Treffikumppani ei tiennyt, kuka on David Bowie
Teki mieli nousta ylös ja lähteä pois sanaakaan sanomatta.
Kommentit (22)
Mun puoliso ei tiedä kuka on Arttu Wiskari tai oikeastaan kukaan muukaan nykyartisti. Ei se mikään hölmö ole, mutta sitä ei vaan kiinnosta juurikaan populaarikulttuuri.
Minkä ikäinen, mies vai nainen? En oikeastaan edes oleta alle 30-vuotiaiden tai jopa alle 40-vuotiaiden tietävän, mutta näin viisikymppisenä pitäisin aika erikoisena jos ikäiseni eivät tiedä.
Kuka oli David Bowie! Kuoli jo v. 2016! Tasapeli deittis kanssa.
Tuo on kyllä paha :D Miten sun pokka piti?
Vierailija kirjoitti:
Mun puoliso ei tiedä kuka on Arttu Wiskari tai oikeastaan kukaan muukaan nykyartisti. Ei se mikään hölmö ole, mutta sitä ei vaan kiinnosta juurikaan populaarikulttuuri.
Voi luoja. Vertaatko oikeasti David Bowieta johonkin radiopiereskelijään?
Vierailija kirjoitti:
David Bowie on. Legenda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
David Bowie on. Legenda.
Kaksi eri asiaa!
Bowie ja tissimaito-Wiskari samassa kommentissa 😂.
Nää on aika hyviä kysymyksiä kartoittamaan treffikumppanin yleissivistystä. Itsehän tapasin miehen, joka ei ymmärtänyt ollenkaan miten kompassi toimii. Ihan uskomaton tuuri, miten sattumalta tämä tulee esiin jo ekalla tapaamisella. Ei jatkoon.
Toinen sanoi ei Alepa-fillarille, kun piti siirtyä paikasta a paikkaan b. Ei osannut ajaa pyörällä. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Nää on aika hyviä kysymyksiä kartoittamaan treffikumppanin yleissivistystä. Itsehän tapasin miehen, joka ei ymmärtänyt ollenkaan miten kompassi toimii. Ihan uskomaton tuuri, miten sattumalta tämä tulee esiin jo ekalla tapaamisella. Ei jatkoon.
Toinen sanoi ei Alepa-fillarille, kun piti siirtyä paikasta a paikkaan b. Ei osannut ajaa pyörällä. Ei jatkoon.
Mun treffikumppani ei tiennyt mitä kryptinen tarkoittaa.
Jos ei tiedä homon nimeä niin se on vahva posi.
Jos sinulle on tärkeää tuntea kansainväliset homot niin ihmettelen miten tuotat lisäarvoa Suomen kansantalouteen.
Ei minun vaimo tiedä kuka Abdullan Mosska on. Silti ollaan pari.
Eipä tuo tiennyt Bowiekaan kuka on mun poikakaveri.
Toivon, että poliisi käyttää voimaa ketjun aloittajaan.
Oma treffikaveri ei tiennyt kuka on A.Aimo. ei ole enää treffikaveri.
Tiesikö Matin ja Tepon ? Tai edes toisen heistä ? Eugen Malmsten ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun treffikumppani ei tiennyt mitä kryptinen tarkoittaa.
Mulla ei kaveri tiennyt mitä tarkoittaa letarginen. Pikkuhiljaa paljastui, ettei tiennyt montaa muutakaan asiaa kuten sitä, että Suomi on ollut 1800-luvulla osa Venäjää.
JSS!