Noloja ja hauskoja vääriä luuloja, joita sinulla on ollut aikuisuuteen asti
Vastineena tuolle "Lapsena luulin..."-ketjulle! :) Kertokaa hauskoja ja noloja juttuja, joita olette luulleet todeksi/ymmärtäneet väärin aikuiseksi asti!
Itse tosiaan luulin, että miehillä on kaksi kivespussia. Asian oikea laita selvisi vasta 18-vuotiaana, kun aloin seurustelemaan.
Luulin myös, että lorvikatarri on oikeasti jokin vakava sairaus. Tajusin vasta kuukausi sitten, että eipä olekaan... Hehheh, onneksi tämä ei tullut kenellekään muulle ilmi paitsi nyt teille. :D
Kertokaapa!
Kommentit (1649)
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:02"]
Luulin vielä aikuisenakin että pojasta tulee kalju jos isäkin on. Tuli täytenä yllätyksenä, että se kaljuuntumisen aiheuttava geeni tulee äidin puolelta.
Eli se on ihan random jos miehestä tulee kalju.
[/quote]
Huh, onneksi äidilläni on hiukset tallella ja ikääkin yli 60v.
[/quote]
Entäs äidin veljet ja isä? On myös mahdollista että veljeksistä joku kaljuuntuu varhain ja toinen ei.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 21:34"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 14:09"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:01"]
Itse tosiaan luulin, että miehillä on kaksi kivespussia. Asian oikea laita selvisi vasta 18-vuotiaana, kun aloin seurustelemaan.
[/quote]
Siis mitä?! Olen kohta 40-vuotias terveydenhoitaja, enkä tiennyt tätä! :D
No, työnkuvaan ei kyllä kuulu kivesten ronklaaminen, mutta jos tuo kerrottiin anatomian tunnilla, niin olen lintsannut tai nukkunut. Enkä kotonakaan tätä ole huomannut, ainakaan tajunnut asiaa ajatella. Täytyypä perehtyä. Ehkä jos olisi poikalapsia, niin tämänkin olisi oppinut vaippaa vaihtaessa.
[/quote]
Pistän paremmaksi. Oon 19-vuotias poika, mutta en oo kyllä koskaan tullut ajatelleeks, et on vaan yksi kivespussi :D
[/quote]
Nää on niin yksilöllisiä asioita. Kaikilla, miehillä ja naisilla, on yksilölliset, erilaiset sukupuolielimet ja ruumiinosat. Mun mielestä jo tätä asiaa itsessään pitäis korostaa siellä anatomian ja biologian kurssilla :D Ja se johtaa taa siihen, että kaikkien elimet ei oo niinkun oppikirjoissa, ei ne oo mitään karttoja, mistä suunnistaa ja hahmottaa oma keho. Sen takia moni juurikin luulee, että kivespusseja on kaks, koska toisilla se voi näyttää siltä riippuen ihosta tai vaikkapa kiveksien koosta. Naisilla taas virtsa-aukko on vaikeampi löytää kun toisilla, koska se riippuu klitoriksen, häpyhuulien yms. muodoista ja koosta.
Luulin pitkään, että Lauri Tähkä & Elonkerjuu yhtyeen loppu olisi Elonkorjuu. Korjasin teini-ikäistä poikaanikin lausumaan nimen väärin.
Mulla on vieläkin vaikeuksia erottaa leopardi ja gebardi toisistaan. N51
Olen lääkäri ja vastaanotolle tuli mies valittamaan vaivaa eturauhasessa. Kävi ilmi, että vaivaa oli peniksen päässä, jonka hän käsitti eturauhaseksi.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 20:53"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:02"] Luulin vielä aikuisenakin että pojasta tulee kalju jos isäkin on. Tuli täytenä yllätyksenä, että se kaljuuntumisen aiheuttava geeni tulee äidin puolelta. Eli se on ihan random jos miehestä tulee kalju. [/quote] Huh, onneksi äidilläni on hiukset tallella ja ikääkin yli 60v. [/quote] Entäs äidin veljet ja isä? On myös mahdollista että veljeksistä joku kaljuuntuu varhain ja toinen ei.
