Herkutellaanko akateemisissa perheissä koskaan pitsalla ja kokiksella?
Kommentit (33)
Kyse ei ole noiden statuksesta. Eivät vain yksinkertaisesti maistu.
...minkä takia olenkin ylhäällä, kun närästää niin perkeleesti. Stupid me!
Minkähän takia ei akateemisissa perheissä syötäis ihan samalla tavalla kuin muuallakin. Ihmisiähän hekin ovat. Vai?
Mietiskelen tässä suu täynnä pitsaa ja lautasella nakkisoppaa ja pullossa halvinta kaljaa (ei kuitenkaan Lapin Kultaa).
Oikeastiko kuvittelet, että me korkeakoulutetut ollaan jotenkin - erilaisia, kummallisia, hienompia, mikä nyt onkaan oikea sana.
Ihan kuule samaa ruokaa syödään kuin matalammin koulutetutkin, käydään paskalla ja röyhtäillään.
ei niissä mitään vikaa ole, kunhan ei niitä joka päivä syö.
jossa tohtorismies koukussa Pepsi Maxiin. Pizzakin on hyvää. Mutta ehkäpä tämä johtuukin siitä, ettei asuta hienostoalueella vaan "epäakateemisesti" kerrostalolähiössä?
Hauskaa tämä ihmisten lokerointi koulutuksen, asuinalueen ym. syiden perusteella. :)
Sen jälkeen kun mä kävin kurssin nimeltä "johdatus sosiaaliantropologian ja etnomusikologian perusteisiin" en vaan ole voinut koskeakaan pitsaan enkä kokikseen. Sitä ennen syötiin useinkin. Mä en edes ala selittää tässä että miksi näin kävi, suosittelen tätä kurssia kaikille, sittenpähän tajuutte.
Mistä näitä akateemisuus topicceja sikiää? Ei kun akateemiset perheet elävät vain pyhälle hengellä ja äyriäisillä. Ja akateemiset ihmiset pariutuvat ainoastaan keskenään ja puhuvat ainoastaan politiikasta ja filosofiasta. Tietenkin. Eivätkä akateemiset ihmiset käy edes paskalla.
mutta kyllä sitä pitsaa syödään ja sen kanssa kokista juodaan.
tero 11cm pitsalla
ja itse asiassa kulttuuriantoropologian opintoja enemmänkin + etnomusikologiaa, mutta syön silti pizzaa. Lidlin 0-kolaakin join äsken. Ehkä jos lukee vähän pidemmälle kuin vaan sen alkeiskurssin alkaa pizza maistua? Ois varmaan pitänyt lukea etnomusikologiaa pidemmälle kuin vain sen perustan, niin maistuisi colakin paremmin, nyt mä juon sitä ehkä vain lasillisen viikossa.
Loppujen lopuksi akateeminen tutkinto tulikin sitten muualta kuin tuolta kulttuurintutkimuksesta, vaikka siellä tulikin tehtyä töitä jokunen vuosi.
Roskaruokaa ne ovat.