Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pettäisinkö miestäni?

Vierailija
26.01.2006 |

Olen onnellisesti avioliitossa jo kahdettatoista vuotta. Meillä on kolme lasta. Mieheni on hyvä isä ja hieno aviomies. Rakastan häntä valtavasti.

Seksikin on pääsääntöisesti mukavaa. Paitsi, että mieheni saa liian nopeasti. Tämä ongelma on ollut meillä seurusteluajoista lähtien. Välillä siitä on puhuttu, mutta miehelleni se on arka paikka. Joitakin kokeiluja kestokyvyn pidentämiseksi on tehty, mutta tuntuu, ettei mieheni ehkä haluakkaan sitä yhtä paljon kuin minä. Vaikka seksielämämme on muuten hyvä, niin minua jurpii ja masentaa tilanne todella paljon. Lisäksi mieheni tuntuu olevan epävarma omasta seksulaalisuudestaan, joka ärsyttää minua vielä enemmän.

Ja kuinkas sitten tulikaan ne ensimmäiset bileet, joissa minä sitten petin miestäni. Pettäminen on ollut ajatuksissani jo kauan, vaikka se on minua myöskin hirvittänyt. Kun mahdollisuus siihen tuli, ajattelin, että haluan kokea pitkää seksiä edes vielä kerran elämässäni. (Minä näet uskon, että olen mieheni kanssa yhdessä lopun elämäni.)

Nyt minulla olisi kenties mahdollisuus pettää miestäni uudestaan (samaisen partnerin kanssa). Tilaisuus on erittäin houkutteleva.

Olenko hullu? Vai onko oikeus saada kunnon naintia, niiden iänikäisten dildo-, sormi- ja sekunttiseksien jälkeen?

Nimimerkillä " Jottei elämä olisi liian yksinkertaista"

ps. Huvittavinta / surullisinta tässä on se, että sain mielettömän orgasmin rakastellessani mieheni kanssa, kun fantasioin olevani sängyssä petoskumppanini ja mieheni kanssa yhtä aikaa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme tyyppi... epärehellinen petturi olet.

jos munan kipeys ja pitkän seksin puute on tuota luokkaa on parempi erota. kaikkea, ihan kaikkea ei voi aina saada. aikuinen sen jo tajuaa.

Vierailija
2/22 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyt:

-Mies todennäköisesti saa selville. Luottamus on iäksi mennyt. Hän loukkaantuu sinulle todella kovasti.

-Hyvin todennäköisesti rakastut pettämiskumppaniisi. Joka tapauksessa tulee ongelmia miehesi ja sinun suhteeseen.

-Huono omatunto kalvaa sinut rikki.

Mielestäni sinun kannattaa joko erota tai sitten kohentaa seksielämääsi miehesi kanssa. Varatkaa aika seksiterapeutille. Oletteko kokeilleet tällaisia harjoituksia:

http://www.sexpo.fi/puristus.html

Ehkä olette jo kokeilleet kaikkea omin voimin tehtävää?

Tee miehellesi selväksi, että asia on sinulle todella tärkeä, ja nyt on pakko tehdä jotakin, jotta suhteenne pysyy koossa.

Jos on ihana mies ja isä, jota rakastat, niin sinun sijassasi en kyllä tekisi tyhmyyksiä vaan pitäisin hänestä kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten keskeytä se nyt kun vielä voit.

Kun petoksesi tulee esille, peli on lopullisesti menetetty. Kirjoituksestasi päätellen menetyksesi olisi todella suuri. Näissä asioissa luottamus ei yksinkertaisesti palaudu. Se vain on niin. Näistä asioista tulee helvetti valloilleen (kuvainnollista kieltä) kaikkien asianosaisten elämässä. Siitä vain ei kerrota niissä lehdissä, joissa salarakkaista kirjoitetaan.

Vierailija
4/22 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen myötähäpeää puolestasi, ei kukaan voi olla noin tyhmä ja munankipeä! t,N31v

Vierailija
5/22 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no nai sitten molempien kanssa yhtäaikaa

Vierailija
6/22 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vakavasti tuota kuutosen vaihtoehtoa

Vierailija
7/22 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tavataan???

Vierailija
8/22 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla on elämässäsi upeita asioita, älä pilaa niitä! monella ei ole edes noin hyvin. meillä jokaisella on elämässä jotakin mihin ei ole tyytyväinen... toisella se puute seksin sijaan on rakkaudessa.. tai omaa väkivaltaisen miehen jne. sinulla on moniin verrattuna asiat hyvin.. ole kiitollinen siitä! tsemppiä elämääsi ja toivon et pysyt sillä tiellä jossa voit hyvällä omatunnolla katsoa miestäsi silmiin!!!

