Noloja ja hauskoja vääriä luuloja, joita sinulla on ollut aikuisuuteen asti
Vastineena tuolle "Lapsena luulin..."-ketjulle! :) Kertokaa hauskoja ja noloja juttuja, joita olette luulleet todeksi/ymmärtäneet väärin aikuiseksi asti!
Itse tosiaan luulin, että miehillä on kaksi kivespussia. Asian oikea laita selvisi vasta 18-vuotiaana, kun aloin seurustelemaan.
Luulin myös, että lorvikatarri on oikeasti jokin vakava sairaus. Tajusin vasta kuukausi sitten, että eipä olekaan... Hehheh, onneksi tämä ei tullut kenellekään muulle ilmi paitsi nyt teille. :D
Kertokaapa!
Kommentit (1649)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:44"]Luulin että poneista kasvaa isona hevosia.. Mies 20v
[/quote]
Mä luulin myös näin pitkään, että ponit ovat hevosten vauvoja. Kerran tulin ihmetelleeksi, että mitäs ne varsat sitten on..
En mä kyllä vieläkään tiedä kaikkea hevoista. Nää ruuna, koni tms jutut.
N43
Voi hyvää päivää, olen 35-vuotias ja minulle selvisi vasta nyt ettei miehellä ole kahta kivespussia!! :-D
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:44"]Luulin että poneista kasvaa isona hevosia.. Mies 20v
[/quote]
Minulle selvisi tämä vasta hiljattain. Noloa.
-14v
Luulin aina että merirosvot on satua. Vasta 19vuotiaana sain tietää että niitä on oikeasti.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 12:38"]
Sain vasta pari viikkoa sitten tietää, että virtsan värikkääksi värjäävä uima-allaskemikaali on urbaani legenda. :) Eipä sillä, näköjään joku kemistikään ei ole tiennyt tuota, vaikka ammattilainen on.
http://www.voice.fi/ilmiot/miksi-virtsanvarjaysainetta-ei-kayteta-suomen-uimahalleissa-asiantuntija-vastaa/8/59912
[/quote]
Seitsemän alapeukkua? Tuo on urbaani legenda.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:55"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:30"]
Luulin, että ambulanssit lähtee liikkeelle sairaalalta.
[/quote]
Ja minä luulin, että ambulanssit vain heittää potilaan sairaalaan ja lähtee kiireellä hakemaan seuraavaa potilasta. Ei, ne ottaa vuoronumeron ja jäävät koko jengi hengaamaan sinne tien tukoksi siihen asti kunnes heidän vuoronumeronsa tulee.
(Pitäisi olla ambulansseille oma jononsa. Eipä ihme, ettei tarvitsevat saa lanssia, kun henkilökunta seisoo enimmät ajat tyhjän panttina sairaalan vastaanotossa).
Ja tämän olen nähnyt Helsingin Meilahden sairaalan vastaanotossa, jonne itse nilkutin kipeän koipeni kanssa 40 asteen kuumeessa.
[/quote]
Samaa et näkisi Jorvissa.
Luulin, että Hesari olisi luotettava ja puolueeton tiedonvälittäjä, joka kertoo tiedon sellaisena kuin se on ja antaa lukijan muodostaa mielipiteensä. Väärässä olin - Hesari on jo pureskellut valmiiksi mielipiteen, joka kuuluisi sitten jokasen suomalaisen jakaa ja kertoo juttunsa omasta vinkkelistä, välillä totuutta manipuloiden. Niin kuin viimeisimpänä se kuva saksalaisista mellastajista, johon oli kirjoitettu, että ovat äärioikeiston mellastajia, kun oikeasti olivat vasemmistolaisia.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:38"]
Mä luulin, etteivät kimalaiset pistä. Ja että savusaunassa saunotaan siellä savun seassa.
[/quote]
eikö sitten saunota?? missä se savu sitten on?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:04"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 12:59"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 12:57"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:19"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:05"]Luulin, että miehet saa aina erektion kun niillä on pissahätä. [/quote] Mutta kyllähän niillä miehillä aina muna seisoo pissatessa, vaikkei se seksuaalisesti kiihottava tilanne heistä ole. [/quote] Eikä seiso! :)
[/quote]
Ettei vaan olisi ollut juuri tällä palstalla joku lääkäriksi itseään väittävä naikkonen joka väitti että se on fysiloginen mahdottomuus, että mies voisi virtsata ergektion aikana.
