Rumat rinnat, este suhteelle?
Olen 29-vuotias ja olen nuorempana ollut vakavissa suhteissa, mutta nyt olen ollut jo pitkään sinkkuna. Viime aikoina olen alkanut oikeasti miettiä, voinko ikinä enää seurustella (ehkä tyhmältä kuulostavan syyn vuoksi).
Rintani ovat melko suuret ja lihomisen/laihtumisen vuoksi niissä on paljon löysää nahkaa eli iho menee rypyille, jos rintoihini koskee. Lisäksi minulla on ollut pahana ollut atopia, joten rintojen ihossa on arpia, se on erittäin kuiva ja tuntuu röpyläiseltä :( Mutta toisaalta vaikka kuinka hoidan ihoani ja kuorin ja puhdistan jne. niin rintoihini tulee mustapäitä :( Ne ovat täynnä suurentuneita ihohuokosia, jotka entisestään saavat ihon tuntumaan epätasaiselta. Onneksi mustapäät eivät ole sentään ihan mustia, mutta sellaisa tummia ihohuokosia..
Mielestäni rintani tuntuvat ihan oklta jos niitä ikään kuin kourii koko rinta kädessä mutta jos ihoa rupeaa silittämään tai käden laittaa lepäämään rinnan päälle niin tuntee vain ryppyjä, näppyjä ja löysää nahkaa.
Rintani näyttävät ihan kivalta vaatteet päällä, mutta auta armias tätä kauheaa "salaisuutta" pinnan alla.
Tyhmältä tuntuu että tällaisen vuoksi olen ihan oikeasti lopettanut deittailun ja olen yrittänyt miettiä, mihin suuntaisin energiani, koska ei kukaan mies voi haluta tällaista:( Pari viime kertaa kun mies on ollut kiinnostunut, olen lopettanut tapailun ennen seksiä koska olen kokenut "pettäväni" miestä antaessani hänen kuvitella, että olen ihan ok myös vaatteiden alta..
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuollainen on aina ollut ylipääsemätön este. Vain luonnolliset, pikkuiset ja kiinteät, tisut kelpaavat.
Kiitos turhasta tiedosta, homomiehiltä ei nyt kysytty mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot rinnat on aina paremman näköiset, kuin pienet/mitättömät. Silikloonibunkkerit ova tkyllä äärim. rasauttavat. Jos pitää siot olal niin vaikka sellaiset tuutit jotka sojottavat kuin Sartren silmät kerran https://i.redd.it/epuupkal26la1.png
En puhunut silareista, vaan tavallisista isoista rinnoista.
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju on vuodelta 2012😄
Naurattaa ihan mielettömästi että joku on todennäköisesti kirjoittanut hakuun "rinnat" ja sen myötä nostanut tämän 😂
Toivottavasti ap on 12 vuodessa löytänyt kaikin puolin hyvän ja elämän mutkissa mukana kulkeva puolison, eikä enää murehdi näitä asioita.
Kai tuollainen jollekkin puliukolle välttää ihan mainiosti.
Kokeile osallistumista vaikka Puliukolle puoliso tv ohjelmaan jota esitetään maikkarilla. Mtv3 nettisivuilta saat lisää tietoa ohjelmasta.
Rinnat ovat vauvoja varten. Jos miehelle ongelma, mies luiskaan
Puolen kymmentä ihmistä on nähnyt minut alasti eri iässä, ja nolla negatiivista kommenttia olen saanut, vaikka kehossa on vaikka ja mitä vähemmän kaunista meneillään. Leikkausarvet on kunnon kraatereita ja toisaalta venyttävät ihoa äärimmilleen ja toisaalta kiinnikkeisinä luovat läskimakkaran ympärilleen. Noiden takia venymäarpia pitää katsomalla katsoa huomatakseen Atooppinen ihottuma on ollut parempi ja huonompi, mutta sellaista aikaa ei ole, että iho ei vähintään hilseilisi jonkun verran. Yksi ei oikein käsittänyt imuroimisvimmaani ennen kuin alkoi nähdä sen lumisateen sääristäni, kun otin talvella housut pois.
Olen tullut siihen lopputulokseen, että kroppamme kiinnostaa eniten itsemme jos jotakuta ylipäätään.
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju on vuodelta 2012😄
Mies on arvostanut naiskauneutta jo lähes miljardin vuoden ajan.