En ymmärrä miten joku nainen voi äänestää miestä,
kun on nainenkin ehdokkaana. Minä en ainakaan ymmärrä miesten juttuja, eikä ne ymmärrä mun juttuja. Ikävä totuus, mutta näin on. Miehet aina pitävät yhtä kuitenkin.
Kommentit (48)
Ihanko oikeasti se on jonkun mielestä tasa-arvoa, että kaikkialla on naisia ja miehiä tasamäärät? Sairasta! Tuollaista typeryytä suustaan laukovat eivät aja tasa-arvoa, vaan pelkästään naisten oikeuksia!
Ei kai työnantaja hyvää hyvyyttään halua (ja pienyrittäjä edes voi) maksaa lapsen syntymän kustannuksia. Ei työnantaja niitä lapsia tarvitse, vaan yhteiskunta. Miksi meillä ei ole jo ajat sitten ollut järjestelmää, jossa työnantajan kannalta työntekijän sukupuolella ei ole mitään merkitystä, saako tämä lapsia vai ei.
Ihmiset keskimäärin saavat yhtä todennäköisesti lapsia, joten kustannus työnantajalle tulee olla sama, oli työntekijä sitten mies tai nainen. Joka tapauksessa nais-työntekijän lapsi on työnantajalle aina isompi riski synnytyksen ja äitiysloman takia. Vähintä mitä voitaisiin tehdä, on jakaa tasa-arvoisemmin niitä kustannuksia ja yrittäjäriskejä, joita ylipäätään voidaan.
Ei meitä naisia syrjitä työmarkkinoilla siksi, että saatamme synnyttää, vaan siksi että se meidän synnyttäminen maksaa työnantajalle niin paljon.
Mitä merkitystä sukupuolella on presidentin virkaa hoidettaessa?
Arvoisa ap, minä olen tasa-arvon kannalla ja siksi jätän sukupuolen kokoaan huomioimatta. Valitsen ehdokkaani puhtaasti kykyjen ja arvomaailman perusteella. Siksi valitsen Sauli Niinistön.
Miksi naiset ryhtyvät niin tasa-arvoiseen toimintaan että äänestävät sukupuolen perusteella? Miksi se näyttää olevan hyväksyttävää? Entä jos miehet tekisivät samoin? Olisiko se tasa-arvoa vai tasa-arvon vastaista?
:D Oliskohan joitain muitakin perusteluja äänen antamiselle kuin ehdokkaan sukupuoli? Yritä pinnistellä, saattaa niitä jokunen löytyä.
ps. Äänestin kyllä Halosta, mutta en siitä syystä, että hän on nainen.
Suomessa tasa-arvo on jo niin pitkälle kehittynyttä että nainenkin voi äänestää miestä.
Hän valitsi naisen kahdesta yhtä vahvasta ehdokkaasta.
Se on oikein tieteellisesti tutkittu. Parhaiten voivat edelleen keski-ikäiset miehet.
Viisaampi, edustavampi, arvot kohdallaan myös vaalien välillä.
puolellaan. Totuus on, että niin kauan ne ovatkin, kun pystyy antamaan sitä pimpsaa. Sitten kun ikää tulee lisää, mies löytääkin nuoremman, ja vanha saa jäädä unholaan. Tämä on raaka totuus. Mies sen kun paranee vanhetessaan. Nainen joutaa kaatopaikalle.
Mitä mieltä Ap. olisi miehestä, joka sanoisi, ettei voi ymmärtää miestä, joka äänestää naista?
hyväsiskoseuruetta niin kuin miesten välille mudostuu näitä hyväveli -verkostoja. Naiset ovat niin yksinkertaisen kateellisia toisilleen. Ikävä totuus, että he mieluummin näkevät miehen pressana kuin kanssasisarensa.
Niinhän ne ovat kautta historian tehneetkin. Miehet suosivat toisiaan ja heidän välillään on verkostoja. He eivät välttämättä kerro näitä asioita julkisesti, mutta totuus on, että virkoja täytettäessä miehet suosivat omiaan.
on tasa-arvon irvikuva. Tarja H. ei edusta kaikkia naisia, kuten ei Sauli N. kaikkia miehiä. Presidentiksi tulee äänestää siihen tehtävään parhaiten soveltuva henkilö. Ja tässä tapauksessa se on omasta mielestäni mies.
Ja mitä tulee presidentin valintaan, niin kyllähän miehetkin äänestävät naista, jos kokevat hänet pätevimmäksi! Miksi ihmeessä naisten pitäisi väkisin äänestää naista vain sen takia, että ehdokkaana on nainen? Jos muuten ajatusmaailma ei mene ko. naisen kanssa yhtään samoilla linjoilla.
Suomessakaan ei miespapit suostu vihkimään naisia papeiksi, eikö he juuri silloin suosi omaa sukupuoltaan. Lääkäreistä saaraloissa suuri osa on jo naisia, mutta silti ylilääkärinä on melkein aina mies. Mistähän tämä johtuu?
Ei ollutkaan kysymys siitä, vaan siitä, että mitä mieltä ap. on sellaisesta miehestä.
12
Mutta olen ollut väärässä. Ilmankos Halosen aikana onkin kaikki mennyt päin vittua!
Olen kuullut juttuja joidenkin firmojen juhlista, joissa isot miespomot juhliva ja jonne kutsutaan " porttoja" viihdyttämään heitä. Naispomoja ei näihin tilaisuuksiin tietenkään voi kutsua. Näistä ei tietenkään julkisesti kerrota, mutta tämä arkista totuutta.
uskokaa te hyväuskoiset!!!!!