Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Painonvartijoiden pisteistä

Vierailija
27.01.2006 |

Miten noita pisteitä voi laskea??

Olisin erittäin kiinnostunut, mutta ei ole mahdollisuutta liittyä painonvartijoiden tilaisuuksiin tms.. =(

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mistä sitten (ihan esimerkki ruokia kuulisin mielelläni) kertyy vähän pisteitä?

Antakaa vinkki, mitä syödä nyt kun kauhee nälkä (en ole aamupalan, klo 10.30 jälkeen ehtinyt mitään vielä suuhun laittaa), enkä tahtois mitä vaan suuhuni laittaa (vaikka mieli tekis)!?

Vierailija
2/22 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten??

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

purkkeja: tomaattimurskaa, tonnikalaa, hernekeittoa, ananasta..

pussukoita: makaronia, spagettia, pastaa (kastikkeissa valmiina)..

laatikoita: mummonmuusia, lasagnelevyjä, riisiä..

Jääkaapissa on: keijua, kevyt maitoa, jauheliha, makkaraa, nakkia, kananmunaa, suolakurkkua, perunaa, edam juustoa, kurkkua, kaalia, klementiinejä..

Pakastimessa: ranskalaisia, kananugetteja, suikaleperunaa, kalapuikkoja, herne-maissi-paprikaa..

Noi nyt ekaks hyppäs silmille, olisko hyviä aineksia..? =)

ap

Vierailija
4/22 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoppas Painonvartijoiden nettisivuilta, löytyskö sieltä mitään valaistusta asiaan. Mutta, kuten kaikille muillekin asiasta kiinnostuneille, suosittelen sinullekin ainakin yhtä käyntiä Pv:n ryhmässä. Siellä asia selviää parhaiten.

No sen nyt voi sanoa, että oma pistemäärä selviää painon ja liikkuvuuden perusteella. Minä esim. syön 21 pistettä, kun painan 65 kg ja liikun vain vähän.

Vierailija
5/22 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan uskoa, että painonvartijoilla on joku vaitiolovelvollisuus kun kukaan ei " voi" kertoa mitään " paljastavaa..

Ei mulla ole mahd. päästä minnekään tapaamiseen. =(

ap

Vierailija
6/22 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä kaikki ohjeet pisteiden laskusta. Ei tässä pysty joka ruoka-aineen (tai valmisruuan) pisteitä luettelemaan. Alle 70 kg sa syödä 18 pistettä/pvä, jos harrasta liikuntaa, liikuntapisteillä voi sitten syösä hiukan enemmän.

Ja Painonvartijathan on tosiaan kaupallinen yritys, ei ne anna näitä tietoja ilmaiseksi kenellekään nettisivuillaankaan. Itse olin firmaamme järjestetyssä yritysryhmässä mukana 7 kertaa ja sain kaiken matskun sieltä (esim. kirjanen jossa ison osan elintarvikkeista/tuotteista pisteet laskettu valmiiksi) ja olen niitä kyllä kavereille kopioinut, mutta sekin on laitonta.

Vierailija
7/22 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalapuikko on yksi piste per kappale, samoin nuggetit, ranskalaiset syö törkeesti pisteitä,,

ekaksi varmaan kannatttais mennä kauppaan ja valita sieltä jotain muuta kun eineksiä ja puolivalmisteita :)

Ja PVn sivuille NYT, tilaat kirjekurssin,

maksettuhan me muutkin ollaan!

Vierailija
8/22 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon sä painat?

Vierailija
9/22 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitse käydä missään ryhmässä, vaan voit noudattaan pisteiden laskua ihan itseksesi ja kotonasi.

Vierailija
10/22 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen todella painonvartijoita, itse laihdutin 15kg n.3kk. Kun maksat sen kirjekurssin niin se motivoi kummasti noudattamaan ohjeita!;)

T: Kirjekurssin käynyt

Vierailija
11/22 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

70kg tai alle syö päivässä 18 pistettä

71-80kg syö 20 pistettä päivässä

81-90kg syö 22 p.

eti sieltä painonvart. sivuilta joku hyvä ohje.

siäl on vaik mitä.

sori ny vaan jos pilasin muitten ilon vastaamalla.

Vierailija
12/22 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. tänään tee tonnikalasta ja tomaattimurskasta kastike, ja syö sitä pastan (tumman, jos on) kanssa. Lisänä tuoreita vihanneksia, jos niitä oli.

Syö kunnon ruokaa kahdesti päivässä, paljon kasviksia, täysjyväleipää, kevyitä maitotuotteita.

Vierailija
13/22 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 viikon vai 4 viikon? Vai kannattaisko se cd-rom tilata?

Vierailija
14/22 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta&myy palstalla osastolla MUUT (muistaakseni) joku myi pv:n romppua tms. Katopa sieltä

Vierailija
15/22 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä sitten valitset sen omannäköisen paketin, itse otin 12 viikon paketin mutta tosiasiassa olisin pärjännyt pienemmälläkin, käytin moneen otteeseen ensimmäisen 4n viikon ohjeita jne.

Tsempit laihdutukseen!

t:13

Vierailija
17/22 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

13: Luuletko että jos tilaa sen 4 viikon ohjelman niin voisikohan sitä käyttää vaikka kahteen otteeseen. Tulisi vähän halvemmaksi kuin tilata tuo 8 viikon ohjelma.

t.ei Ap

Vierailija
18/22 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jokainen ratkaiskoon itse! Voithan ensin tilata vain sen 4 viikkoa ja jos tuntuu että tarvitset lisää tilaa seuraava paketti.

t:13

Vierailija
19/22 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidankin heti tilata sen kirjekurssin:)

Vielä piti kysyä että miten paljon liikuit viikossa sen ohjelman aikana??

t.ei Ap

Vierailija
20/22 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä saa ohjeet miten PV toimii ja sitten niitä oppeja käytetään loppuelämä.

Kyllä se 4 viikon pitäisi alkuun riittää.

Itse kävin niissä tapaamisissa 7 kk ja painoa lähti 25 kiloa.

Muuten sinne niihin tapamisiin voi mennä yhden kerran ilmaiseksi kuuntelemaan minkälainen juttu pV on ja sen jälkeen miettiä haluaako liittyä.