Itse olen aina luullut että voi virtsata vaikka seisoo, ja luulen edelleen.
M46
[/quote]
Minä olen kuullut monilta miehiltä, että se ei ole mahdollista. :o
[/quote]
Se ei ole hellpoa, kun kulli osoittaa nappan ja pönttö on jalkojen juuressa. Usein on vielä niin että kovimman erektion aikana ollaan tekemässä jotain ihan muuta kuin menossa pissalle. Mutta eihän kaikki miehet pysyty myöskään katkaisemaan virtsaamista kesken, heillä ei ole alapään lihakset hallussa ja kunnossa.
Olen joskus joutunut menemään ulos tai suihkuun kuselle, kun olen herännyt yöllä järjettömään stondikseen ja kusihätään. Kerran kusin kouraan josta valutin pissan pönttöön.
M46
[/quote]
:)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:37"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:37"]Luulin 23v asti, että pingviinit on ihmisen kokoisia, kiitos Aku ankan
[/quote]
:D
[/quote]
Minä luulin samasta syystä, että Mona Lisa on jotain 2 x 3 metriä ennen kuin kuulin, että se on hädin tuskin A3:n kokoinen.
Tajusin insinöörityötä tehdessä että se on Microsoft Excel ei Microsoft Exel. Siihen asti olin aina kirjoittanut ohjelman nimen väärin.
Luulin teininä ennen seksielämän aloittamista, että kortsu laitetaan esinahan alle...
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:38"]
Mä luulin, etteivät kimalaiset pistä. Ja että savusaunassa saunotaan siellä savun seassa.
[/quote]
[/quote]
Savusaunassa on savua vain lämmitysvaiheessa. Aika tuskallista ja vaarallista olisi keskellä savua saunoa :D
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:24"]
Luulin, että aikuisen elämä on stressaavaa ja ikävien velvollisuuksin täyttämää.
En tajunnut, että tuo koskee vain ihmisiä, jotka päättävät hankkia lapsia.
[/quote]
Mulla taas on ihan päinvastoin,luulin ennen omaan kotiin muuttamista että aikuisuus on sitä että saa tehdä mitä tahtoo :D Oli ikävä yllätys,että se onkin enimmäkseen stressaavaa velvollisuuksien täyttöä.
Toinen kumma luulo oli,että narkomaaneja on vain elokuvissa ja kirjoissa.Elin aika suojattua elämää 18-vuotiaaksi.
Luulin surullisen pitkään, että Afrikka on yksi iso maa.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 15:03"]
[/quote]
[/quote]
No eihän siellä kiukaassa enää pala tuli, mutta tottakai savun aromi ja nokea löytyy saunasta.
[/quote]
[/quote]
Oletko sinä koskaan käynyt savusaunassa? Ei savusaunassa savua ole enää saunottaessa. Voisi käydä useammallekin samoin kuin venäjän pojalle saunassa.
[/quote]
[/quote]
Tämähän on nyt provo, eikös?
Luulin, että härkä on oma eläinlajinsa. Selvisi vasta pari vuotta sitten, että se onkin vain kuohittu sonni. Vähän niinkuin ori-> ruuna.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 13:42"]
Ok. Et usko. Ehkä mun miehellä on sitten joku "ongelma" kun kyllä se saa kustua vaikka kuinka kova seisokki olisi. Ehkä hänellä tosiaan on anatomiassa sitten jotain eroa. Yhtä helposti se kusen tuleminen ei ala kuin normitilassa, mutta pystyy siihen kyllä.
[/quote]
Kuten sanot, yhtä helposti ei ala kusta tulla. Eli todennäköisesti joutuu hetken odottelemaan, että pahin turvotus helpottaa. Näin virtsatiet aukenevat vähän. Seisokki on siis edelleen päällä jollain tasolla, mutta ei kivikovana.