Aerobinen liikunta, mutta miten?
Ideoita otetaan vastaan.
Minulla on taaperoikäinen yksi lapsi, olen yh.
Taapero ei pitkiä matkoja rattaissa enää viihdy. Lisäksi rattaissa on liian korkea työntöaisa (ei säädettävä) minulle, joten pitkiä matkoja / usein lyhyitä en voi tehdä saamatta niska-hartia seutua kipeäksi.
Tästä syystä lenkkeily on poissa vaihtoehdoista.
Lapsenvahtiakaan ei ole saatavilla kuin ehkä kerran viikossa.
Vinkkejä! Mahamakkarat pitäisi saada kuriin.
Kommentit (2)
Jos käyt sillon tällön uimassa?
Kun vaunuilet niin tee pieniä juoksupyrähdyksiä? Meillä taapero tykkää kun vauhti on nopea, enempi kun käyttää hyväkseen kävelytien koko leveyden ja kaartaa puolelta toiselle -sillon ei oo naurulle loppua!
Tee hikijumppaa kotona! Jos lapsi haluaa ottaa käsipainosi niin anna lapselle omat painot vaikka limppapulloista, tai jumppaa kun pikkunen on päikkäreillä!
Siivoa ja tee muuta hyötyliikuntaa. Mene ulkona ollessa lapsen kanssa pulkkamäkeen, juokse pihalla (menkää littaa, tai juoksentele lapsen kanssa ja leikitte kukkuuta -siis kasvot piiloon, ulkona voi juosta ja käyttää kroppaa paremmin) jne.
Mielikuvitusta peliin, anna palaa ja olet virtuoosi!
laitat jotain mielestäsi tanssimusiikkia soimaan ja jorailet antaumuksella joko lapsen kanssa tai ilman. Yritä katsoa vaikka jotain jumpan lämmittelyharjoituksia ja tee niitä siinä niin että saat koko kropan lämpiämään ja muutakin hyötyä kuin hengästymisen.