Mistä raskausoireesta TIESIT olevasi raskaana ennenkuin testasitkaan?
Kommentit (15)
4:stä raskaudesta kolmessa viimeisessä pettämätön raskaustesti on ollut yökkääminen kun pesee hampaita...
Ja se kesti aina raskauden loppuun.Oli tosi epämukavaa käydä hammaslääkärissä.
johtui limakalvoista. Siitä siten tiesin odottavani toista lasta ennenkuin olin testannut...
saatoin illala kun tulin töistä klo 24 aikoihin ottaa oluen, että tulisi rennompi olo ja vaikka uni paremmin. Yhtäkkiä kaljan hajua alkoi tökkimään enkä saanut pullosta kun muutaman kulauksen alas. ja lopulta ei tehnyt yhtään edes mieli.
Jotenkin mä vaan tiesin. Neljä lasta on ja jokaisen olen vain ' tiennyt' ennen testiä. Itse asiassa kolmosta ei edes testattu.
Lievästi sellainen olo, kuin olisi flunssa tulossa.
Ja edelleen T I E T Ä Ä kun tuli ovislimatkin, ja vaikka kuukautisetkin tulevat niin silti T I E D E T Ä Ä N. Sitten vielä kuukautisten lopulla kysellään täällä voiko olla menkat vaikka on raskaana kun on ihan selvät oireet, ja sitten taas testataan ja taas negaa...
Siinä se selvin. ja sitten pian alkaa pahoinvointi ja väsymys...
jauhelihan paistaminen laittaa yökkimään.
Tokasta tiesin siitä, että päivää ennen kuin menkkojen piti alkaa, aamukahvi maistui pahalta, enkä voinut juoda sitä:-)
Niistän siis joskus wc-paperiin ja raskaana ollessani hajuaistini herkistyy. Varmaankin wc-paperi prässätään ja silitetään ja näin siihen tulee haju:-)
oireeni oli seksin jälkeinen kova kipu,supistuksen omainen alavatsalla.
Saattoi sattua myös yhdynnässä. mutta erilailla kuin muuten. eli nyt yhden lapsen äitinä ja ilmeisesti toista odotellessa, voin nyt todeta että tästä tiesin.
vaikkakin aina sain kulla ettei raskaana ollessa seksi vahingoita raskautta/sikiötä, ja ihan samalla tavalla ellei enemmänkin parit harrasta silloin juuri seksiä. . silti kipu on/oli minulla kauhea.
Eli siis ei ollut oireen oiretta. Hämmästys oli suuri kun testi oli plussaa.
kaikki kolme raskautta alkaneet samalla tavalla ja olen kyllä ollut ihan varma. yhtään turhaa testiä en ole tehnyt.
Menkkojen suhteen olin ennen lapsia hyvin säännöllinen. Kun ne olivat olleet reilun viikon myöhässä ja mies huomautteli saunassa tissieni kasvaneen, arvasin, että on tärpännyt. :)
Yritystä kesti kaikin mahdollisin avustein (IVF, ICSI, PAS jne.) 4-vuotta. Aina toivoin ja petyin. Yhden kerran sitten tuli olo, että nyt oon raskaana :). 4-päivää ennen testipäivää testasin siis plussan. Tiesin myös, että on vaan yksi vauva tulossa, vaikka alkioita siirrettiin kaksi. Rv 5 tuli vahva tunne, että tyttöä odotetaan ja nyt se tässä sylissä nukkuu.