Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaalikeskustelut täällä ovat paljastaneet av-mammojen sivistyksen tason!

Vierailija
28.01.2006 |

Anteeksi vaan, mutta ei pysty nauramatta lukea noita vaali" keskusteluja" . Millaisia luuloja ja uskomuksia, hulluja väitteitä, antakaa mun kaikki kestää. Taitaa suurin osa täällä vauhkoavista äänestäjistä olla aika... no, jätetään sanomatta. Kiitos kuitenkin hyvistä nauruista!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän aivopestävää, hölmöä ja protektionistista porukkaa. Ei kai kukaan vie mun palkkaa, ei kai kukaan saa enemmän palkkaa kuin meidän Make! Uskotaan SAK:n pelottelut, katsotaan Uutisvuoto ja käydään äänestämässä " meidän Tarjaa" . Ikään kuin toinen juristi olisi toista kummempi.

tv. myös juristin tytär

Vierailija
2/7 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailmanpolitiikkaan asti, niin mielipiteen muodostukselle olisi edes jotakin todellista pohjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta kun täällä joku " paljastaa" että Tarja vei tyttärensä hoitoon jo 2kk ikäisenä ni heti on kaikki huutamassa että kauheeta miten huono äiti, äänestän Niinistöä tuon takia!

Tai että Tarjan mielestä ei pidä kertoa jos pettää, niin sekin on sitten ratkaiseva syy äänestää Niinistöä.

Ihmiset ei kyllä tajua politiikasta mitään, hiton masentavaa.

Vierailija
4/7 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuva luodaan median ja huhujen pohjalta. Todella harva oikeasti tietää puolueiden kannan eri asioihin tai seuraa, mitä kukakin vaikuttaja oikeasti tekee asioiden eteen. Lupaillahan voi vaikka mitä, eri asia on ne konkreettiset toimet.

Vierailija
5/7 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KETÄ ne oikein on? Musta tuntuu, että tämä palsta on täynnä vaan besserwissereitä ja neropatteja, jotka jakavat muille samanlaisille viisauttaan av-mammoista (ja Sauli Niinistöstä).

Vierailija
6/7 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olisikin käyty yksikin järkevä politiikkaa käsittelevä keskustelu, mutta sitä ei tule koskaan tapahtumaan.

Vierailija
7/7 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei mikä on av-mamma? En juurikaan harrasta chattejä ja termistö on hukassa.

Silti haluan sanoa, että olen ollut viimeiset 6 vuotta erittäin ylpeä presidentistämme ja minun puolestani hän saa jatkaa hyvää työtään.

Sauli Niinistö vaikuttaa puheidensa perusteella varsin pinnalliselta, jos ihmisten arkiasioita ajatellaan. Esim. globalisaation uhkista ja tämän hetken tilanteesta hän ei tunnu tietävän tai välittävän tuon taivaallista.

Olot mm. Filippiineillä ovat aivan sietämättömät, kun työläiset ovat täysin työnantajiensa armoilla kaikin tavoin ihmisoikeutensa menettäneinä, vailla oikeutta järjestäytyä. Siihenkin nähden on surullista, että SAK on joillekin suomalaisille niin suuri peikko - ammattiliittojen tarkoitus on turvata jäsentensä oikeuksia - mielummin kuulun liittoon (en tosin Sak:hon) kuin alan itse selvittää oikeuksiani ja ajaa asiaani yksin. Yhdessä olemme enemmän eikä yksin meistä kukaan pärjää.