pettäisinkö miestäni?
Olen onnellisesti avioliitossa jo kahdettatoista vuotta. Meillä on kolme lasta. Mieheni on hyvä isä ja hieno aviomies. Rakastan häntä valtavasti.
Seksikin on pääsääntöisesti mukavaa. Paitsi, että mieheni saa liian nopeasti. Tämä ongelma on ollut meillä seurusteluajoista lähtien. Välillä siitä on puhuttu, mutta miehelleni se on arka paikka. Joitakin kokeiluja kestokyvyn pidentämiseksi on tehty, mutta tuntuu, ettei mieheni ehkä haluakkaan sitä yhtä paljon kuin minä. Vaikka seksielämämme on muuten hyvä, niin minua jurpii ja masentaa tilanne todella paljon. Lisäksi mieheni tuntuu olevan epävarma omasta seksulaalisuudestaan, joka ärsyttää minua vielä enemmän.
Ja kuinkas sitten tulikaan ne ensimmäiset bileet, joissa minä sitten petin miestäni. Pettäminen on ollut ajatuksissani jo kauan, vaikka se on minua myöskin hirvittänyt. Kun mahdollisuus siihen tuli, ajattelin, että haluan kokea pitkää seksiä edes vielä kerran elämässäni. (Minä näet uskon, että olen mieheni kanssa yhdessä lopun elämäni.)
Nyt minulla olisi kenties mahdollisuus pettää miestäni uudestaan (samaisen partnerin kanssa). Tilaisuus on erittäin houkutteleva.
Olenko hullu? Vai onko oikeus saada kunnon naintia, niiden iänikäisten dildo-, sormi- ja sekunttiseksien jälkeen?
Nimimerkillä " Jottei elämä olisi liian yksinkertaista"
ps. Huvittavinta / surullisinta tässä on se, että sain mielettömän orgasmin rakastellessani mieheni kanssa, kun fantasioin olevani sängyssä petoskumppanini ja mieheni kanssa yhtä aikaa.
Kommentit (22)
Vierailija:
Vierailija:
ole kokenut huonoa omaatuntoa koska tiedän että vaikkei mieheni ehkä siitä pitäisikään niin se ei olisi hänelle myöskään mikään hirmuisen kova pala. Ja mulle on ihan ok jos mieheni pettää minua.
Asia olisi ihan toisin jos tietäisin ettei mies missään nimessä sallisi pettämistä ja siitä tulisi heti ero.Oletko kertonut siis miehellesi suhteistasi? Jos et, valehtetelet. Koska jos asiassa ei ole ongelmia, voit toki kertoa ilman huolta.
Mutta tiedät itsekin, ettei tuollainen voi olla vaikuttamatta parisuhteeseen.
Vierailija:
Oletko kertonut siis miehellesi suhteistasi? Jos et, valehtetelet. Koska jos asiassa ei ole ongelmia, voit toki kertoa ilman huolta.
Mutta tiedät itsekin, ettei tuollainen voi olla vaikuttamatta parisuhteeseen.