[/quote] Kyllä mies voi kaljuuntua vaikka suvussa ei olisi yhtään kaljua. Kolmasosalla muistaakseni hiusraja siirtyy jonkin verran ennen 30 ikävuotta ja puolet 50v miehistä kaljuuntuneet huomattavasti. Voi olla myös, että hiusraja ei siirry mutta alkaa kattoluukku paistamaan. Meillä ainakin töissä näyttäs jo melkeenpä suurin osa 30-40v miehistä kaljuuntua.
Arto Tammisen kappaletta kuunnellessa luulin sanojen menevän " mä tulen kunto piiasta".
Vuosien jälkeen sain selvää, että lauletaan " mä tulen utopiasta".
(kuntopiia~kuntosali)
Mulle selvis vasta tänään että laminaatti ei oo puuta!! :D:D
oon 28v..
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 21:29"]
Arto Tammisen kappaletta kuunnellessa luulin sanojen menevän " mä tulen kunto piiasta". Vuosien jälkeen sain selvää, että lauletaan " mä tulen utopiasta". (kuntopiia~kuntosali)
[/quote] Me naurettiin lapsena kavereittten kanssa Arto Tammisen neljän ruuhkaa kertsille. "Kun neljän ruuhkaa katselee Nuori tyttö jotain odottaa Joku kyyneleensä piilottaa Kun neljän ruuhkaa katselee ". Me naureskeltiin aina et se laulaa "Mun veli runkkaaaa, katselen.." :D
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:44"]Tajusin vasta parikymppisenä että olvin logossa lukee olvi :D siihen asti se oli vaan tynnyri.
[/quote] mä oon aina nähny sen porkkanan palasena!
Luulin alta teini-ikäisenä, että kuukautisvuoto tulee nänneistä ja side laitetaan rintaliiveihin..
Tää kivespussien lukumäärä ei ole vieläkään selvä kaikille, niin mitäs sanotte tästä:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1420357282585.html
Lapselleni (5v) selvisi hetki sitten etten minä hoitanut hänen isäänsä lapsena :D (olen miestäni viisi vuotta nuorempi)
Luulin 25-vuotiaaksi asti että Bambi-elokuvan Bambi on tyttö, vaikka olen nähnyt elokuvan lapsena monta kertaa.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 22:15"]
Luulin 25-vuotiaaksi asti että Bambi-elokuvan Bambi on tyttö, vaikka olen nähnyt elokuvan lapsena monta kertaa.
[/quote]
Eikö se oo??
En edes kehtaa kertoa historiasta luulojani, olen siinä täysin onneton. Esimerkkinä, pelasimme rappakaljaa, en jaksa selittää nyt pelin ideaa, jos joku ei tunne. Mutta mä keksin sellaisen valheen, että vuonna 193* jotain napoleon ja Eva Braun menivät naimisiin. Lukioikäisillä oli hauskaa.
Ei. Se on poika ja siitä tulee prinssi isona.
Tästä tuli mieleen myös leffa Pikku Kananen, miten kana voi olla poika?? Eikös sen pitäis olla Pikku Kukkonen? (Engl. "Little Cock" :DDD)
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 22:25"]Ei. Se on poika ja siitä tulee prinssi isona.
Tästä tuli mieleen myös leffa Pikku Kananen, miten kana voi olla poika?? Eikös sen pitäis olla Pikku Kukkonen? (Engl. "Little Cock" :DDD)
[/quote]
Tämä siis vastaus tuohon eikö Bambi ole tyttö..
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:24"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:39"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 09:18"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 23:00"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 22:54"]
Munaskuut onkin kivekset.
Höpö höpö. Munaskuilla on aina tarkoitettu munuaisia.
[/quote]
Eivät ole: http://www.kotus.fi/nyt/kysymyksia_ja_vastauksia/murteista/munaskuu(t)
Jo Raamatussa puhuttiin munaskuiden tutkimisesta, eikä sillä tarkoitettu mitään kivesten hiplaamista.
[/quote] Puhekielessä kyllä munaskut on kivekset, sanoi raamattu tähän mitä tykkää.
[/quote]
[/quote]
Eihän ole, sanot sinä siihen mitä tykkäät. Olet vain ollut aina väärässä käsityksessä, kuten ignorantit tuttavasikin.
[/quote]
Mahtavaa! Tiedätkö, mitä puhekieli on?