läski jumppaohjaaja?
onko sinun mielestäsi paha jos jumppaohjaajasi ei ole ihan timmissä kunnossa? sain itseäni koskevan asiakaspalautteen jossa haukuttiin muotojani ja kehotettiin vaihtamaan alaa..:0(
Kommentit (23)
Helpottaisiko sinua jutella asiasta vielä työkavereidesi tai pomosi kanssa? Oletko ohjaajana jossain muodikkaassa pintapaikassa, jossa täytyisi näyttää joltain mallilta? Ymmärrän, että tuollaisissa paikoissa voi ihmepaineita ulkonäölle tulla.
Mun mielestä kuitenkin pääasia on, että jumppaohjaaja hoitaa hommansa: valmistelee jumpan hyvin, tekee mielekkään ja sopivan tehokkaan jumpan, neuvoo ja vaihtaa sopivan usein liikkeitä ja koreografiaa, jottemme kyllästy. Tietysti on motivoivaa, jos ja kun jumppaohjaaja näyttää hyvältä. Mutta ei ainakaan mun jumppaohjaajat ole koskaan miltään anorektikoilta näyttäneet, kaikilla on ollut lihaksia ja ovat olleet terveen näköisiä.
Tsemppiä sinulle!
Vierailija:
Kyllä mä ainakin ihmettelisin, jos ohjaaja ois pyöreä. Mutta jos pitää jossain Pälkäneen nuorisotalolla jumppaa naisille, ni eiköhän ne jumpat oo vähän erilaisia. NIitäkin on niin monen lähtöön. Kunnon jumppien ohjaajien on pakko olla hyvässä kunnossa, eihän sitä jaksa muuten ohjatakaan.
Itse en pidä ollenkaan niistä riu`un laihoista vetäjistä. Tulee mieleen verenmaku suussa -kuntoilu.
Normaalivartaloisissa on paljon kannustavempia ohjaajia.
Saattaahan sitä aluksi havaita, että onpa epätyypillinen ohjaaja, mutta tunnin jälkeen ei voi kuin ihailla heidän jaksamistaan ja intoa. Ja sitä paitsi kova lihasmassa pienenkin rasvakerroksen kanssa saa muodot pyöreämmän näköiseksi.
Kanna kroppasi ylpeänä. Jaksat varmasti pitempään kuin arvostelijasi. Normaalivartaloinen ohjaaja on varmasti parempi esimerkki kuntoilijoille kuin äärimmilleen trimmattu vartalo (99% kuntoilijoista ei ole mitään resursseja saavutaa sellaista).
Vaikka ihmisiä ei saisikaan kategorisoida ulkoisten apujensa perusteella, minä valitsen aina normaalivartaloisemman vetäjän ryhmän.. Ihan vain, koska he ovat innostavampia ohjaajina.
Tämä siis minun mielipiteeni.