Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan kuullut tällaisesta raskausoireesta?

28.01.2006 |

Eli viikko sitten ilmestyi vatsan ja rinnan seudulle kasa punaisia näppyjä, ajattelin että mikä hitsin tauti nyt iski, mut mietin sitten että voisko olla raskasoire, tosin esikoisen odotuksen alkumetreillä niitä näppyjä tuli vain kasvoihin kasa muttei vatsaan, nyt eilen huomasin että näppyjä on alkanut leviämään myös käsivarsiin ja kaulan seudulle, vähän hirvittää jo, mut aattelin että tädin pitäis tulla alkuviikosta ja jos ei tuu niin sitte täytyy kiiruhtaa lääkäriin ja äkkiä, mut oisko kukaan kuullut tällaisesta ennen, mainittakoon että esikoista odottaessa mulle tuli myös maksaläiskiä käsiin ihan alkuraskauden aikana, voisko olla jotain maksan toimintaan liittyvää...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin juuri pari päivää aikaisemmin testannut plussan kun minullekin tuli mahaan, kaulaan, rintaan jne. punaisia näppyjä. Näpyt eivät kutianeet ollenkaan. Olin ihan kauhuissani, että nyt iski joku parvorokko joka on vahingollinen sikiölle. Kävin lääkärissäkin joka sulki pois rokon epäilyn, sanoi että luultavasti on vain hikinäppyjä :D

Hikinäpyt olivat tulleet siksi kun heti raskaaksi tultuani minusta tuli entisen vilikissan tilalle todellinen kuumakalle.

Vierailija
2/2 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olin muka huomaavinani toissapvänä jotain näppyjä alamahalla.Ne kutisi ja olivat punaisia, niitä oli vain kaksi :) Ja tänään rintaa kutisi ja siihen ilmeistyi pari näppyä jotka töröttävät vieläkin paikoillaan rintojen välissä.. :) Eilen oli muutenkin kumma olo,posket olivat todella kuumat,muuten ei ollut kuuma tai kuumetta. Myöhemmin illalla hikosin aivan tajuttomasti,niska,selkä ja otsa ihan markänä. Voipi siis johtua tuostakin ne mun näpyt. Toki toivoisin että ne johtuisivat aivan jostakin muusta :) Nyt kp 22/24-29,mutta mitään tuntemuksia ei ole..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla