Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa mua keittiönsuunnittelussa. Värisommittelu.

Vierailija
28.01.2006 |

Mitä enemmän mä mietin eri vaihtoehtoja sitä huonommilta ne kaikki alkaa vaikuttaa. Antakaa tuoreita ideoita tai edes jotain :)

Lähtökohta on se, että meillä on kirsikan värinen ruokailuryhmä. Sen siis pitäisi sopia sinne, vaikka en siitä pidäkään. Nyt vaan ei ole rahaa ostaa uuttakaan. Kaikki muu menee uusiksi. Minkä väriset tasot, kaapistot ja lattia? Koska meidän keittiö on aika pieni kaappien pitäisi olla kohtalaisen vaaleat. Itse ollaan vähän ajateltu jotain kerman sävyä tms...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:ap

Vierailija
2/6 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kirsikka on musta kyllä vähän hankala väri. Noi luonnon mausteiset sävythän siihen kävis. Kai? Mutta ne eivät ole vaaleita... Beige?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näähän on ihan makukysymyksiä. Jos et pidä siitä kirsikan värisestä pöydästä, miksi keittiö rakennetaan sen ympärille?

Itse tykkään valkoisen, tumman puun ja teräksen yhdistelmästä.

Vierailija
4/6 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ette tekis keittiöitä ihan mieleiseksenne ja ostais sit myöhemmin keittiöön sopiva pöytäryhmä. minusta on tyhmää lähteä tekemään keittiötä pöydän mukaan, varsinkin kun pöydästä ei edes tykkää.

Meillä oli koivun värinen pöytä, joka petsattiin pähkinäksi keittiörempan yhteydessä...

Vierailija
5/6 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda se pöytä jos kerran et edes tykkää. Kaittiö pysyy 20 vuotta, pöydän voitte vaihtaa parin vuoden päästä. Muuta neuvoa en osaa antaa, kun en tiedä haluatteko modernia vai perinteistä jne.

Kerää kaikki keittiöesitteet ja selaa ne, mene sitten juttelemaan keittiöfirmoihin. Muista kilpailuttaa kaikki! Hintaeroja huimasti!

Vierailija
6/6 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Unohda se pöytä jos kerran et edes tykkää. Kaittiö pysyy 20 vuotta, pöydän voitte vaihtaa parin vuoden päästä. Muuta neuvoa en osaa antaa, kun en tiedä haluatteko modernia vai perinteistä jne.

Kerää kaikki keittiöesitteet ja selaa ne, mene sitten juttelemaan keittiöfirmoihin. Muista kilpailuttaa kaikki! Hintaeroja huimasti!

Unohda pöytä!

Ja puisen pöydän voi vaikka maalata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän