtoisin minäkin nähdä noin isot häppärit
Nainen, jolla on 10-senttiset häppärit, huhuu? Olisi mukava kuulla susta.
Oletteko huomanneet, että keskusteluihin tupsahtelee nainen, joka ei voi sietää puhetta isoista häppäreistä. Ehkä itsellä olemattoman pienet?
Klassisista jutuista taas sääret kaikkein merkityksettömin juttu.
Siis naisen painopiste pitää selvästi olla pepussa ja lantiossa. Ei liian isoa rintoja, pienet häpyhuulet isojen häpyhuulten piilossa.
Ja tietysti nätisti jo pyöristynyt vaimoni masu on aivan ihana.
Minä tykkään pienistä rinnoista ja isoista häppäreistä! Myös peppu on tärkeä.
1. Takapuoli
2. Takapuoli pyöreä sellainen
3. Takapuoli kiinteä sellainen
paras yhdistelmä on pienet kiinteät rinnat ja isot häppärit!
Millaiset naiset ovat naisten omasta mielestä hyvän näköisiä? Naistenlehtien naiset ovat usein jotenkin androgyynejä, seksuaalittomia.
Vierailija:
Millaiset naiset ovat naisten omasta mielestä hyvän näköisiä? Naistenlehtien naiset ovat usein jotenkin androgyynejä, seksuaalittomia.
Mun mielestä hyvin monen muotoiset naiset ovat ihania. Tärkeintä ei ole rintojen koko eikä muotokaan, vaan kokonaisuus. Suuri ja rehevä nainen voi olla aivan valloittava, mutta niin myös pienirintainen hoikka parikymppinen tytönvartaloinen nainen. Itse rakastan myös eniten tuota selän ja takamuksen kaarta. Pidän naisista, joilla on sievä vatsa ja sopivasti lantiota ja takamusta. Pyöreys on kaunista, se on naisellista. Kauniit jalat ovat toki ihmeelliset, mutta ne eivät minuun samalla tavalla vaikuta kuin tuo mainittu kaari. Sitten se pilke silmäkulmassa on tärkeää ja tapa olla ja liikkua. Sisäistä viehätysvoimaa... Se muuten vasta tekeekin naisen kauniiksi, kun häntä kehuu ja saa hänet kehuihinsa uskomaan. Kokeilkaas miehet! Kehukaa, hyväilkää ja hellikää kaikkia vaimojenne kauniita kohtia. Ah, tehkää se syvällisellä varmuudella , tarpeeksi usein ja periksiantamatta, pian naisenne loistavat kauneutta ja naiseutta.
Häpykarvoituksessa voi myös olla suloutta, jos se on sopivan sievä...
Joskus nuorena olen naisen kanssa seurustellutkin ja siis myös seksiä harrastanut. Nykyään olen jo monta vuotta elänyt parisuhteessa miehen kanssa, ei ole tarvetta vaihtaa. Kirjoitinpa vaan, mitä naisessa pidän kauniina.
sisältä kumpuavaa seksikkyyttä. Mutta jos ihan ulkoisia puolia, niin itse isojen rintojen ystävänä pienet, sellainen urheilullinen hoikka varsi, nätit rinnat, isohkot nännit, yhdistettynä pyöreeseen peppuun on lyömätön yhdistelmä! Kokonaisuus, asenne ja positiivisuus, ei selluliitin määrä!, kuitenkin ratkaisee. Siis näin naisen näkökulmasta...
tietävätko naiset ees mistä äijät tykkää moniko nainen miettii pimperonsa ulkonäköö? kyl mä ainaski tykkään isoist häppäreist
tuntuu että eroottinen nainen kiihottas!!
joka anatutuisi orgasmien tuottaman nautinnon valtaa.
ja saisi " eläimellistä" seksiä, niin että olisi hellänä seuraavana aamuna
-mici-
sopivan tiukka kesämekko ja siihen hiukan pyöreä pallea/vatsa tekevät hulluksi.... (tekee sellaisen aina nähdessä langeta polville naisen eteen ja alkaa hyväilemään ja suukottelemaan...)
Mun mielestä naisen takamus on aika oleellinen juttu,pyöreä ja muodokas ja kunnon lantio...ah!Rinnat saa olla pienet tai isot,kunhan ei kovin riipu.
Tuo oli aika yllätys että miehiä kiinnostaa häpyhuulien koko,itse kun olen vähän harmitellut isoja huuliani..Kiva tietää että jotkut hekumoi silläkin asialla!Vastaan tässä bi-naisena.
Tietenkin nainen on kiittavin kokonaisuutena, mutta jos pitäisi arvottaa osia jotka ovat yli muiden, niin endottomasti vartalon kaaret ovat ne kovin juttu.
Juuri se lantion kohta jossa selkä ja peppu kohtaa ja ehdottomasti kiihottavin osa on karvoituksen ja rintalastan alareunan välissä. Vatsan kaari, joka viettää kohti sitä itseään ja kaaren yläpäässä alkavat häämöttää rinnat.
ts. kyse alueesta joka lupaa paljon (ei välttämättä anna) ja antaa tilaa mielikuvitukselle.
Tietenkin mikään osa ei voi täydellisyydestään huolimatta olla kiihottava jos silmissä ei ole oikeaa pilkettä.
-M35-