Vierailija
9/22 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 11 vuotta ollut mieheni kanssa, lapsia kaksi, alle kouluikäisiä...

viime vuosina on meillä ollut koko ajan joku kriisi ja monesti ollaan oltu eroamispisteessä..seksiä noin kerta kolmessa kk:ssa ..en kuitenkaan koskaan ole voinut kuvitellakaan että vieraissa kävisin, kunnes...tapasin yhden miehen, joka veti jalat alta..hän myös varattu..aloitimme siis suhteen joka nyt kestänyt joitain viikkoja..kun sekstailimme ekan kerran, ajattelin kauheita omantunnontuskia jotka seuraisivat mutta ei niitä tullut..päinvastoin haluan vain lisää ja hän myös...en koskaan siis olisi uskonut näin käyvän mutta kävi kuitenkin...

enkä halua että moralistit alkaa nyt " eroa " " kauhea ihminen" -meiningin halusin vain kertoa että näin voi käydä...tosi kiva juttu teille, joiden liitot toimii jnejne. ja erohan se meillä on häämöttänyt jo pitkään...kaikille kuitenkin hauskaa kevään odotusta;)

Vierailija
10/22 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon lienee ei kukaan tällä maapallolla osaa kertoa ehdottoman oikeaa neuvoa. Ja itse (mies) ongelmasuhteessa vuosikausia olleena minulla lienee ei ole varaa edes moittia. Jätä naivit ja kevyet moralistikommentit omaan arvoonsa (elämä opettaa).

Sen kuitenkin elämää nähneenä haluan kertoa, että tämä uusi suhteesi vaikuttaisi tyypilliseltä " tukihenkilösuhteelta" . Tarkoittaa käytännössä sitä että parisuhteesta on helpompi häipyä, mikäli on jo uusi " turvallinen" vakiosuhde odottamassa. Nämä tukihenkilösuhteen harvoin kovin pitkään kestävät.

Seksihän lopultakin lienee sitten kuitenkaan on se parisuhteesi ongelmien todellinen syy vaan eiköhän löydy muista asioista.

Vierailija
11/22 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että näin minäkin aina ennen ajattelin kunnes ajauduin tilanteeseen, jossa mieheni ei halua seksiä juuri ollenkaan. Hänelle riittää kerran kuussa ja se siitä sitten. Mitään hyväilyjä en saa, suuseksistä hän kieltäytyy jne jne. Rakastan häntä todella paljon mutta ei tämä riitä. Olemme puhuneet enkä halua vain seksin takia erota kun oikeasti muuten kaikki tosi hyvin.

Olen miettinyt vakavasti " pettämistä" , lainausmerkeissä koska ei se enää ole pettämistä jos toinen ei siitä ole kiinnostunut tai sitä minulta halua. En haluaisi muita miehiä, mutta seksiä haluan kuitenkin. Jos tilaisuus tulee, annan mennä aivan varmasti. Mieheni tietää tämän myös, olen sanonut näin tekeväni. En tiedä uskooko että olen tosissani, mutta tietää ja hyväksyy.

Saa nähdä tulenko koskaan menemään sänkyyn jonkun muun kanssa, toivottavasti...

Vierailija
12/22 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin sanoa, että jos tarkoitit tuolla tukihenkilösuhteella minua (11)niin ....sitä se ei kyllä ole...ei liittoni ongelmat todellakaan pelkästä seksistä johdu ja tuo uudehko suhteeni on kuitenkin seksivoittoinen...sisältyy siihen tietty muutakin...totta puhut, että helpompi erota jos joku " odottamassa" , itse en kuitenkaan sillä verukkeella aio erota...se varmasti on joka tapauksessa edessä, on minulla suhde tai ei...

Vierailija
13/22 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoani ei tietenkään voi puolustella, mutta siihen johtaneita syitä olen kyllä märehtinyt.

Olen alusta saakka tiennyt, että seksielämämme ei ikinä voi saavuttaa sellaista pistettä kuin haluaisin, vaikka hyvää onkin. Tieto siitä on ollut todella raska ja välillä olen päättänyt työntää moiset ajatukset romukoppaan ajatellen, että minun on hyväksyttävä myös pienet puutteetkin. ..Kunnes sitten taas petyn seksiin. Salaa itkien olen kuunnellut ne " anteeksi" - ja " mutta kun olet niin ihana" -jutut. Välillä pettymykseni on ollut niin valtava, etten ole kyennyt salaamaan tunteitani lainkaan. Ja tietysti mieskin on sen huomannut ja tietää mistä kiikastaa.

