Parhaat ysäri biisit?
Eli kertokaas parhaat ysäri biisit! ja muistoja tuolta ihanalta vuosikymmeneltä! :)
Kommentit (97)
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 08:11"]
Miksi te hehkutatte jotain eurodancea kun maailman paras pop- ja rockmusiikki tehtiin 90-luvun alussa. Joskus 1991 esim. tuli ihan uskomaton määrä kaikkien aikojen levyjä. 80-90-luvun taite on täysin lyömätön aikakausi musiikissa ja elokuvissa. 90-luvun loppupuolesta lähtien ei ole sitten tullutkaan enää juuri mitään
[/quote]
Tämä!! :) Ysäri tuntuu olevan suurimmalle osalle vain eurodancea, itselle parasta rock- ja popmusiikkia :)
Mulle henkilökohtaisesti
Parasta:
Blur Beetlebum
Pulp Disco 2000
Suede The Power
Muuten merkittävää:
Captain Jack Captain Jack
Lou Bega Mambo no 1
Rednex Cotton Eye Joe
Oih, ysäri ♥ yökerhossa soi tuolloin aivan MAHTAVAA musiikkia, E-typen Angels Cryining vie minut välittömästi nuoruuteen!
Ja Haddway, Capella, Army Of Lover. .
vaatteet olivat olivat hassuja, mutta musiikki loistavaa. Nykyisin ei huvita lähteä baariin, koska mikään biisi ei saa ryntämään tanssilattialle. . Muistan ikuisesti, miten minua nuorempi Dj ei ymmärtänyt mistä puhun kun pyysin Paradision Bailandoa! :O
T.vm.80
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 09:28"]
Mulle henkilökohtaisesti
Parasta:
Blur Beetlebum
Pulp Disco 2000
Suede The Power
Muuten merkittävää:
Captain Jack Captain Jack
Lou Bega Mambo no 1
Rednex Cotton Eye Joe
[/quote]
ajatusvirhe siis tietysti 5!
Cranberries:Zombi
Apulanta: mitä kuuluu?
Babylon Zoo: Spaceman
ei hemmetti, olen 36 vuotias! Vaikka tuntuu että vasta toissapäivänä pääsin ripiltä :O
Oi, Rednexin Wish you were here on ihana
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 09:35"]Cranberries:Zombi
Apulanta: mitä kuuluu?
Babylon Zoo: Spaceman
ei hemmetti, olen 36 vuotias! Vaikka tuntuu että vasta toissapäivänä pääsin ripiltä :O
[/quote] sama juttu. Oli outoa viettää oman lapsen rippijuhlia, kun tuntui omistakin olevan vain hetki aikaa
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 09:36"]
Oi, Rednexin Wish you were here on ihana
[/quote]
Kaikkien aikojen kuudenneksi paras biisi muuten. http://yle.fi/vintti/yle.fi/radiomafia/sailio/sivu.8.shtml
Tuo seiskan ollut Self esteem oli loistava sekin
Pandora: Tell the world, Trust me, Don't you know... Nämä kun kuuluu radiosta niin on vieläkin pakko vetäistä kunnon tanssimuuvit, hikeen asti. Ja lenkillä biisit vaan TOIMII!
Pandoraa ei jaksa kyllä kotona kuunnella joten kuuntelin sitten mm. Eagles -Hell freezes over -livelevyä, Oasista, Bluria, kotimaisista Kaartamo-Kuustonen-Kettusta ja Nylon Beat ja Ultra Bra!
Alice in Chains, Nirvana, GnR, Pearl Jam, Manson, Faith No More, Nine Inch Nails, Foo Fighters.... 90-luku täynnä parhautta ja te täällä hehkutatte jotain Bailandoa ;) vitsivitsi, saa tietty niistäkin tykätä mutta itse elelin näiden keskellä ja uppoaa vieläkin :)
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 10:03"]Alice in Chains, Nirvana, GnR, Pearl Jam, Manson, Faith No More, Nine Inch Nails, Foo Fighters.... 90-luku täynnä parhautta ja te täällä hehkutatte jotain Bailandoa ;) vitsivitsi, saa tietty niistäkin tykätä mutta itse elelin näiden keskellä ja uppoaa vieläkin :)
[/quote] Bailandon olinkin unohtanut. Kiitos :)
Listatkaapa unohdettuja ysärihittejä, ei niitä kaikista tunnetuimpia. Esim. Snap Welcome to Tomorrow
Solid basen Mirrow mirrow IHANA!!!
Björk - Play Dead
Tori Amos - Spark
Suede - The Asphalt World