Parhaat ysäri biisit?
Eli kertokaas parhaat ysäri biisit! ja muistoja tuolta ihanalta vuosikymmeneltä! :)
Kommentit (97)
Tulipas vastaan taas kappale vuodelta 1991 jota en ole piitkään aikaan kuullut, The Shamen - Move Any Mountain:
Me & My varoitteli jo vuonna 1995, että:
Stubbi-dubi-dubi-dub-dub-dub,
Stubbi-dubi-dubi-jee-jee,
Stubbi-dubi-dubi-dub-dub-dub,
I don't need your law...
Outhere brothers -f**k u in the a**-
Aqua - Turn Back Time (1997)
"If only I could turn back time
If only I had said what I still had
If only I could turn back time
I would stay for the night, for the night..."
Vierailija kirjoitti:
SÄ OOT MUN VIHREE MIES!!!
Mo-Do - Eins Zwei Polizei (Official Video)
Dromhus - Vill ha dig (Officiell Musikvideo)
Army Of Lovers - Obsession & Army Of Lovers - Crucified
Hirveää paskaa nämä ysäribiisit, ainakin suurimmaksi osaksi. Ei tietenkään kaikki, mutta vuosikymmen milloin tehtiin eniten kuraa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te hehkutatte jotain eurodancea kun maailman paras pop- ja rockmusiikki tehtiin 90-luvun alussa. Joskus 1991 esim. tuli ihan uskomaton määrä kaikkien aikojen levyjä. 80-90-luvun taite on täysin lyömätön aikakausi musiikissa ja elokuvissa. 90-luvun loppupuolesta lähtien ei ole sitten tullutkaan enää juuri mitään
No kyllä kasari oli musiikin paras aikakausi. Toki hyvää musiikkia tehtiin jo 70- luvulla. Black Sabbath (ozzy), Ozzy, Accept (udo), gary moore, alice cooper, metallica ym
Vierailija kirjoitti:
Oih, ysäri yökerhossa soi tuolloin aivan MAHTAVAA musiikkia, E-typen Angels Cryining vie minut välittömästi nuoruuteen! Ja Haddway, Capella, Army Of Lover. . vaatteet olivat olivat hassuja, mutta musiikki loistavaa. Nykyisin ei huvita lähteä baariin, koska mikään biisi ei saa ryntämään tanssilattialle. . Muistan ikuisesti, miten minua nuorempi Dj ei ymmärtänyt mistä puhun kun pyysin Paradision Bailandoa! :O T.vm.80
Ei muista ei! Pyydäppä kasarilta, muistaa varmasti, kokemusta on.
vm-71
Vierailija kirjoitti:
Itse täytän 6.5 40!! Mutta nuri olen edelleen! Parhaat ysäri biisit? no nuoruudestani parhaiten muistan ainakin kaikki 2 unlimitedin biisit, nylon beatit, paradisiot ja parhaiten mieleen jäänyt 90 luvun lopulla tullut christina aguileran genie in the bottle koska tuohon aikoihin muutin miesystäväni kanssa tukholmaan :)
Muutit siis max. 15-vuotiaana miesystäväsi kanssa Tukoholmaan??? Melkoinen pe_do sun miehes.
Ei vielä yhtään trip hoppia ketjussa, hävetkää.