Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävin mainos?

Vierailija
20.07.2015 |

Tehdäänpäs välillä tämmönenkin, ihmisten raivoa on niin hauskaa ja samaistuttavaa lukea.

Tällä hetkellä itseäni ärsyttää se Lidlin "kun niistä hiiinnnnooooiiiistaaa on ollut taas puhetta..." känisevä miesääni.

Ja tietysti Nicke Lignellin Vitaepro-biisi, vaikka nyt oon jo niin ehdollistunut että laulan ja taputan siinä mukana.

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan, koska mulla on tylsää ja mua naurattaa kaikkea Vitaepro-kritiikkiä alapeukuttava ihminen. Nicke, sinäkö siellä?

Vierailija
2/100 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitaepro, mutta mun yksivuotiaani rakastaa sitä... :D rupeaa nauramaan ääneen, tuijottaa ihan lamaantuneena telkkaria ja tanssii onnessaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radiossa pyörivät Tokmannin Nettomainokset saa niskakarvat pystyyn. Ihan kamalia mainoksia ne, aina vaihtuu kanava.

Vierailija
4/100 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 11:51"]Nostan, koska mulla on tylsää ja mua naurattaa kaikkea Vitaepro-kritiikkiä alapeukuttava ihminen. Nicke, sinäkö siellä?
[/quote] Täällä yksi joka alapeukuttaa koska tykkää siitä mainoksesta :)

Vierailija
5/100 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne grillaus on kielletty mainokset on kamalia!

Vierailija
6/100 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAH rakastan tällaisia keskusteluja!

Mua aina naurattaa se viatepron "toimii mulle ainakin!". Siis silläkö sä myyt tätä paskaa? Olis nyt ees jotain muka-tieteellisiä faktoja läimäyttää tiskiin, mutta ei - hei pistetään rallatus, jossa Nicke sanoo "toimii mulle ainakin!". Että mitätä?

Se uus vanish gold mainos "tietenkään täydellinen ilta ei voi päättyä muuten ku punaviinitahraan". Ensinnäkin se taustamusa on kolmen puupennin ilmaismusiikki, joka on ihan missä vaan ulkomaisessa mainoksessa ja pilavideossa jajajjaja... ja sitten se ihme plimplom-ääni mikä tulee siitä "facebook selaamisesta" siinä mainoksessa, ihan järkyttävää. Sit ne "haastateltavien" lauseet tuntuu aina jäävän jotenki kökösti kesken, että ihan ku sieltä ois leikattu jotain oleellista pois :D

Vierailija
7/100 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duu juu hääv taim tu taalk apaut Elisa Saunalahti praisiiis?

Helevetin ärsyttävää, muka-hauskaa paskaa.

Vierailija
8/100 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne Gillit bang -mainokset on ihan järkkyä kuraa. Semmosta dubattua tekonaurua, kun vedet purskahtaa päälle.

Vierailija
9/100 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hän palaa ja hänellä on tehtävä. Löytää uusi herkullisin jännittävä Sheba-maku" vai miten siinä nyt sanotaankaan.. Tsiisus!

Vierailija
10/100 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 11:55"]Radiossa pyörivät Tokmannin Nettomainokset saa niskakarvat pystyyn. Ihan kamalia mainoksia ne, aina vaihtuu kanava.
[/quote]

Ne onTokmannin netonnetonnetonnetonnettopäivät

Vierailija
11/100 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nivean q10 vai mikä lie, se jossa mainostetaan että ryppyjä ei tule jos ei hymyile ja menee aikaisin nukkumaan. Tai sitten voi käyttää q10 ja jatkaa hymyilyä! Ärsyttävän lapsellinen mainos.

Vierailija
12/100 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netis jos kattoo videota ni oliko se fanta mainos ni se tulee kokoajan siihe mainokseks. Oon nähny jo sen niin monta kertaa että alkaa ärsyttää

Sitte kans inhoon niitä trivago ja momondo mainoksia. Hyi olkoon

Vierailija
13/100 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, miten Trivago ei onnistu tekemään hyvää mainosta sitten millään. Esimerkiksi nää uudet "Miten tiedämme tämän me tiedämme kaiken hotelleista" -litania. Miksi siinä ei pidetä pientä taukoa: "Miten tiedämme tämän? Me tiedämme kaiken hotelleista."

Vierailija
14/100 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 12:38"]

Mä en ymmärrä, miten Trivago ei onnistu tekemään hyvää mainosta sitten millään. Esimerkiksi nää uudet "Miten tiedämme tämän me tiedämme kaiken hotelleista" -litania. Miksi siinä ei pidetä pientä taukoa: "Miten tiedämme tämän? Me tiedämme kaiken hotelleista."

[/quote]

Jokainen millisekuntikin mainosaikaa maksaa, niin yrittäävät säästää jättämällä tauon pois. Muakin ärsyttää tämä!

Vierailija
15/100 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, missä se akka laulaa, soittaa pianoa ja pomputtelee jalkapalloa samaan aikaan. En edes muista mitä siinä mainostetaan, onneksi ei tule enään kovin usein.

Ennen myös ärsytti suunnattomasti se Vitaepro -biisi mutta nyt alkanut jo pitää siitä :D

Vierailija
16/100 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 12:51"]Se, missä se akka laulaa, soittaa pianoa ja pomputtelee jalkapalloa samaan aikaan. En edes muista mitä siinä mainostetaan, onneksi ei tule enään kovin usein.

Ennen myös ärsytti suunnattomasti se Vitaepro -biisi mutta nyt alkanut jo pitää siitä :D
[/quote]
Bafucin, se pian avuksi on!

Vierailija
17/100 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää.. Ihan oma syy.

Vierailija
18/100 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radiomainos, jossa lapsi sössöttää, että olis tosi siistii jos auto hajoais (jonkun kaupan tms. kohdalla, jota se mainostaa).

Vierailija
19/100 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mainokset, joissa tekijä/tilaaja ei osaa suomea, esim Match.comin mainos, jossa sanotaan: "Jonkun mielestä epätäydellisyytesi on täydellistä." Tämähän tarkoittaa että olet niin epätäydellinen kuin vain voi olla, ihan täysi paska. Mainostaja lienee tarkoittanut: "Jonkun mielestä epätäydellisyytesi on täydellisyyttä." Toinen on se Terveystalon(?) mainos jossa kerrotaan että "huippuammattilaiset ovat terveytesi arvoisia." Eli minun terveyteni on olemassa siksi, että huippuammattilaiset voivat olla jonkun arvoisia, -kö? Voihan se olla näinkin mutta jospa kuitenkin: "Sinun terveytesi ansaitsee huippuammattilaiset". Ja näihin korjauksiin on sitten copyright mulla, ettäs tiedätte!

Vierailija
20/100 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 11:54"]

Vitaepro, mutta mun yksivuotiaani rakastaa sitä... :D rupeaa nauramaan ääneen, tuijottaa ihan lamaantuneena telkkaria ja tanssii onnessaan...

[/quote]

Mä kans vihaan tota mainosta, mutta se on munkin 1-vuotiaan ehdoton lemppari :D