Olen aina pelännyt että pettäminen tulee jossakin vaiheessa minulle eteen. Nyt se tuli näiden vuosien jälkeen. Tekoani en osaa katua, sillä muuten jossittelisin edelleenkin. Itse asiassa seksielämämme on parantunut huomattavasti tekoni jälkeen. Aivan kuin olisin ladannut akkuni taas täyteen virtaa. Tuntuu, ettei lyhyt seksi niin kamalaa olekkaan! Minun kohdallani syrjähyppy teki vain terää, vaikka olenkin joutunut pohtimaan elämääni viime aikoina tavallista enemmän.

Nähdessäni oman mieheni, minut valtaa mieletön hellyyden ja rakkauden tunne. En voisi jättää häntä mistään hinnasta.

Ja muutama täsmävastaus: Vataaja, joka ihmetteli munankaipuutani, niin olit aivan oikeassa. Minun kaipuuni oli jo monen vuoden takainen. Ryhmäseksi jääköön fantasiaksi, sillä mieheni ei ikinä voisi oikeasti tehdä sitä. (Hän kyllä tietää, että olen fantasioinut kahdesta miehestä). Ja sinä, joka totesit, että huoranurani on vasta aluillaan, niin rohkenempa epäillä - en minä tätä leipätyökseni tekisi. Ja kaikille niille, jotka kehoittivat lopettamaan syrjähypyt tähän: olette aivan oikeassa. Niinhän se pitääkin.

Aihe on herättänyt jonkin verran keskustelua. En taida olla ainut ongelmani kanssa. Uskon, että jokainen on oman onnensa seppä, minä taisin vain vetää rajan moraalisesti vähän kauemmas.

Vierailija
14/22 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä inisijöitä!

" Saan seksiä vain kerran kuussa!"

" Joudun aina kerjäämään!"

" Mies/vaimo ei halua riittävän usein!"

" Mies/vaimo haluaa liian usein!"

Kasvakaa aikuisiksi. Kyllä kai aikaihmiset osaavat ajatella muullakin kuin munalla tai pimpillä? Yksi ongelma on se, että monet elävät avosuhteissa, joissa on jätetty takaovi auki. Eli ei olla niin sitoutuneita kuin pitäisi, että seksiä voisi harjoittaa vapaasti ja turvallisesti.

Ja jos on isoja ongelmia, hoitakaa ne. Odottakaa ja hoitakaa. Vaikka siihen kuluisi vuosia. En ole kuullut, että joku on kuollut selibaattiin. Ei voi kuin ihmetellä monien lapsiaikuisten lyhytnäköisyyttä ja kärsimättömyyttä. " Kaikki mulle ja nyt heti!" on monien uskontunnustus.

Muistakaa pettäjät, että tekin tulette luultavasti petetyiksi. Mutta se on vain ihan oikein. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
15/22 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä tuli tuota pinoa lukiessa mieleeni, että onko se nyt niin kamalaa, jos haluaa seksiä muualta kuin omalta siipaltaan? Tarkoitan lähinnä sitä, että rakkaus ja seksi eivät ole sama asia. siihen liittyy kuitenki se, että ennen kuin lähtee uusia seksituttavuuksia haalimaan, kannattaisi asiasta puhua.

Meillä mies on käynyt vieraissa, koska itse en ole voinut seksiä harrastaa sairauteni takia niin usein vaikka haluaisinkin. En ole kokenut asiaa kamalana, koska tiedän mieheni rakastavan minua.

Varmasti monet pitävät minua ns. alistettuna naisena yms. mutta en todellakaan ole sitä! Meillä toimii suhde mainiosti myötä- ja vastamäkineen.

Vierailija
16/22 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi tosiaan tehnyt sinulle jotain niin PAHAA, että pettäisit häntä? En ymmärrä sinua.

Vierailija
17/22 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia vaatii vain henkistä vahvuutta, joten ei suositella kaikille. Vähän sama, kuin mainoksessa " tätä älkää kokeilko kotona" !

Vierailija
18/22 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet ovat mielialalääkkeitä jotka eivät vaikuta psyykkeeseen jos on terve. Voin kertoa kokemuksesta että toimivat. Lopeta vieraissa käynti ja järjestä miehesi lääkäriin!

Vierailija
19/22 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy allekirjoittanut

ps. Ja on suhteen ylläpito ongelmallista?

Vierailija
20/22 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kokenut huonoa omaatuntoa koska tiedän että vaikkei mieheni ehkä siitä pitäisikään niin se ei olisi hänelle myöskään mikään hirmuisen kova pala. Ja mulle on ihan ok jos mieheni pettää minua.

Asia olisi ihan toisin jos tietäisin ettei mies missään nimessä sallisi pettämistä ja siitä tulisi heti ero.