Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko 163cm pitkällä se ihannepaino?

Vierailija
22.07.2015 |

Otsikko. Ei erityisen lihaksikas, normaali luusto ja normaali lihaksisto.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 21:20"]Yli 170 kertaa katottu tätä ketjua. Onko täällä noin paljon tuon mittaisia naisia, vai mikä tässä aiheessa kiinnostaa?
[/quote]

On tää vissiin aika yleinen "pituus", ja voihan olla että ihmiset jotka on muutaman sentin alle ja yli, ottavat viitettä omaan painoon. -ap

Vierailija
42/47 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä painan 66kg. tavoitteena kyllä tiputtaa jonnekin 63-65 niin mahassa olisi vähemmän ylimääräistä. Ei sitä nytkään kyllä ole muutoin kuin istuessa, käytän M-kokoisia vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

630kg on sopiva.

Vierailija
44/47 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 163cm ja lihaksikas. Paras paino on mulle ollut 53-56kg. Hoikka, muttei liian hento olo.

Vierailija
45/47 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 165cm ja 72 kg. Voin oikein hyvin enkä aio laihduttaa :)

Vierailija
46/47 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä 56-57kg ja on hoikka muttei tikkulaiha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/47 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin keski-iässä minun ihannepaino olisi vähän yli 60 kiloa, sen alle ei kannata yrittää kun siinä en pysyisi. Nyt paino lähentelee 70 kiloa ja se on minulle liikaa (terveydellistä syistä).