Mies, lomamatka ja minun vanhemmat
Eli tarina on sellainen, että voitin lomamatkan viikoksi. Lupasin vanhemmilleni, että he saavat lähteä matkaan. Näen heitä aivan liian harvoin ja minusta olisi ihanaa jos he lähtisivät matkaan. Samalla he voisivat välillä katsoa lapsia, että pääsisimme miehen kanssa kahden vaikka iltakävelylle.
Nyt mies murjottaa. Hän ei haluaisi vanhempiani lomalle matkaan. Huom. matkan voitin minä ja mielestäni minä päätän, ketä sinne lähtee. Mies olisi halunnut vain omalla perheellä ja ex-liiton lapset matkaan korkeintaan.
Kielsin ehdottomasti miehen lapsien matkaan lähdön. Nyt mies ei halua lähteä ollenkaan kun vanhempani lähtevät.
Miten miehet voivat olla näin lapsellisia ja pilata hienon loman.
Kommentit (9)
Toisaalta, matka tosiaan on sinun voittosi, joten enemmän oikeuksia sinulla on päättää lähtijöistä.
Minusta sinun olisi pitänyt keskustella asia miehesi kanssa ennen kuin kutsut vanhempasi mukaan.
Haluaisin viettää heidän kanssaan lomaa.
Mies taas vänkää vastaan, että ei voi olla oma itsensä lomalla kun appivanhemmat ovat matkassa. Ei voi harrastaa seksiä tai kulkea kalsarisillaan kun appiukko ja anoppi on kyttäämässä.
Ei voi harrastaa seksiä tai kulkea kalsarisillaan kun appiukko ja anoppi on kyttäämässä.
Jos niin on, ymmärrän hyvin miestäsi. En huolisi omia vanhempianikaan samaan huoneistoon lomalla. Viereinen huone käy hyvin.
Ei voi harrastaa seksiä tai kulkea kalsarisillaan kun appiukko ja anoppi on kyttäämässä.
Jos niin on, ymmärrän hyvin miestäsi. En huolisi omia vanhempianikaan samaan huoneistoon lomalla. Viereinen huone käy hyvin.
vaan vuokrasin ison mökin.
Siksi olenkin ihmeissäni mieheni kiukuttelusta. Vanhempani olivat iloisia päästessään matkaan.
Jääkööt kotiin niiden "oikeiden lapsiensa" kanssa.
Mistä te löydätte näitä p**kapäitä?
Rakkaus on jakamista molemmin puolin ja kompromissejä. Kun on ottanut miehen, jolla lapsia, kyseessä on "mies ja lapset -paketti". Kyseessä on yksi viikko elämästä, voisit kestää sen ajan miehen lapsia ja mies voisi kestää sen ajan vanhempiasia. Kauhea älämölö yhdestä matkasta... En jaksaisi katsoa vaivaa moisesta... Mutta onnea liitollenne, kaksi samanlaista löytänyt toisensa, upea juttu.
Lähde vanhempiesi kanssa ja jätä mies kotiin lastensa kanssa. Ehkäpä todellinen syy miehesi kotiinjäämiselle on se, että hänen lapsensa eivät kelpaa mukaan.